Nors daugelio žaidėjų režimas „Assassin‘s Creed“ serijoje buvo pristatytas tik su „Brotherhood“ dalimi, apie tai pradėta galvoti kur kas anksčiau. Buvęs „Ubisoft“ technologijų vadovas Julien‘as Merceron‘as atskleidė, kad kompanija eksperimentavo su daugelio žaidėjų režimu pirmajame „Assassin‘s Creed“ žaidime.

Kaip mes visi jau matėme, kūrėjai vis tik nusprendė atsisakyti šios minties. Tačiau Merceron‘o teigimu žaidimas buvo išleistas su smagiu neišbaigtumu. Jo žodžiais daugelio žaidėjų režimas iš žaidimo nebuvo pašalintas visiškai.

Kūrėjų neapsižiūrėjimas pasireikšdavo prie konsolės prijungus antrąjį pultelį. Tokiu atveju ekrane atsirasdavo dar vienas žudikas. Kūrėjai šios ypatybės netestavo, nes manė, kad daugelio žaidėjų režimas yra visiškai pašalintas, todėl ir buvo palikta tokia klaida.

Tiesa, taip ir nebuvo atskleista kaip galėjo atrodyti daugelio žaidėjų režimas. Mes tik galime spėti, kad galbūt tai buvo dviem žaidėjams skirtos bendradarbiavimo užduotys.

Naujausias „Assassin‘s Creed“ žaidimas „Syndicate“, galima sakyti, grįžo prie ištakų žaidėjams pasiūlydamas tik vieno žaidėjo kampaniją. Tačiau drąsiai galime teigti, kad jos tikrai užtenka.