Kompanija „Kemco“ mums pateikė dar vieną rpg žaidimą – „Covenant Of Solitude“. Kaip ir „Symphony Of Origin“, šis žaidimas yra keršto istorija, kurioje žaisite už tipinį keršytoją-našlaitį. Šių minėtų žaidimų siužetai turi nemažai panašumų, tačiau šį kart „Covenant Of Solitude“ išsiskiria tuo, jog pasaulį teks gelbėti ne nuo blogio, o nuo savo asmeninių demonų.

Žaidimo istorija
Mums pristatomas žaidimo veikėjas – Fortas. Jis panašus į bet kurį kitą tipinio japoniško RPG veikėją: našlaitis, keršytojas, žaidimo pradžioje nevykėlis, vėliau tampa kietuoliu.
Charakteristikos tipiškumu pasižymi ir jo draugai: aplink pagrindinį veikėją nuolat sukiojasi daili mergina Elisija ir stiprusis draugas Legna, kuris nuolat jį gina nuo mušeikų. Na, o numatyti kas nutiks toliau tikrai nesunku.
Kaimelį užpuola kareiviai, kurie išžudo beveik visus gyventojus ir su likusiais bando padaryti tą patį. Fortas siaubingai supykęs atranda galią iškviesti monstrus, tačiau ši galia, kaip ir lazda, turi du galus. Nors jam ir pavyko įveikti kareivius, jis netenka savo draugės Elisijos, nes negalėjo suvaldyti monstrų. Vėliau jį ištinka herojiškas BSOD (Blue screen of death) ir jis praranda savo galias.
Kaltė dėl kaimelio gyventojų mirties suverčiama Fortui ir po trijų metų mes jį išvystame kalėjime, kuriame jo laukia egzekucija turėsianti įvykti po trijų dienų.
Laimei, jį iš kalėjimo ištraukia Wicca – mergina, kuri jam padeda įvaldyti savo galias. Ji informuoja Frotą, jog jis yra džinas ir turi gebėjimą valdyti monstrus. Šiame žaidime dominuoja išdavystės tema, nes mūsų veikėją išdavinėja beveik visi: buvęs draugas, pasipriešinimo lyderis, karalienė ir daugelis kitų. Istorija nuspėjama, tačiau jos eigoje retkarčiais pasirodo vienas kitas nenumatytas siužeto posūkis.
Žaidimo Mechanikos
Šiame žaidime sugrįžta ir tradiciniai japoniškų RPG elementai: „Random encounter“ mechanika ir „Final Fantasy“ stiliaus kovos.
Vienintelis grupės narys yra Fortas, kiti trys – monstrai, kuriuos galime susikurti patys. Turime galimybę rinktis iš keturių rasių: Slibinų, vampyrų, demonų, žvėrių. Pasirinkimui mums suteikiamos ir keturios klasės: Kovotojai, magai, gydytojai ir vagys. Kiekvienas monstras turi skirtingas galias bei įgūdžius: Vagis galės praeiti tam tikrą žingsnių kiekį nepatirdamas žalos, gydytojas gydys kovoje, kovojas bus stipresnis už likusius būrio narius, o magas, pasitelkęs savo magiją, galės teleportuotis iš vienos vietos į kitą.
Kaip ir minėta ankščiau, kovos vyksta ėjimais. Atsitiktinių sutikimų dažnis(random encounter rate) yra labai didelis ir priešai duoda per mažai patirties taškų. Jų šiame žaidime labai reikia – bosai yra žiaurūs ir negailestingi, todėl būtina sukurti strategija arba pakelti savo veikėjo lygį. Žinoma, galima padaryti, kad nebūtų „random encounter“, bet šią savybę gausite tik pačioje žaidimo pabaigoje.
Žaidimo požemiai yra gana prastai sudėlioti ir reikalauja nuolatinio bėgiojimo pirmyn-atgal. Visą tai sujungus su dideliu „random encounter“ dažniu, net ir lengviausia užduotį gali padaryti labai sunkia ir jeigu neturite kantrybės – ypač nuobodžia.
Žaidimo eiga taip pat nėra labai įvairi: einame į požemį, boso kova, intarpas ir taip iki žaidimo pabaigos.
Žaidime yra ir „in-app“ pirkimai, kas yra ganėtinai keista, nes žaidimas ir taip kainuoja 11 dolerių. Už realius pinigus nupirkti taškai leidžia įsigyti daiktus, kurie gerokai pagerina veikėją ir palengvina patį žaidimą. Pavyzdžiui, „Revive all“ daiktas leidžia prikelti visą būrį, o „Scroll of experience“ leidžia pakelti lygį vienam veikėjui. Taškus galima gauti ne tik už pinigus, bet ir įveikus tam tikrą kiekį priešų. Dešimt priešų konvertuojasi į vieną tašką, taigi teks įveikti labai daug kenkėjų, kad būtų galima ką nors nusipirkti žaidžiant nemokamai.
Žaidimo valdymas
Žaidimas turi du valdymo būdus: virtualią „linksmalazdę“ ir badymą pirštais. Tiek pirmas, tiek antras yra įgyvendinti puikiai. Virtualią linksmalazdę galime išjungti ir valdant veikėją naudoti pirštus.
Grafika ir muzika
Žaidimo grafika yra panaši į 16- bitų. Veikėjų veidai (dialogo languose) yra gražiai nupiešti.
Muzika žaidime yra tik tam, kad atliktu savo darbą – žaidime skamba vos kelios melodijos, kurios kartojasi visą laiką: miestuose, požemiuose, intarpuose, o tai priverčia nervintis.
Žaidimo trukmė apie 10-12 h. , o jeigu „legaliai sukčiaujate“ tik 7-8 h.
Verdiktas
Šis žaidimas yra skirtas tik tiems, kurie nori sumažinti savo RPG troškulį. Jis nėra ypatingai ilgas ir tai yra gerai. Siužetas gana įdomus, tačiau savo eiga žaidimas didelio įspūdžio nesukelia.
