Kad ir kokio tipo menininkas bebūtų – dainininkas, rašytojas, tapytojas ar programuotojas, pastarasis visuomet savo kūrinį turėtų stengtis įprasminti jame esančiu turiniu. Šia logine taisykle derėtų vadovautis kiekvienam, norinčiam būti pripažintam dėl savo kūrybos. Deja, naujųjų laikų meno, t.y. kompiuterinių žaidimų kūrėjams, kai kuriais atvejais tokios taisyklės nė motais…

Esminis „handheld‘ų“ konceptas
Nintendo 3DS/DSi serijos turi vieną stiprų argumentą prieš savo konkurentus. Kodėl vartotojas turėtų rinktis būtent Nintendo konsolę? Būtent dėl galimybės pastarąją pasičiupti į nagus bet kokiu paros metu ir bet kurioje vietoje, tuomet įsijungti nesudėtingą žaidimuką ir smagiai prastumti laiką.

Elementari idėja…
„Quick Fill Q“ iš esmės ir taiko į būtent „mažų žaidimukų laikui prastumti“ rinkos segmentą. Žaidimo idėja – elementari: reikia neleisti nuolatos besiridenančiam kamuoliukui įkristi į duobę, ją užpildant atitinkamos formos blokeliais. Toji forma išgaunama apatiniame ekranėlyje su pieštuku išdaužant nereikalingus blokelius, o vėliau išskaptuotą formą analogine vairalazde, liečiamuoju ekranu ar kryptiniais mygtukais reikia nuvairuoti į duobę, taip šią užpildant ir leidžiant kamuoliukui riedėti toliau. Kad būtų lengviau įsivaizduoti – tos blokelių formacijos maža kuo tesiskiria nuo populiariojo „Tetris“. Jei kamuoliukas įkrenta į duobę – prarandama gyvybė, ir žaidimas tęsiamas toliau.

…turi būti įgyvendinta kokybiškai
Jei idėja yra paprasta, nereiškia, kad autorius turi teisę ją įgyvendinti nekokybiškai. Logiškai mąstant, kuo paprastesnė idėja, tuo daugiau žmogiškųjų bei fizinių resursų lieka įgyvendinimo kokybei gerinti. Bet su šiuo žaidimu taip, deja, neatsitiko. Žaidimo eiga tartum medinė – objektų judesiai kapoti ir nerangūs. Spalvos nuobodžios, muzika įgrista po penkių žaidimo minučių, o kiekvienos žaidimo partijos pradžioje skambantis šūkis „Ready? Go!“ čia iš vis ne prie ko! Rodos tokiu būdu buvo siekiama suteikti kamuoliukui gyvybės, bet manau pradėta ne nuo to galo. Jei tik ekrane būtų kiek daugiau judesio, o tai susidaro įspūdis, jog žaidžiu spalvotame moksliniame kalkuliatoriuje per vakarą suprogramuotą žaidimą.

Pavadinimo kilmė nusako šio žaidimo vertę?
„Quick Fill Q“ pavadinimo etimologija neaiški, bet linkčiau prie sveikam protui artimiausios reikšmės – kažkokie vyrukai apsiėmė įgyvendinti projektą, ir tiesiog padarė „Quick Fill’ – t.y. niekam tikusiu produktu greitai užkišo Nintendo elektroninės parduotuvės serverio vietą.