Ką gi, paroda praktiškai baigėsi, viskas užsidarinėja, tad šis tekstas bus paskutinis mano tiesiogiai iš vietos. Dar daug liko neparašyta, ką spėjau pamatyt. Kažką parašysiu dar vakare ar rytoj važiuodamas ir įkrausiu jau grįžęs į Lietuvą. Na o ko visai nespėsiu, tikrai rasite PC Klube ;).

Taigi paskutiniuoju mano matytu pristatymu tapo ne kas kitas, o Far Cry 2. Spėjau į pačią paskutinę viešą jo prezentaciją ir galiu pasakyt, kad tikrai nesigailiu. Vieša prezentacija ko ne prilygo uždaroms, kurios demonstruojamos žurnalistams, tik kad pabandyt pažaist niekam nedavė.

Tai bene svarbiausia premjera šiemetinėje Games Convention parodoje. Nes kiti žaidimai jau buvo vienur ar kitur pristatyti, o Far Cry 2 realaus žaidimo demonstraciją padarė pirmą kartą būtent Leipcige. „Čia juk prasidėjo Far Cry, čia daugausia jo fanų, todėl norėjome pirmą kartą parodyti žaidimą butent GC metu“, kalbėjo kūrėjai iš Ubisoft Montreal studijos, atsakingos už Far Cry tęsinį.

Žaidimas buvo demonstruojamas dar labai ankstyvoje stadijoje, pre-alfa. Todėl jo vizualinė kokybė visai nestebino – lygiai tas pat senasis Far Cry, tik kitoje vietoje. Tačiau čia viskas suprantama, visos grožybės ir efektai bus sudėlioti vėliau, dabar svarbu pats geimplėjus, žaidimo pasaulis ir struktūra.

O pasaulis Far Cry 2 žaidime bus tikrai nemažas. Pirmiausia, įdomu tai, kad žaidimas iš tropinės salos perkeltas į Afriką, kur vėl gi, bus ir džiunglių (o kaip gi Far Cry be jų), tačiau labiausiai kūrėjai didžiuojasi savanos atkūrimu su dideliais plotais, žolėm, medeliais, ežeriukais ir įvairiais gyvūnais. Demonstruotos versijos plotas – apie 1 kvadratinį kilometrą. Kūrėjų teigimu, galutinis žaidimas apims apie 15 kvadratinių km plotą, po kurį žaidėjas galės laisvai klajoti be jokių apribojimų ir pasikrovimų. Misijas bus galima rinktis bet kokia tvarka – jos netrukdys didžiulio pasaulio tyrinėjimui.

Demonstracijoje kūrėjams reikėjo nusigauti iki vieno kaimelio ir ten kažką sunaikinti. Pėsčiomis kelias ilgas, tad galima sėsti į mašiną. Tiesa, ją reikia pirmiau pavogti. Pati kova susidūrus su vietiniais kariais inirtinga, gal kiek per chaotiška. Įdomu tai, kad ginklai susinaudoja ir pradeda užsikirtinėti. Jų bus apie trisdešimt, tad kūrėjai taip nori paskatinti jų kaitaliojimą.

Kūrėjai dar labai giria savo DI. Jų teigimu žaidime niekas nebus „skriptinama“ (programuojama iš anksto), priešai elgsis pagal realaus laiko DI skaičiavimus. Tad, pavyzdžiui, DI valdomi priešai sugalvoja herojui pavogus mašiną sėsti į kitas ir jį vytis dar ir šaudydami iš savo džipų. Kitas geras pavyzdys su DI: nusigavus iki kaimelio, herojus su snaiperiu sužeidžia vieną iš būrelyje stovinčių priešų. Tuomet visi kiti išsilaksto po priedangom, o sužeistasis lieka gulėti. Praeina kelios akimirkos, ir kas nors iš priešų bando ateiti ir jį išgelbėti: paima ant rankų, užsikelia ant kupros ir bando nešti. Aišku, kūrėjai jam to neleido ir nukepė.

Žaidime bus smarkiai griaunamos aplinkos. Čia gerai pasitarnauja afrikietiška tematika, su tarpiais mediniais nameliais, į kuriuos galima „įeiti“ prašaudžius bet kurią sieną. Tačiau kūrėjai dar labiau didžiuojasi tuo, kad gamtą irgi galima niokoti. Tarkim, šaudant į medį krenta jo šakos ir lapai, važiuojant per krūmus jie lūžta ir atšoka nuo buferio. O įspūdingiausia, kad žolę, krūmus ir medžius galima padegti su ugniasvaidžiu. Ir ugnis plis pagal vėjo kryptį, padegs kitus medžius, kol išdegins kažkokį plotą. Tikrai smagu.

Štai tokia pirmoji pasaulyje Far Cry 2 prezentacija. Kaip minėjau, žaidimas dar labai ankstyvoje stadijoje, tad kažką apie jį nuspresti ir bandyti įvertinti negalima. Gerai, kad kūrėjų ambicijos didelės, o ir pati Ubisoft Monrealio studija yra pakankamai rimta ir kūrybinga, kuri manau sugebės išnaudoti plačias Far Cry galimybes ir nesugadinti serijos.

Viskas. Tiesiogiai iš Leipcigo tiek, dar liko nemažai neparašyta, kažką sukrausiu grįžęs, o viską rasite PC Klube. Dabar gal dar spėsiu iki zoologijos sodo nulėkt, girdėjau čia pakankamai didelis ir geras. Reikia galvą nuo tų žaidimų pravėdint gi 🙂