Apžvalga iš žurnalo PC Gamer 2010/09. Teksto autorius: raw

Žaidime vaizduojamas 300 metų Europos istorijos laikotarpis, valdomos 26 tautos, tarp jų ir LDK. Jau pradžioje galima išsirinkti kunigaikštį Olgerdą Gediminovičių, arba mūsiškai Algirdą, ir pradėti žygius iš miesto Wilno. Pradžioje Lietuvos tiek ir tėra: Vilnius ir vienas kitas kaimas, pažymėtas kaip „priklausantis Vilniui“. Gal Kaunas, gal Kėdainiai, gal koks Balbieriškis. Išvis, nors kūrėjai giriasi puikiai atkūrę žemėlapį ir istoriją, tikram istorikui verčiau į tai nesigilinti. Gerai, kad aš ne istorikas. Todėl visai nestebina, jog šventikas sukelia žaibus, kad pristabdytų priešo kariauną. Tikras istorikas žino, jog taip buvo.
Prieš pradedant rimtai žaisti bet kokią ekonominę strategiją tiesiog būtina įveikti apmokymų režimą. Čia apmokymas yra, tačiau jisai klaikus. Neabejoju, kad padarytas tik „varnelei“. Viską patirti tenka savo kailiu: netikėtas valdovų mirtis, maištus, rekrūtų trūkumą ir t. t.
Reign vadinamas realaus laiko strategija, tačiau daug kas jame primena ėjimų žaidimą. Jei žaisi kaip realiu laiku, greit pastebėsi, jog aplink situacija keičiasi kaip pasiutusi: skelbiami karai, sudaromi sandėriai, plečiamos teritorijos, tarp miestų šlaistosi kareivių ir maištininkų būriai ir t. t. Tenka sustabdyti veiksmą, kad galėtum atlikti užduotis: statyti įvairius pastatus mieste, ruošti kareivių būrius, siųsti juos į puolimą, persekioti kitatikius, dirbti diplomatinį darbą, prekiauti. Nes kitaip įvykiai Europoje Tave aplenks ir vėl praleisi veiksmą.

Po truputį
Žaidime reikia išplėsti savo įtaką, sustiprinti šalį, tačiau iškart to padaryti neįmanoma. Pradžioje tenka ruošti skurdžias paprasčiausių karių pajėgas, užimti gretimus nedidelius miestelius, pavyzdžiui, Novgorodoką, užėmus malšinti maištus, teritoriją pertvarkyti pagal savo poreikius, spręsti, ar jau pakankamai subrendai, kad sudarytum karinę sutartį su Livonijos ordinu ir kartu su juo pultum švedus.
Mūšiuose nėra jokio „3D realiu laiku“. Tiesiog kaip kortos pateikiamos priešiškos šalys ir nusprendžiama, kas kariauja ir žūsta. Taktika nepadės, nes nieko nevaldai, o mūšio baigtį neklystamai prognozuoja raudonai mėlyna juosta.
Žaidžiant galima daryti mokslinius atradimus, nuo jų ir pastatytų pastatų priklausys, kokį miestą ir kariauną turėsi. Kiekvienas iškilesnis veikėjas turi tik jam būdingų savybių, kurios praverčia, jei jų nepamiršti panaudoti. Pagrindiniai ištekliai: auksas, žinios ir maistas. Svarbios figūros žaidime: valdovas, karo vadas, valdytojas, šventikas, diplomatas, mokslininkas.
Vis tik žaidimui neturi įtakos, už kurią tautą žaisi. Veiksmas vienodas, technologijų medis tapatus. Įvairūs valdovai turi tas pačias savybes. Tik pastatai skiriasi.

Reign: Conflict Of Nations gali patikti ypač siauro žanro (siauresnio nei realaus laiko strategijos) mėgėjams ir LDK laikotarpiu kliedintiems veikėjams. Tiesa, pastarieji vargu ar ištvers jų mėgstamo laikmečio sunkumus žaidime. Yra ir geresnių žaidimų, kad ir be Lietuvos.