Apžvalga iš žurnalo PC Gamer 2010/04. Teksto autorius: JcDent

Kosminiai žaidimai retai aplanko standžiuosius diskus, o didesnių mastų egzemplioriai dažniausiai būna žaidžiami ėjimais. Sins of a Solar Empire (toliau SoSE) perkėlė šią tematiką į realaus laiko strategiją, kurioje teks kontroliuoti šimtus planetų ir laivų, atlikti mokslinius tyrimus ir vystyti diplomatinius santykius. Ilgainiui Stardock išleido du mini papildymus, kurie dabar pasirodė viename pakete su pagrindiniu žaidimu.

Originaliajame SoSE trys frakcijos — dvi žmonių ir viena ateivių — kovojo lėtą karą tarp daugybės planetų ir kelių žvaigždžių. Entrenchment padėjo dar labiau sulėtinti žaidimo tempą (bet kartu pridėjo galimybę pagreitinti laiką) pristatydamas įvairias gynybos naujoves. Svarbiausia iš jų, aišku, yra kosminės stotys. Kai kuriais atvejais aukšto lygio kosminė stotis visą priešo laivyną gali atremti. Vėliau išėjo Diplomacy, kuriame suvešėjo diplomatija. Nauji laivai, tyrimai, naujos diplomatinės priemonės.

Kaip tai pasireiškia žaidime? Priklauso nuo to, ką žaisi, nes Trinity galima pasirinkti vieną iš trijų žaidimų: paprastą SoSE, Entrenchment ar Diplomacy (kuriame jau bus ir visi Entrechment žaisliukai). Laiko pagreitinimas tikrai maloniai veikia vos pradėjus galaktikos užkariavimą. O stotys… Na, visi nori turėti savo Babylon 5 ar Deep Space 9. Tai kaip fortai, kurių galima turėti po vieną prie planetos (ar kito reikšmingo kosminio taško). Yra ir laivai, skirti joms nugalėti, tiesa, jų neturi frakcija Vasari. Tačiau jų bazė gali skraidyti (planetos sistemos ribose, todėl kitų užpult nepavyks) ir veikti kaip taškas laivų teleportacijai. Ir šiaip ji tinkama greitai įsitvirtinti priešo sistemoje. Visos bazės unikalios, kaip ir nauji tyrimai. Su Diplomacy atsiranda galimybė paskirti kitoms pusėms misijas bei pasirašyti paktus (unikalius kiekvienai rasei), kurie sustiprintų bendradarbius. Tiesa, tam reikia būti neblogais kosminiais draugais. O kai DI nuolat liepia vykdyti įvairias kvailas misijas…

Kažkas turi būti negerai, taip? Vis dar nėra kampanijos. Kelionės iš vietos į vietą vis dar trunka ilgai, kad ir nustačius didesnį laivų greitį. Kosminės stotys yra arba per silpnos, arba per stiprios (priklauso nuo to, ar Tavo, ar priešo). Be to, visokios kitų frakcijų duodamos misijos tik menkina jūsų santykius (nes atlygis nevertas to, kad rizikuotum pulti įtvirtintą priešo sistemą ar medžioti priešo laivus).

Šiaip ar taip, papildymai suteikia žaidimui malonios dinamikos, kurią dabar galima gauti viename gražiame pakete.