Ar prisimenat „Contra“? Tie bėgiojimai po džiungles, armijos pastatų kompleksus, ateivių urvus…Milžiniški bosai, šokinėjimas per platformas. O dabar įsivaizduokit, jei „Contros“ veikėjui uždėtume kietus, aukštos technologijos šarvus ir nusiųstume į tolimą kiberpankinę ateitį. Gautume kažką labai panašaus, į šį „Contract Works“.

„Contract Works“, kaip ir jo „proprosenelis“ „Contra“ yra 2D veiksmo platformeris. Tik čia veiksmas vyksta ne džiunglėse, o tolimoje ateityje, kur pasaulį valdo didelių korporacijų savininkai. Šie savo darbelius dažniausiai paveda atlikti robotams, o išimtiniams atvejams pasisamdo pagal kontraktą dirbančius žmones. Šiame žaidime teks žaisti už vieną iš tų samdinių, tad viskas suksis apie esamų kontraktų sąlygų išpildymą, naujų sudarymą, pinigų rinkimą ir įrangos tobulinimą.

Žaidime kontraktai atlieka lygių funkcijas: norint gauti kitą kontraktą, prieš tai reikia įvykdyti seniau pasirašytą. Įdomu tai, jog vieno kontrakto atlikimas kartu atrakina visą eilę kitų, kurių vieni sunkesni, kiti lengvesni, tad yra pasirinkimo galimybė.

Norint įvykdyti kontraktą, reikia įvykdyti jame numatytas privalomas sąlygas, kurios dažniausiai būna duomenų bazių apsaugojimas, ar sunaikinimas. Šalia to yra ir kitų, šalutinių „sąlygų“, kurių įvykdymas suteikia daugiau pinigų.

Patiko idėja, jog galima keisti kontrakto sąlygas, t.y. pasididinti savo daromą žalą, gyvybės taškų kiekį, ar, priešingai, padidinti priešų kiekį. Nuo to kartu kinta ir bendras atlyginimas. Negana to, prieš pradedant žaisti, galima pasirinkti norimą ginklą, kurių tarpe paprastas automatas ar lazeris, bei papildomą „galią“, kaip nematomas apsiaustas, ar oro ataka.

Žaidimo eigoje, kaip ir visuose tokio stiliaus žaidimuose, teks šokinėti nuo platformos ant platformos, pakeliui naikinant priešus. Čia įvairovės prideda bendras lygių dizainas ir įvairūs niekučiai, kaip galimybė įsilaužti į kompiuterius, taip papildant gyvybes ar amuniciją ir į viršų lengvai pašokti leidžiantys įrenginiai. Prie viso to prisideda ir „plaukiantis“ veikėjo valdymas, bei nemaža priešų įvairovė.

Sėkmingai įvykdžius kontraktą, bus suteiktas pinigų kiekis, priklausomai nuo privalomų ir neprivalomų punktų atlikimo. Už gautus pinigus bus galima tobulinti tiek pačius ginklus, tiek veikėją, praplečiant šautuvo apkabą, ar leidžiant aukščiau iššokti.

Gerą įspūdį paliko žaidimo metu grojęs garso takelis. Nors tai ta pati melodija, visgi, puikiai deranti prie bendros žaidimo atmosferos. Lyg koks „Dark Wave“ ir „Wipeout“ garso takelių kratinys.

Taigi, tai yra dar vienas potencialiai smagus žaidimas, puikiai tiksiantis prastumti laiką.