Nors vasarį pasirodęs nuotykių-tyrinėjimo arba kitaip vaikščiojimo simuliatorius „Firewatch“ ir buvo išpeiktas dėl istorijos trumpumo, tai nesutrukdė jam pasiekti gerų pardavimų. Žaidimo leidėja „Panic“ paskelbė, jog per pirmąjį mėnesį buvo parduota apie 500,000 šio žaidimo kopijų.
Vos 20 eurų kainuojantis žaidimas jau spėjo sugeneruoti maždaug 10 mln. JAV dolerių pajamų. „Panic“ teigia, kad „Firewatch“ tapo sėkmingu, nes į jį investuota suma atsipirko jau po dienos.
„Firewatch“ pasirodė vasario 9 dieną asmeniniams kompiuteriams bei „PlayStation 4“ konsolėms.
3 Komentarai
cFos
Bent tris valandas žaidimas tikrai atims, o smalsesniems, kiekvieną plotelį norintiems ištirti žaidėjams, trukmę pavyks išplėsti kone dvigubai (yra paslapčių, kurias galima aptikti tik klystkeliaujant, nesilaikant pagrindinių užduočių). Apmaudu dėl „tuščios“ žaidimo pabaigos daug kam, bet šiaip vienas geresnių vaikščiojimo simuliatorių (šiame galima net lakstyti bei karstytis po olas!), „pagauna“ veikėjai ir istorija… ?
(d)
ir tai dar nėra viskas
Matrix
Visai neblogai, kaip ~2-3 val. trukmės žaidimui.
~Dzeusas~
(u) Nežinau, kokios ten paslaptys, kurių nerastum vykdydamas užduotis, nes visą žemėlapį buvau išmaišęs skersai ir išilgai.