Daugelis mobilių žaidimų turi vieną didelę problemą – jie paprasčiausiai neprofesionalūs. Prie jų neretai dirba mažai žinomi, o kartais visai nežinomi kūrėjai, jiems sukurti panaudojamų resursų kiekis greičiausiai yra ganėtinai mažas, todėl atitinkamai gaunam tai, ką turim. Laimei, šiuo atveju turime reikalą su, pavadinkim taip, tam tikruose sluoksniuose žinoma kompanija, savo sąskaitoje turinčia ne vieną žaidimą.

Apskritai, „Morningstar: Descent to Deadrock“ nėra prastas žaidimas. Priešingai, aš jį galbūt net negalėčiau pavadinti vienu geresnių, kadangi realiai prisikabinti galiu tik prie labai nenatūraliai atrodančių veikėjų dialogų. Visa kita „point and click adventure“ dalis – kaip ir visuose kituose žaidimuose, atlikta gerai. Čia taip reiktų paminėti, kad prieš pasirodydamas „appstore‘e“, žaidimas jau kurį laiką kabojo „Steam‘e“, kur, beje, jo kaina yra dvigubai aukštesnė, lyginant su 3.99 doleriais.

Žaidimo istorija pasakoja apie pačioje nesvetingiausioje planetoje nukritusius ir išgyvenusius kosmonautus, kurie imasi ieškoti būdų, kaip kuo greičiau pakilti iš tos planetos. Deja, viskas nėra taip paprasta, mat kritimo metu kosminis laivas buvo smarkiai apgadintas, tad pirmiausiai vienam jų tenka „apsikuopti“ viduje, kad galėtų leistis ieškoti dalių į šalimais nukritusį kita kosminį laivą. Aišku, pakeliui jis randa kitų kosmonautų lavonų ir keistų statulų.

Na, o pats procesas atrodo maždaug taip: išklausome neįdomų ir neįkvepiantį dialogą, įspaudžiama pirštą ir „skenuojame“ aplinką, rasdami įvairius ten esančius objektus, su kuriais vėliau galim vienaip ar kitaip „santykiaut“. Pavyzdžiui, pradiniame koridoriuje esančios durys paprastai neatsidarys, nes tam reikės kažkokio prietaiso. Laimei, šalimais guli liaudiškai vadinamos „cangės“, kurių pagalba tas duris atidarome. Arba, kuomet kitu atveju turėsime iš kelių dalių sujungti klijų pistoletą, reikės inventoriuje esančias dalis užvedinėti vieną ant kitos. Galiausiai, jeigu nebežinosime ką toliau daryti (o taip greičiausiai tikrai nutiks), žaidimas mums pasufleruos.

Žaidimas yra tikrai neblogas, tik mano atveju aš tiek tiek pasigedau tokio „draivo“, kažko, kas vestų tolyn, verstų žaist toliau. Dabar, kažkaip, tų pačių (ar labai panašių) veiksmų kartojimas pasidaro monotoniškas, o priėjus sunkesnė vietą ta motyvacija žaisti kažkaip visai išgaruoja. Tad pabaigai sakyčiau, bandykit, jeigu nepagriebėt per žieminį „Steam“ išpardavimą (kurio metu žaidimas greičiausiai kainavo vos kelis eurus), nes tai yra ganėtinai kokybiškas ir tom kelioms minutėm gerai laiką užmušti padedantis žaidimas.