Į mūsų 3DS trimačius ekranus atkeliauja tailandiečių “Corecell Technology” darbas – AeternoBlade. Trimatis platformeris su vaidmenų žaidimo elementais mus nukels į visatą, kur kelionės laiku – įmanomos.

Daug žadantis keliavimo laiku konceptas

Žaidimo protagonistė Freyja miršta nuo pagrindinio blogiečio Beladim’o rankų. Tačiau apsireiškusi paslaptinga būtybė Frėją prikelia iš numirusiųjų, bei grąžina ją laiku tris dienas atgal, kad ši sustiprėtų ir nugalėtų savo žudiką, taip išvengdama savo mirties. Frėja taip pat gauna ir paslaptingą kardą, su kuriuo ji gali trumpais intervalais keliauti laiku į praeitį..

Tai jau teko žaisti

Žaidimo mechanika iki kaulų smegenų pažįstama, tad rinktis tokį žaidimo tipą yra ganėtinai drąsus sprendimas – per pastaruosius dvidešimt metų veiksmo-platforminiai perliukai išspaudė šio žanro visa kas įmanoma,

Tai kaip gi viskas veikia? Frėją valdome su kryptiniais konsolės klavišais, na o A,B,X, ir Y atsakingi už šokinėjimą, na ir žinoma už įvairias atakas. Bėgiodami painiais tuneliais ir šokinėdami ant platformų, kovojame prieš nesibaigiančias beprotiškai bukų priešų gvardijas. Tačiau patirties taškai už juos neskaičiuojami – šiuos taškus gauname rinkdami geltonos rutuliukus – sferas. Su šiais patirties taškais galima ištobulinti įvairius atakos būdus. Bėda ta, kad kūrėjams pritrūko laiko atakos tobulinimo sistemą subalansuoti. Rezultatas – užtenka bet kaip spaudyti atakos mygtukus, ir vis tiek nugalėsime bet kokį priešą…

Galvosūkiams spręsti naudosime kelionę laiku

Ne visur geltonąsias sferas pasieksime taip lengvai – kai kur teks išspręsti ir galvosūkį. Tam į pagalbą ateina AeternoBlade gebėjimas atsukti laiką atgal. Gaila, tačiau ir šioje žaidimo vietoje bendras vaizdas atrodo skurdokas. Galvosūkiai nėra užkabinantys, o be to dar ir dažnai pasikartojantys per visą žaidimo eigą…

Minios finansuojamas vertimas

Įdomus faktas – žaidimo vertimas buvo finansuojamas minios (crowdfunding), kadangi kūrėjai neturėjo didelio biudžeto, kad galėtų žaidimą išleisti visame pasaulyje. Gaila, tačiau vertėjai su anglų kalba rodos susipykę, ir kas trečiame dialoge rasime vadinamojo “engrish” – t.y. prastai išverstos anglų kalbos…

Nuo 3DS trimačio ekrano man paskaudo galvą…

Prastas vertimas, nuobodi vieno žaidėjo kampanija, buki priešai, neužkabinantys galvosūkiai bei keista tobulėjimo sistema žaidimui smarkiai kerta per finalinį balą.. Nepaisant to, įjungus tam tikrą smegenų režimą, kai “tau viskas dzin” – pro akis kai kuriuos trūkumus dar galima praleisti… Kita vertus, kai vaikystėje tiek valandų buvo praleista prie Castlevania serijos žaidimų, AeternoBlade sukėlė nedidelį galvos skausmą (gal čia kaltas 3DS konsolės ekranėlis?).