„Stick Man in New York” – tai nemokamas 2d motociklų lenktyninis žaidimas, skirtas Android mobiliesiems įrenginiams. Žaidime reikia kuo greičiau, neapsivertus ir nenukritus nuo motociklo nuvažiuoti iki finišo linijos.

Netobulas valdymas…
Tik pradėjus žaisti užkliuvo valdymas. Niekaip nesugebėjau prie jo priprast. Neiškentęs įjungiau nustatymus. Ten radau vienintelį žaidimo pliusą: galima pasirinkti vieną iš trijų valdymo nustatymų. Kūrėjai leidžia pasirinkti, ar žaisite su akselerometru, mygtukais, ar kartu ir su mygtukais, ir su akselerometru. Išbandžiau tik du pirmus valdymo būdus, nes kažkodėl neveikė trečiasis. Pasirinkau klasikinį valdymą – mygtukus. Tai tikrai padėjo pereiti lygius, bet žaidimas netapo įdomesnis.
Tai bent fizika…
Tokio tipo žaidimuose pats svarbiausias dalykas – fizika. Bet šio žaidimo kūrėjai daug dėmesio į tai nesutelkė. Žaidime fizika yra nelogiška. Tik įjungus pirmąjį žaidimo lygį, pastebėjau, kad motociklas nukritęs ant žemės beveik neatšoko. Juk tai motociklas! Galėjo bent amortizatoriai sujudėt! Žaidžiant toliau pastebėjau ir kitus fizikos netikslumus. Spaudžiant akseleratorių motociklas labai sunkiai pajudėdavo iš vietos, o sustojus prieš kliūtį jis užstrigdavo. Matyt, kūrėjai kurdami žaidimo fiziką atsižvelgė į kelias tonas sveriančio motociklo prototipą.

Koks dar siužetas!?
Pereiti visą žaidimą užtruko tik 10 minučių, o siužetas… Jo išviso nėra! Manau, kad bent patys papraščiausi paveiksliukai, kurie būtų parodę stickmen’o atsiradimą New York’e būtų paįvairinę žaidimą ir padarę jį bent kiek įdomesniu. Siužeto trūkumą paslėpti galėjo tik platus lygių pasirinkimas kaip „Trial Extreme 2” žaidime. Bet šiame stick man’o žaidime to nebuvo.
Vaizduotės trūkumas…
Iš viso žaidime tik 9 lygiai, o ir tie labai trumpi ir niekuo nesiskiria tarpusavyje. Visuose 9 – iuose lygiuose yra ta pati ‘plytų’ tekstūra, po viena kabančią grandinę ir vietomis stovintys žibintai. Paprastai tariant, šie kūrėjai neturėjo jokios vaizduotės…

Patobulinčiau, bet…
Tokio tipo žaidimai žaidžiami dėl plataus žmogeliukų ir motociklų pasirinkimo. Pavyzdžiui, platų transporto priemonių ir lygių pasirinkimą turintis žaidimas „Hill Climb Racing”. O šiame stickman’o žaidime to trūksta. Visą žaidimą teks važinėtis su tuo pačiu, tonas sveriančiu motociklu. Kūrėjai tikrai patingėjo sukurti ką nors išskirtinio.
Tai bandyti ar ne?
Žaidime gan daug klaidų, netikslumų. Todėl reikia pripažinti, kad šis kompanijos “Carvalho Game” kūrinys yra niekuo neišsiskiriantis iš kitų, mažų firmelių ar pavienių žmonių sukurtų žaidimų, kuriuos dar reikia tobulinti ir tobulinti.
2 Komentarai
LGM
geriau pabandykit „elasto mania“, ten tai zaidimas. 8-|
Sakarai
hill climb racing panasus bet daug idomesnis.