Multiplayer rėžime netik Seth Walkeris patirs nuotykių, bet ir kitas išlikusių gyvųjų kolonijos laivas(the Tachibana), kurį sudarys iki 4 žmonių sujungs savo jėgas, kad sunaikintų Kerako pavojų ir išgelbėtų tai kas liko iš žmonijos po to kai Kerakas sunaikino žemę.

Multiplayer labai nesiskiria nuo „campaign“ rėžimo, bet yra serija kovų, kuris panašesnis į „challenge“. O MP(taip toliau vadinsiu „multiplayer“ rėžimą) žaidimą pradėsi dideliame Tachibanos karge, kur pasirinksi savo sugebėjimų(skill) taškus, kibernetinius kūno implantus ir stiprinsi savo ginkluotę. Be to, Seth Walkeris vieno žaidėjo rėžime savo kelionę pradės tik su kulkosvaidžiu, o mp rėžime turėsi visišką priėjimą prie visų esamų ginklų sustiprinimų, o tai tas pats kaip pradėti MMO žaidimą turint geriausius šarvūs, bei lygius.

Kaip jau visi žinot, dauguma iš galingiausių kovos ir inžinerijos patobulinimų bus kibernetiniuose implantuose, svarbiausiame „singleplayer“ dalyke. Viskas prasidės nuo paprastos kibernetinės akies, o tęsis iki to, kad galėsi paaukoti savo žmogiškumą ir pavirsi į mechaninę karo mašina su kibernetinėmis kojomis rankomis ir t.t. Vieno žaidėjo rėžime netgi galėsi išgirsti riksmus, kai tau bus įdedami šie implantai, o kiti žmonės irgi reaguos į tokią tavo išvaizdą. Aišku, bus galima ir likti paprastu žmogumi, bet tada prarasi keletą labai gerų pastiprinimų, pvz. 50% žalos sumažinimą. Bet kaip jau minėjau, MP labiau primins „challenge“ rėžimą, todėl šie implantai ypač palengvins žaidimą.

Kai jau turėsi keletą implantų, pasiskirstysi sugebėjimų taškus, bei truputį patobulinsi savo ginklus, ateis laikas išbandyti Tashibanos valdymo sistemą ir atlikti vieną iš 15 misijų, kurioje reikės valdyti šį kosminį laivą. O kitų misijų pagrindinė esmė bus sunaikintį keletą Kerakų.

Norint tai padaryti, reikės naudoti tipinį „nusitaikyk ir paspausk“ valdymą, kuris buvo kitame „Gas Powered Games” kūrinyje – “Dungeon Siege”. Taip pat žaidime bus vienas didelis minusas – nebus galima šaudyti ir bėgti vienu metu. Todėl reikės nusitaikyti į priešą ir paspausti dešinį pelės mygtuką, kad šautum, o tada paspausti kairįjį pelės mygtuką ant norimos vietos ir tada veikėjas pradės eiti į tą vietą.

Pagalvojus, kad žaidimas panašus į trečio asmens šaudyklę, žaidimo pulto palaikymas būtų labai naudingas, jei norėtum išvengti priešo atakų ir tuo pačiu šaudyti į juos. Nors ,aišku, šio žaidimo pagrindinis įdomumas bus istorijoje ir kibernetiniuose implantuose, bet dauguma šių elementų nebus randama daugelio žaidėjų rėžime. Bet vienas dalykas tikrai bus šiame MP rėžime – tai galimybė žaisti kartu su draugais ir atlikinėti žaidimo misijas.

O pats Space Siege pasirodys PC platformai rugpjūčio 12 d. Šiaurės Amerikoje, o Europoje rugpjūčio 22d.