Pastaruoju metu, vis populiarėjant „minios finansuojamiem“ žaidimam, į eterį lenda visi, kurie tik išgali. Aišku, vieni gali atrodyti neverti nė sudilusio varioko, o kitiems nebūtų gaila ir viso auksinio. Tokiai „perspektyviųjų“ kategorijai galėčiau priskirti ir, dar ankstyvoje kūrimo stadijoje esantį, „IronSun Studios“ žaidimą „Fathom“.

Statant į griežtus rėmus, šis žaidimas priklausytų „veiksmo – nuotykių, su užduočių sprendimo elementais“ žanrui, tačiau kūrėjai jį mieliau vadina jų pačių sugalvotu „Povandeniniu, neogotikiniu, stympankiniu nuotykiu“, kuris verčia prisiminti tokius žaidimus, filmus ir knygas, kaip „Bioshock“, „Nepaprastų džentelmenų lygą“ bei Žiulo Verno „20 000 mylių po vandeniu“.
Žaidimo istorija mus perkels į Natanielo Lokharto personažą, kuriam po laivo avarijos pradėjo sapnuotis košmarai. Tikėdamasis rasti savo košmarų kaltininką ir sužinoti visus atsakymus, jis susimeistravo vieną iš susapnuotų povandeninių aparatų ir leidosi į tamsias vandenyno gelmes.
Kelionės metu Natanieliui teks išspręsti eilę įvairiausių užduočių ir mįslių, rinkti prarastosios Atlantidos artefaktus, bei susiremti su jų paslaptis saugiančiais sargybiniais.

Žaidimą ypatingu daro trys kertiniai aspektai. Pirmiausiai tai nuostabūs povandenio pasaulio vaizdai. Iš pradžių, kūrėjai šiuos norėjo perteikti dvejose dimensijose, tačiau apsistojo ties 2.5D ir tam panaudojo „Unity 3D“ varikliuką.
Antrasis dalykas – garso takelis, kuris kuo puikiausiai perteikia povandenio pasaulio nuotaiką.
Ir, galiausiai, bet tikrai ne mažiausiai svarbios, mįslės ir užduotys, kurių paprasčiausioms atlikti tereikia perkelti ar pastumti objektą, o sudėtingesnėse atlikti visą veiksmų seką. Prie to galima priskirti ir bendrą lygių ilgumą, kurių jau antrasis yra bene kelis kartus ilgesnis už pirmąjį. Kaip teigiama, toliau turėtų būti dar sunkiau.

Viena vertus, „indie“ žaidimai turėtų būti skirti lengvi ir nereikalauti didelių pastangų. Antra vertus, tokių lengvų žaidimų jau ir taip „jūros – marios“, todėl tokia idėja atrodo visai puikiai.
Norintys apie žaidimą sužinoti daugiau, galite apsilankyti šiame puslapyje, kur plačiau pasakojama apie tai, kas įkvepė kurti tokio pobūdžio žaidimą, patį kūrimo procesą, atskiras detales ir ateities planus.