Leidėjos „Konami“ puslapyje buvo patalpintas žadėtasis skirtingų „Metal Gear Solid V: Phantom Pain“ versijų grafikos palyginimas. „Xbox One“ ir „Xbox 360″ versijos liko nepalygintos nei su „PlayStation 4″, nei su „PlayStation 3″, nei su AK versijomis.

„PlayStation 4″ ir „PlayStation 3″ (užveskite žymeklį ant nuotraukos)

 „Xbox One“ ir „Xbox 360″ (užveskite žymeklį ant nuotraukos)

AK ir „PlayStation 4″ (užveskite žymeklį ant nuotraukos)

Detalesnį ir aiškesnį palyginimą galima rasti minėtame „Konami“ puslapyje. Jame taip pat galutinai patvirtinama informacija apie skirtingų versijų raiškas ir kadrų kaitas.

„PlayStation 3″ ir „Xbox 360″ versijos bus atkuriamos mažesne negu 1280×720 (720p) raiška (veikiausiai 992×720, kaip ir „Phantom Pain“ prologas „Ground Zeroes“) ir 30 kadrų per sekundę dažniu.

„Xbox One“ versija veiks tokiu pačiu 60-ies kadrų per sekundę dažniu kaip ir „PlayStation 4″, tačiau bus atvaizduojama ne 1920×1080 (1080p), o 1600×900 (900p) raiška („Ground Zeroes“ šioje konsolėje buvo 720p raiškos).

Asmeninių kompiuterių versija galės veikti iki 60 kadrų per sekundę dažniu ir būti atvaizduojama iki 3840×2160 (4K) raiškos.