Apžvalga iš žurnalo PC Gamer 2010/04. Teksto autorius: raw

Anno 1404 ir taip gana gilus ir imlus laikui žaidimas, tačiau kad žaidėjams neatsibostų žaisti tą patį per tą patį, kūrėjai išleido papildymą (kuriam reikia pagrindinio žaidimo), turintį naujų savybių. Jis neleidžia žaisti senosios kampanijos, tačiau rodo žaidėjo anksčiau iškovotus pasiekimus.

Pirmąkart paleidęs žaidimą gali nustebinti, kad nematyti naujos vieno žaidėjo kampanijos. Taip ir yra. Venecijos naujovės įtrauktos į patį žaidimą. Bet kada galima rinktis vieną iš 15 naujų scenarijų, kurių kiekviename pateikti skirtingi tikslai ir, galima sakyti, jie yra skirtingų žanrų: vienas pirmenybę teikia nuotykiams, kitas — prekybai, trečias — diplomatijai ir t. t.

Pavyzdžiui, scenarijuje Istar‘s Labyrinth vienišas laivelis plaukioja vandens kelių labirintu rinkdamas kanaluose išmėtytus lobius ir lenktyniaudamas su laiku — 16 lobių skrynių surinkti duota lygiai 1 valanda. Viskas nėra taip paprasta, kaip atrodo. Kelio tikrai nemažai, kai kur tyko priešo laivai ir pakrantėse pastatyti bokštai. Abiejų ugnis gadina laivą, mažina jo greitį, nekalbant apie galimybę būti paskandintam. Visa laimė, kad vandenyse galima rinkti ne tik pagrindinio tikslo lobius, tačiau ir kitokį turtą (kol skrynios laivas nepaima, tol nežinai, kas joje): patrankas mūšiams (skirtingo galingumo), laivo korpuso sustiprinimą, laivo remontininkus (dirbančius įvairiu greičiu), bures, prietaisus, didinančius matomą atstumą, ištekliuss ir t. t. Labirinto centre, Kaukolės saloje, leidžiama pasistatyti sandėlį, į kurį galima pasidėti gerybes. Ne tik galima, bet ir būtina, nes laivas gali vežti tik keturis krovinius ir turi dar dvi vietas savo reikmėms (patrankos ir t. t.). Be to, pakeliui aptinkami objektai, keliantys naujų iššūkių. Pavyzdžiui, randi senovinį laivą. Jei jam atgabensi užsakytą trijų skirtingų dalykų rinkinį… Atlik tai, ir pamatysi, ką jis duos.

Visi scenarijai labai skirtingi ir įdomūs.

Valdžia ir diversijos

Papildyme išryškėja dvi stambios naujovės. Pirmoji — miestų tarybos. Žaidėjas gauna vietą joje, tačiau tiek jis, tiek priešininkas gali pirkti papildomas vietas. Kaip visada demokratinėje santvarkoje sprendimo teisė priklauso daugumai.

Antroji — šnipai. Žaidėjas gali pasistatyti šnipų namą (užmaskuoti jį kaip paprastą pastatą), pasiųsti kenkėją į priešo miestą. Jei priešas neturi specialių pastatų apsaugai, šnipas, priklausomai nuo to, į kokį pastatą įlindo, gali kelti gaisrus, maištus, užnuodyti vandenį — paskleisti marą ir, žinoma, griauti priešo gero gyvenimo idilę. Tą patį sugeba ir priešo šnipas, todėl būk atsargus!

Venice yra ir įprastų papildymams naujienų: daug naujų pastatų (šnipų klėtelė), karinių vienetų (didysis Venecijos prekybos laivas), mini užduočių, garsų ir šiek tiek grafikos atnaujinimų. Priešo DI veikia gana neblogai.

Anno 1404: Venice skirtas pagrindinio žaidimo gerbėjams, nepaisant kalbų, kad jis paprastas ir suprantamas net naujokams. Norint turėti visą komplektą pastariesiems tektų pirkti net du žaidimus. Užtat gerbėjams rekomenduoju įsigyti be kalbų.