Tiems kas gyvena „pirmosios pastraipos“ taisykle, parašysiu, kad „Savant – Ascent“ yra trumpas, t.y. labai trumpas (bet kur nuo 20 iki 45 min.) žaidimas, kurio trukmei tiesiog idealiai akomponuoja 1,99 euro kaina „Steame“. Tokią sumytę galima nesunkiai sugeneruoti pardavus nereikalingas keitimosi korteles! Na, bet dabar plačiau apie šį trumpą, bet efektingą žaidimą.

Siužetas čia vieno trumpo sakinio – piktybinis orbas išstumia Savantą iš bokšto viršūnės, todėl jis kopia atgal pas jį su vienu aiškiu tikslu – suskaldyti į gabalus. Kopimas atgal į viršūnę ir yra šio ekscentriškai atrodančio herojaus, o taip pat ir viso žaidimo, tikslas. Žinoma, lengvo pakilimo tikėtis neverta, nes orbas, kad ir kokie tikriejo jo ar paties Savanto tikslai bebūtų, nėra suinteresuotas šio asmens grįžimu į bokšto viršūnę, todėl mįslingas rutulys prigamina tuntus aplink mūsų valdomą herojų skraidančių priešų, kuriuos bekylant į virūnę teks nudaigoti.

Žaidimo proceso paprastymas lengvai prilygsta siužeto „vienasakiniškumui“: žaidėjas gali Savantą valdyti tik tiek, kiek šis turi galimybių šokinėti į kairę ar į dešinę. T.y. galėsi paspausti tik „a“ ir „d“ klavišus, jei norėsi kad Savantas peršoktų nuo vienos platformos prie kitos ir dar savo „judėjimo laisvę“ paįvairinti „w“ klavišu, kai norėsi, kad herojus pašoktų itin aukštai ir, tikėtina, peršoktų priešų ataką ar pačius priešus. Štai toks išėjo sudėtingas vieno paprasčiausių valdymų paaiškinimas…

Cha, tik vos nepamiršau svarbiausio – sukiodamas pelę pageidautina kryptimi ir konvulsiškai spaudinėdamas pirmąjį jos klavišą, Tu išgausi kulkų lietų, kurį ir reikės logiškai permąstant kryptis, nukreipinėti į tirščiausius priešų klasterius. Iš tiesų šis žaidimo procesas yra tikrai smagus ir aš manau, kad kaip žaidimui už du eurus, čia turinio – per akis. Veiklos taip pat, nes tą bokštą dar reikia įveikti… Kitas dalykas – peržaidžiamumas, kuris, jei „Savant – Ascent“ įtraukia (o jis tikrai įtraukia) yra beveik garantuotas. Tai lengvai apsprendžia neblogos priešų taktikos, kuomet esi apsupamas ir iš visų pusių dėsningai puolamas ir visai neblogai išlaikomas azartas, kuomet įsijauti į tą keistų formų Savantą ir patiki ta net nepaaiškinta jo manija atkeršyti iš niekur atsiradusiam orbui.
Galiu drąsiai teigti, kad „Savant – Ascent“ nuostabiai papildo labai išgrynintas ir dinamiškas elektroninės muzikos garso takelis. Tikrai WOW, „much music“ ir „such beats“. Bet kūrėjai smagiai sužaidė ir su paties garso takelio pateikimu: iš pradžių leidžia suprasti, kad garso takelis veža, o tada likusių dainų plokšteles sulaužo į keturias dalis, išmėto skirtingiems priešams ir leidžia žaidėjui susirinkti. Taigi, priklausomai nuo noro galėsi stengtis ne tik išpyškinti visus priešus, bet ir patogia Savanto grandine prisitraukti išsibarsčiusių plokštelių dalis. Beje, su kiekviena surinkta plokštele atrakinsi ne vien naują elektroninės muzikos perliuką, bet ir papildomą galią Savantui, dėl ko kiekvienąsyk vis pajausi nenumaldomą norą grįžti į bokšto trasą tam, kad galėtum išbandyti savo naujus triukus.

Iš tiesų, kaip mažas už itin žemą kainą parduodamas žaidimas „Savant Ascent“ yra dinamiškas, įtraukiantis ir puikus tiek savo muzikine, tiek mechanine, žaidimo proceso pusėmis. Tokiam sėkmingai sukaltam laiko užmušėjui ir nuotaikos pakelėjui negaila gero balo, o ypač turint omenyje nemažą dalį žaidimų, kurie „Savant – Ascent“ kūrėjai jau tiek laiko žada ir vis neišpildo. Pavyzdžiui, „Owlboy“… Bet visiems, kas vakarais nesinori miegoti, o megahitams gaila vietos – išbandykit „Savant – Ascent“.
1 Komentaras
3k3z
Atlikėjas Savant visą soundtracką davė