Pradėkime…

Jei jūs sugebėjote laikytis atokiau nuo populiaraus „Dragon Ball Z“ anime taip ilgai, jums galima atleisti už tai, kad manote, jog „Burst Limit“ yra žaidimas, kurį galima ignoruoti. Vis dėlto, jūs būtumėte neteisus. Nors šis „3D fighter“ žanro žaidimas pilnas užuominų aistruoliams, tačiau yra geras savo žanro atstovas ir gali tarnauti kaip aukštas tramplinas norintiems patekti į DBZ visatą.

Tutorial…

„Burst Limit“ turi puikią ir nuodugnią mokymo programą (tutorial), kuri jus apmoko kaip elgtis kovoje: pulti, gintis, spec. atakų ir kitų subtilybių, bei tuo pačiu metu supažindina su saujelė DBZ veikėjų. Faktas, kad visi „joystick‘o“ mygtukai turi daugialypį naudojimą, gali gąsdinti pradžioje, bet čia iš tiesų nėra jokių sudėtingų kombinacijų ar specifiniam veikėjui ypatingų atakų, kurias būtų sunku atsiminti ir net beprotiškai atrodantys smūgiai ar kombinacijos nėra daug sudėtingesnės negu paprastas niuksas į veidą. Jums reikės šiek tiek laiko, kad išmoktumėte tinkamu metu atakuoti ar blokuoti jūsų priešininkų atakas, bet po praleisto pusvalandžio su mokymo programa, nepriklausomai nuo to, kurį veikėją jūs išsirinksite, nebeturėsite daug bėdos kovoje.

Z-Chronicles…

Tik trys kovotojai yra pasiekiami žaidimo pradžioje, bet ilgos „Z-Chronicles“ istorijos metu atrakinsite likusią dalį sąrašo (iš viso 21). Šioje istorijoje jūs turite žaisti penkiose japonų „Dragon Ball Z“ sagose, kuriose jūs patirsite beveik visas vykusias kovas, bei galėsite atsidurti tiek blogio, tiek gėrio pusėje. „Saiyan“, „Frieza“, „Cell“, „Bardock“ ir „Brolly“ sagos atstovauja tiktai mažytei anime medžiagos frakcijai. Deja, kaip ir ankstesniuose DBZ žaidimuose (žinoma, jie buvo skirti tik old-gen konsolėms) čia beveik nėra „storyline“ ir žaidėjui nemačiusiam serijinio animacinio filmo, pagal kurį ir buvo pagamintas šis žaidimas, bus tikrai sunku, o gal ir neįmanoma suprasti iš kur čia lenda visi tie blogiukai. Vis dėlto, prieš kiekvieną kovą būna šioks toks dialogas, taigi nors žinai dėl ko kauniesi.

Drama pieces…

Kadangi jums reikės dalyvauti apie penkiasdešimtyje „Z-Chronicles“ istorijos mūšių, pirmą kartą perėję jūs neišvengiamai atrakinsite didžiąją dalį to, ką „Burst Limit“ gali pasiūlyti, apimant ir žaidimo „drama pieces“. Jos reziumuoja tam tikras „cutscenes“, kurios gali būti „iškviestos“ vykstant įvairiems įvykiams kovos metu ir nuolatos duoda naudos kovotojui, kuriam jos yra tinkamos. Pavyzdžiui, „drama pieces“ gali trumpam laiko tarpui pagerinti vieną ar daugiau jūsų požymių, atkurti sveikatą, ar pareikalauti iš partnerio traukti jus iš bėdos. „Drama pieces“ labai padeda „Burst Limit“ žaidimui atrodyti kaip anime. Kovodami, jūs galite naudoti iki trijų skirtingų „drama pieces“ vienam kovotojui, jas galite pritaikyti taip, kad kuo labiau atitiktų jūsų žaidimo stilių. O norėdami atrakinti visas „drama pieces“, turėsite žaisti „Z-Chronicles“ kelis kartus. Nauji kovotojai, jų atakos ir transformacijos taip pat gali būti atrakintos šioje istorijoje, todėl jūs turbūt norėsite pereiti ją bent jau vieną kartą, prieš išmėgindami savo jėgas „online“ kovose.

Versus…

Kaip bet kokiame „fighting“ žanro žaidime, taip ir „Burst Limit“ geriausia yra žaisti prieš nenuspėjamus kovotojus, nes mažiau tikėtina, jog priešininkas paklius į tavo pigaus pokšto pinkles, nei pasirinkus žemesnius sudėtingumo nustatymus. „Versus“ skiltyje, jūs galite kovoti prieš kompiuterį, prieš šalia sėdintį draugą arba pažiūrėti kaip kaunasi kompiuteris prieš kompiuterį. Tiesa, kaip ir minėjau, galima parodyti ką gali ir žaidžiant tinkle, bet mūšiai jame labai dažnai kenčia nuo „lag‘o“, ypač jeigu žaidėjai yra iš skirtingų žemynų.

Dar daugiau galimybių…

Be „Z-Chronicles“, “Versus“ skilties ir mokomosios programos, kurioje jūs galite galąsti savo įgūdžius prieš užprogramuotus priešininkus, „Burst Limit“ turi „Trial“ skiltį, kurioje trimis skirtingais būdais bus išbandomi jūsų kovos įgūdžiai. Pavyzdžiui, „Survival“ skiltis siūlo jums vieną po kito išdaužyti 100 priešininkų, bei verčia jus blokuoti ar apeiti atidundančias atakas, nes po kovos atgausite tik tam tikrą dalį sveikatos. „Time Attack“ meta iššūkį kuo greičiau nugalėti 10 priešininkų, o „Battle Point“ skiltyje, jūs būsite apdovanojami taškais, kuriuos gausite kovos metu panaudoję tam tikrus smūgius ir spec. atakas (kuo daugiau ir įvairesnių panaudosite, tuo daugiau gausite taškų).

Bendras vaizdas…

Nepriklausomai nuo to, kurioje žaidimo skiltyje žaidžiate, „Burst Limit“ yra žaidimas, kuris su savo greitu „gamplay‘umi“ ir kovos stiliumi, paimtu tiesiai iš anime, atrodo labai patrauklus. Spalvingi kovotojai, aplinkos ir retkarčiais net paklaikusi multiplikacija atrodys pažįstama, jei esate DBZ fanas ir padarys dar didesnį įspūdį, jei toks nesate. Aplinkos, kuriose kovosite, nors ir yra spalvingos, bet jos neturi kažko tokio, ko tikrai reiktų, tiesa jos panašios į anime aplinkas. Veikėjų „kraštai“ kartais atrodo šiurkštūs, bet žiūrint į bendrą „Burst Limit“ vaizdą, viskas atrodo išties neblogai ir tikrai geriau, nei kai kurios pavienės detalės. Kita, linksmas garso takelis jau tapo DBZ žaidimų įgimta savybe. Angliškas įgarsinimas nėra toks įtikinantis kaip japoniškas, kurio galima klausytis su subtitrais, ir kuris yra vienintelis įgarsinimas, atitinkantis kovotojų žiopčiojimus dialogų vykstančių prieš kovas metu.

Pabaigai…

Grafika: 8.0: Grafika su puikia multiplikacija kuria naujus standartus „Anime-fighter“ žanro žaidimuose.

Siužetas: 5.5: Gal ir neblogas siužetas fanams, bet nematę DBZ anime beveik nieko nesupras.

Garsas: 9.0: Lyg tiesiai iš anime atkeliavę veikėjų balsai, bei tikrai puikūs sprogimų garsai.

Muzika: 7.5: Parinkta muzika tinka žaidimui: tiek meniu, tiek per kovą.

Valdymas: 8.5: Tikrai nesunkus. Tiesiog reikia pereiti „tutorial“.

„Gameplay“: 9.0: Greitos ir, galima sakyt, stilingos kovos tikrai panašios į tas kurias matėte anime.

Peržaidžiamumas: 6.5 : Fanai tikriausiai žais tol, kol atrakins viską ką siūlo žaidimas, o kitiems gali ir greitai atsibosti.

Galutinis: 7.7:

„Dragon Ball Z: Burst Limit“ yra „fighting“ žanro žaidimas, kurį gali žaisti netik DBZ aistruoliai, bet ir tie, kurie neskiria „aura spark“ nuo „Sayan‘o“. Jūs neabejotinai žaidime patirsite daugiau, jeigu būsite artimai susipažinę su DBZ siužetu, bet sudėtingų santykių supratimas tarp veikėjų nėra būtinas, norint smagiai ir gražiai nukauti savo priešą.