2005-04-11, parašė z-e-b-r-a (iš Games.lt)

Kas tas Deadhunt ?

Deadhunt tai „senosios mokyklos“ tipo, arkadinis FPS, neturintis nei siužeto, nei priešistorės (konceptualiai kažkiek panašus į Quake ar Seriuos Sam). Žaidimas suskirstytas į 4 episodus, kurių kiekvienas susideda iš 10 lygių (demonstracinėje versijoje leidžiama išbandyti 5 ir 2 apmokymus). Kiekvieno jų pradžioje atsirandate kovos arenoje (iš viso jų yra 4, po vieną kiekvienam epizodui), gaunate konkrečią užduotį ir ginklą su nesibaigiančia amunicija.

Minėtoji užduotis beveik visada yra „ištaškyk visus zombius“ arba „nužudyk visus zombius“. Tiesa – kartais pasitaiko ir šiokių tokių paįvairinimų, pavyzdžiui „atrask silpnąją priešo vietą“ ir… nužudyk visus zombius. Viso labo – padarų, kuriuos turite sumalti į faršą yra begalės. Jie tiesiog dygsta iš žemės kaip grybai ir mosuodami savo vėzdais bėga link jūsų.

Trumpai tariant – oponentai pranašūs ne kokybe, o kiekybe. Nors, žiūrint iš kitos perspektyvos, sakyti, kad jiems visiškai nebuvo įkrėsta protelio būtų paprasčiausiai neteisinga. Kiekvienas blogiukas stengiasi kaip įmanoma greičiau pasiekti jus ir tai daro ne bet kaip, o trumpindamas kelią.

Tarkime jūs bėgate ratais ir bandote atsišaudyti, o koks nors „svolačius“ nukerta kampą ir pasitinka jus iš už nugaros. Kagi – viena lengviausių taktikų atkrinta. Kitavertus – ji greičiausiai nepasiteisintų net ir zombiams neturint AI, kadangi jie bėga greičiau nei jūs.

Ginkluotė

Pilnoje versijoje kūrėjai žada pateikti 7 skirtingus ginklus (mažoka arne..?). „Demuškėje“ jų tėra vos 3, tai: du automatai ir medžioklinis šautuvas. Tiesa, pamiršau paminėti granatas. Kiekvienas ginklas turi neribotą skaičių kulkų, tačiau ribotą apkabą bei didesnį ar mažesnį efektyvumą.

Pastaroji savybė tiesiogiai proporcinga lygio sudėtingumui: kuo lengvesnis lygis – tuo pigesnis ginklas. Bene smagiausia buvo pleškinti iš „shotgun’o“ ir stebėti kaip nuo vieno šūvio krinta ištisa vora šlykštynių. Visa bėda, kad šautuviukas teturi skurdoką 7 kulkų apkabą… Na o granatos, kaip ir bet kokiame kitame žaidime, veiksmingos tik pedantiško nusitaykimo ir tikslios trajektorijos nustatymo atveju, kas yra sunkoka užduotėlė dėl atstumo indikatoriaus ar elementariausio taikiklio nebuvimo.

Bonusai ir runos

Lakstydami aplink areną pastebėsite įvairiausių spalvų ir formų artefaktus, tai arba runos, arba „bonusai“. Jų pagalba galite: trumpam sulėtinti laiką, pasipildyti gyvybines atsargas, padidinti personažo greitį, taiklumą, ginklo daromą žalą ir t.t. Kitaip tariant – tipiniai „power up’ai“.

Tačiau vargu ar be jų pavyktų įveikti tolimesnes misijas (kadangi žaidžiau tik demo – kalbu apie 3-5 ).

Grafika

Nemokama demo versija užima viso labo 10Mb, tačiau grafikos lygmuo tikrai aukštesnis, nei eilinio „mini-game“. Pilnai trimatė erdvė bei modeliai, ryškios tektūros. Tačiau tai viskas ką gero galima pasakyti apie grafiką… Paprasčiausiai žaidimas nepretenduoja ir net nesistengia pretenduoti į hitų sąrašą. Tai ganėtinai sudėtingas, tačiau smagus ir įtraukiantis arkadinis žaidimiūkštis

Pabaigai

Jei į Deadhunt žiūrėsime pro didinamąjį stiklą, be abejo rasime krūvas minusų ir šiuolaikinių standartų neatitinkančių detalių. Tačiau jis nebuvo kurtas tam, kad nuo sosto nuverstų HL2, o tam kad „chebra“ iš REL Games galėtų pristatyti save rinkai, pamosikuoti nosinaite ir duoti ženklą, kad tokia kompanija egzistuoja. Jei pasimėgaudami žaidėte Doom, Heretic, Serious Sam ar Quake – šis žaidimas jums.

Oficialioje svetainėje galite įsigytį jį už 19,95$ ir… pasiskaityti nebūtą priešistorę.