Trečiasis ir paskutinis Midway žaidimas, kurį galima pabandyti. Tai pirmojo asmens šaudyklė, pasakojanti apie ateivių įsiveržimą. Šią demo bandžiau visai neilgai, ji nebuvo didelė ir per daug įvairovės neparodė, tad apie ją trumpai.

Patiko tai, kad pradedame gyvenamųjų namų rajone ir turime prasibrauti pro vidinius namų kiemelius iki greitkelio. Valdome specialiųjų pajėgų karį, o kartu su mumis keliauja keletas kitų karių. Praėjus kelis kiemus ramiai, pradeda pulti ateiviai. Tai tokie stambūs humanoidiniai padarai, su čiuptuvais ant veido. Jie stengiasi prieiti kuo arčiau ir stipriai smogti. Tačiau puolimo šautuvu, su priartinimo galimybe juos nukauti nėra sunku, be to dar padeda ir komandos draugai.

Savo kariams galima komanduoti – nurodyti į kurią vietą jiems ateiti. Įdomu tai, kad būtent kiti kariai, o ne pats herojus gali atverti duris ar vartus. Progresas vyksta taip, kad nuėjus į kokią nors vietą – namo kiemą ar aikštę, jo išėjimas užrakintas, ir atsirakina tik tuomet, kai iššaudome visus puolančius ateivius. Taip sakyčiau arkadiškai, bet visai smagu. Atsirakinus vartams pats herojus vis tiek negali praeiti. Reikia ant specialios prieš vartus ar duris esančios ikonos spustelėti komandos kvietimo klavišą, ir tuomet koks karys ateina ir išspiria duris.

Po pradinio pasišaudymo su minėtais ateiviais, viename kieme tenka galabyti iš namo išlindusią didžiulę „gyvatę“, kuri mėtosi ugniniais rutuliais. Kelių žmonių atakos ir keletas granatų ją nuramina. Beje, nerodomos herojaus gyvybės, vėl gi, kaip dabar žiūriu darosi labai madinga, susižeidus herojui ekranas paraudonuoja ir tuomet reikia ieškoti priedangos.

Po gyvatės susidūrėme su ginkluotais ateiviais. Su jais kautis kur kas sunkiau, nes jie juda labai greitai ir daro nemažai žalos. Kiek pakovojęs su jais baigiau žaidimą. Nelabai supratau, kaip paimti jų ginklus – valdymo instrukcijos, vėl gi, vokiškos.

Jei trumpai apibendrinti, tai patiko tas, kad esi ne vienas, o su komanda, aišku keistas tas sprendimas neleisti herojui pačiam atsidaryti durų. Galbūt pilname žaidime bus sugalvoti ir kiti būdai, kaip panaudoti komandą. Labai patiko granatų sprogimai – išmestas dūmų ir žemių fontanas kiek pasilaiko ore. Ne taip įspūdinga, kaip MOH: Airborne, bet visai nieko. Šiaip toks jausmas, kad BlackSite bus toks visai nieko žaidimas, tačiau iki pagrindinių laukiamų super šaudyklių jis nepatemps. Neužfiksavau, kada jį žada išleisti. Tikiuosi nepuls leisti rudenį, nes paskęs tarp kitų didžiųjų žaidimų. Jei jį išleis ramesniu periodu, kokį vasarį, bus labai gerai.