Baigėsi antroji konferencijos diena, turiu kelias dar valandas žurnalistų centre, gal spėsiu įkraut paskutinius pirmosios dienos įspūdžius bei kažką iš šiandien.

Esminis vakar dienos momentas – Call of Duty 4: Modern Warfare renginys. Vakar vakaras tai tikrai išėjo puikus – po įspūdingos SCEE prezentacijos ir sočių vaišių, lauke prie pagrindinio įėjimo laukė keli išsirikiavę Hummer džipai su Call of Duty 4 logotipais ir krūva žmonių. Pasirodo, renginys vyko ne pagrindinėje vietoje, o kitur, kur ir vežė Hameriai. Idėja labai super, eilė sustatytų ir važiuojančių Hamerių atrodė tikrai įspūdingai, tačiau bėda ta, kad žmonių buvo ryškiai per daug ir vienu važiavimu tie keli hameriai galėjo paimt tik palyginus nedaug žmonių. O kiekvienas reisas užtrukdavo jiem apie 10 minučių, tai truputį nefaina buvo laukt. Na, bet man pasisekė kažkur trečiu reisu įšokt į Hamerį ir jis mus nuvežė netoli parodų centro, kur Call of Duty 4 žaidimui buvo skirtas visas pastatas! Vaizdas tikrai įspūdingas, galit patys (arba netrukus galėsit, žiūrėsiu kaip spėsiu) pamatyt nuotraukas. Padarytas kaip karo laukas: pastatytos kelios karinės mašinos, krūva kariškai apsirengusių žmonių, iš garsiakalbių sklinda kovos garsai ir karininkų šauksmai. Namo viduje – nemaža erdvė, kur vyksta tarsi vakarėlis, groja didžėjai, ant sienų rodomi COD 4 filmai. Daug žmonių, nors rodos dar tik nedidelė dalis iš laukusių atvažiavo.

Bet esmė ne čia. Lendi giliau nedideliu koridorium, o ten du kambariai, skirti pačiam Call of Duty žaidimui. Viename X360 versija, kitame – PC. Einu į PC ir išsižiojęs žiūriu kaip LAN‘e pliekiasi dešimt žmonių bei kukliai laukiu kol pats gausiu pažaist. Žiūrint iš šono, COD 4 multiplayer režimas tikrai primena COD 2, kas, mano galva, yra tikrai gerai, nes šis buvo turbūt daugiausia mano žaistas FPS žaidimas tinkle, net buvome gi sudalyvavę nedideliame COD 2 turnyre. Aišku, viskas modernu: ginklai, aprangos, pačios aplinkos.

Prisėdus žaisti (pagaliau!) jausmas irgi panašus. Viskas pažįstama ir aišku, valdymas toks pat, vartotojo sąsaja tik padaryta tokia moderni, nebeprimena WWII stilistikos. Vyksta „team deathmatch“ žaidimas, kuriame kaunasi SpecNazas su, kaip supratau, britų SAS pajėgos. Renkuosi SpecNazą, tuomet pasirinkimas iš keturių klasių: puolimo, spec pajėgų, sunkiosios artilerijos, ir snaiperiai. Pagal klases priklauso ginkluotė: puolimo gauni automatą, spec pajėgų – SMG, likusios klasės aišku pagal paskirtį. Žadama, kad finalinėje versijoje bus galima susikurti savo klase ir pasirinkti startinius ginklus kaip nori. Kova vyksta penki prieš penkis, judėdamas žemėlapyje matai savo komandos draugus, ir priešų pozicijas, kuomet jie šaudo. Tai patogu, nes gali nuskubėt greitai į pagalbą komandos draugui ir šiaip bendrai orientuotis. Šiaip žaisti nebuvo labai patogu, nes prijungtos buvo ne įprastos, o nedidelės apvalios „klaviatūros“ su svarbiausiais klavišais FPS žaidimams. Pripratus, žinoma, būtų viskas ok, tačiau taip staigiai prisėdus tikrai nelengva, tad kažkokių ypatingų pasiekimų kovoje neturėjau. O pasiekimai čia kaip ir seniau sumuojami ir jūsų herojus kyla laipsniais ir jam atsiveria papildomos galimybės, pavyzdžiui iškviesti garsiąją oro ataką – su baisiu gausmu praskrenda naikintuvai, ir visiem kas buvo lauke toje vietoje – amen. Už sėkmingą kovą skiriami taškai, tačiau ne tik už nužudymą, bet ir keletą gauni už priešo sužeidimą.

Žemėlapis, kurį spėjau pažaisti buvo aplink kažkokį nedidelį išdžiuvusį ežerą sustatyti pastatai. Daug visokių tiltelių ir kitokių perėjimų, kelios galimybės užsiropšti į aukštesnes pozicijas ir iš ten bandyti nukauti priešus. Arba su killcam stebėti, kaip gražiai pats nukautas krenti.

Rodos tiek apie Modern Warfare. Iš tiesų kažko labai super įspūdingo nepamačiau, bet čia tik multiplayer režimas, kur svarbiausia pati struktūra, o ne super efektai ar animacijos. Visa „mėsa“ mūsų neabejotinai laukia vieno žaidėjo režime. O apie daugelio žaidėjų režimą iš to ką mačiau, galiu pasakyt kad man tikrai patiko ir visai tikėtina, kad redakcijoj vėl pradėsim COD pasišaudymus. Lieka tik klausimas dėl techninių reikalavimų, bet spėju, kad bus kaip su antrąja dalimi, kad bus galima rinktis geresnę ar prastesnę vaizdo kokybę. Laukiam lapkričio pradžios.