Labai smagiai nustebino tai, kad EA stende trijuose kompiuteriuose kukliai sukosi Portal demo. Žmonių daug nebuvo, tad porą minučių palaukęs priėjau pažaisti.

Žaidimo demo labai turmpa ir ten beveik visa matyta iš seniau išleistų video. Gal ir gerai, nes nieko nežinodamas sunkiai įveiktum net ir tokią nedidelę demo. Jei matėte video, žinote, kaip ten viskas vyksta, kad naudojant portalų ginklą reikia įveikti eilę galvosūkių ir išeiti iš laboratorijos.

Demo leido įveikti tikrai nedaug, apie dešimt tokių vis sunkėjančių galvosūkių. Keli pirmieji paprasti, kur jau įėjimo portalas įdėtas į reikiamą vietą, o žaidėjui reikia tik sugalvoti, kur iššauti išėjimo portalą. Taip įveiki kelis didesnius tarpus ar atsiduri aukštesnėje vietoje. Šalia tų vietų, kur reikia kažką daryti, pateikiamos nedidelės schemos.

Smagu tai, kad žaidime svarbu ne tik kurioje vietoje išdėlioti portalai, tačiau ir inercija, kuria įeini į geltonąjį, įėjimo portalą. Tarkim, vienoje paskutinių užduočių buvo aukšti laiptai, apačioje aikštelė, o viršuje šone siena, kurioje įdedi išėjimo portalą. Jei paprastai įšoksi į geltonąjį portalą, neužteks intercijos, kad tave išmestu pakankamai toli, kad užšoktum ant reikiamos platformos. Reikia palipėti aukščiau, tuomet inercijos užtenka tarpinei platformai. Tada nuo tos tarpinės šauni išėjimo portalą aukščiau, ir nuo didesnio aukščio vėl šoki žemyn į geltoną įėjimą, ir jau atsiduri ten kur reikia. Skamba komplikuotai, bet kai „pagauni kampą“ nėra taip jau sunku.

Taip pat į galvosūkius vėliau bus įtrauktas ir daiktų naudojimas. Portal ginklas gali ne tik šaudyti portalus, su juo galima paimti daiktus ir nusinešti į reikiamą vietą. Tarkim, paskutiniame galvosūkyje reikėjo kažką pastatyti ant spaudimui jautraus mygtuko, kad atsivertų durys, ir tada jau šokti per portalą ant reikiamos platformos ir eiti pro duris.

Tai tiek labai trumpai. Aišku gaila, kad nebuvo daugiau nieko demonstruota iš Half-Life 2 paketo, bet ir tiek pasižaist smagu. Mėgstantiems palaužyt galvą tai tikrai bus super geras užsiėmimas.