Su keičiamų kortelių žaidimais („TCG“) esu pažįstamas jau gerą laiko tarpą (atvirai sakant, kas nėra?). „Yu-Gi-Oh“, „Magic:The Gathering“, „Duel Masters“ – tai tik keletas pavadinimų, iš visos gausybės, šiuo metu esančių produktų. Todėl šių kortelių žaidimų skverbimasis į kompiuterių žaidimų rinką beveik nestebina. Kaip ir fiziniai „TCG“, taip ir kompiuteriams skirti pastarųjų variantai skaičiuoja ne pirmą dešimtmetį, siekdami „Nintendo DS“ laikus. Aišku, vykstant tobulėjimo procesui, šie žaidimai tampa vis mandresni ir kiekvienas jų bando sukurti kažką naujo bei unikalaus. Taigi, šioje išankstinėje apžvalgoje turime vieną jų atstovą, pavadinimu „Tridek – Creatures of Galena“, kur „Tridek‘u“ vadinamas tarpgalaktinis sportas, o „Galena“ – planeta, kurioje minėtasis sportas vyksta. Tikriausiai šio žaidimo trumpinys „TCG“ taip pat neatsitiktinis.

Žaidimas bus skirtas ir mobiliųjų įrenginių sistemoms, todėl mėgautis bus galima visur. Taip pat žadama, jog toje pačioje sistemoje kartu galės žaisti tiek mobiliųjų įrenginių, tiek asmeninių kompiuterių savininkai. Iš kitų internete esančių žaidimų šis skiriasi tuo, jog žaidimas nepagražintas jokiais 3D efektais. Tai, galima sakyti, grynas simuliatorius, kurį kartu siekiama padaryti ir kompetentingu sportu.

Kaip ir realiuose kortelių žaidimuose, pirmiausiai reikia nuspręsti, kokia kalade žaisime. Čia galima pasirinkti iš trijų skirtingų kaladžių, kurias vėliau, savaime suprantama, galima visaip tobulinti.

Žaidime yra trys galimi rėžimai: žaidimas tinkle, greiti mačai prieš „AI“ ir kampanija. Nepamirštamas ir parodomasis žaidimas, kuris, bent kiek susidūrusiems su „TCG“, bus naudingas tik dėl absoliučiai naujų ir nenaudotų mechanikų paaiškino (deja, teks išklausyti viską), o visiškai „žaliems“ bus nepamainomas ir tiesiog būtinas.

Apskritai, žaidimo sistema nėra sudėtinga: čia turime paprastus, arba įvairius efektus laikančius padarus, padedančias arba kenkiančias kortas (burtus), vadinamus „Hack“ ir spąstų kortų vaidmenis atitinkančias „Support“ kortas.

Manos kaupimą ir silpnesnių bei nereikalingų aukojimą čia pakeičia įdomi trispalvė deimantų sistema, kuomet kiekvienas iškviestas padaras „suvalgo“ vieną spalvą, bet prideda kitą, todėl viskas turėtų atsiremti į rimtą planavimą, arba dvispalves kalades.
Žaidime yra ir daugiau įdomių elementų, kaip antai gynybinės pozicijos ir atakavimas iš jų, pergalės taškų skaičiavimas, priešingai kitiems, vedamas į pliusą, o ne į oponento minusą, ar galimybė daryti ilgas monstrų ir burtų kombinacijas.

Aišku, tai būtų tik paprastas žaidimas, jei jame nebūtų galimybės pirkti papildymo pakelių („booster“), ar net atskirų kortų. Tam reikalui žaidime yra įvesta valiuta, kurią galima gauti įvairiais būdais, pvz., balsuojant už žaidimą.

Taigi, išbandyti tikrai verta. Net jei kortų kolekcionavimas nebuvo itin patraukli veikla.