Eidos stende pavyko prasibrauti ir iki šio veiskmo žaidimo, kurį kuria Freedom Fighters kūrėjų studija. Demo vėl gi rodo tą lygį, kuris buvo demonstruotas video filmukuose. Tačiau žaisti vistiek labai įdomu ir, reikia pastebėti, sunku.

Demo prasideda ant dangoraižio stogo, kur Keinui, Linčui ir keliem kitiem pabėgėliam tenka prasibrauti pro pastatą ir bandyti išsiveržti į lauką. Kova prasideda jau ant stogo, kur mūsų laukia kostiumuoti agentai. Tačiau čia žmonių skaičius tiek mūsų komandoje, tiek priešų maždaug lygus, tad jie greitai paklojami.

Toliau iš kalėjimo pabėgę kaliniai leidžiasi virvėmis iki vieno iš didžiulių aukštų langų, tuomet Keinas, kurį ir valdome, pritvirtina prie stiklo sprogmenis, ir visi veržiamės vidun. Čia prasideda pragariška kova, nes kostiumuotieji agentai lenda iš visų pusių.

Reikia pastebėti, kad žaidžiau X360 versija, turbūt dėl to man buvo ne taip lengva šaudyti, kaip kad būtų su PC. Pats vienas čia nelabai ką padarysi, tad reikia nuolat prisiminti pakviesti komandos narius. Jiems, panašiai kaip ir senajame Freedom Fighters žaidime, galima duoti nurodymus ateiti į konkrečią vietą ir atakuoti.

Įdomiai žaidime padaryta žala. Pakirstas herojus krenta ant žemės, vaizdas lėtėja ir juoduoja, kol pamatome kažką iš komandos draugų ateinantį ir suleidžiantį adrenalino. Tuomet iš lėto atsigauname, stojamės ant kojų ir vėl galime kovoti. Jei aplinkui tokiu atveju nėra komandos draugo – mirsime. Tačiau net ir tuo atveju, jei šalia yra kažkas, kas galėtų suleisti adrenalino, iki kito karto turi praeiti šiek tiek laiko. Jei po atsigavimo mus vėl greitai smarkiai sužeis, o draugas suleis adrenalino – vis tiek žūsime, jau nuo perdozavimo.

Kovojant gerą įspūdį daro tai, kad galima pažeisti aplinką. Gal ne taip intensyviai kaip Stranglehold žaidime, tačiau visokie stiklai, kolonų marmuras ar vitrinų rėmai dūžta. Įspūdingai atrodė tame lygyje stikliniuose gaubtuose sustatyti rytiečių šarvai, šaudant į juos dūžta stilkas, rėmas griūna ir šarvai subyra į dalis.

Išsiveržus į gatvę laukia dar didesnis pragaras. Suvažiavę labai daug policijos ir negailestingai šaudo į mūsų komandos narius. Taip pat ir jūsų herojus, ir kiti nariai gali tapti snaiperių taikiniais. Tokiu atveju toje vietoje, kur matome komandos draugų pozicijas ir dabartinį tikslą, įsijungia besitaikančio snaiperio matomas vaizdas ir pagal tai galime bandyti orientuotis, į kur jis taikosi ir ar toli jo taikiklis nuo jūsų galvos.

Tikslas išsiveržus į gatvę prasibrauti iki vairuotojo, kuris atitvertas krūvos policijos užtvarų. Po kelių nesėkmingų bandymų man taip ir nepavyko iki jo prisibrauti, tad užleidau vietą žaisti kitiem.

Pagal tai, ką spėjau pabandyt, Kane&Lynch atrodo bus tikrai geras žaidimas, atsakymas visiems tiems, kurie vis klausinėja, kada bus nauja Freedom Fighters serija. Tai čia buvo tik paprastas mechaninis pasižaidimas be jokių siužetinių dalykų ir herojų tarpusavo santykių aiškinimosi. Kiek žinau tas dalykas bus labai svarbus žaidime ir kombinuojant su tokiu intensyviu geimplėjumi turėtų sukurti gerą efektą.