Teroristų sąvokos interpretavimas nuolat buvo lydimas įvairiausių kalbų, kiek tos ideologijos buvo bandoma priskiepyti žaidimų industrijoje dabar nesiaiškinsime, tačiau Ubisoft, atrodo, yra gan rimtai nusiteikusi šios tradicijos neapleisti. „Rainbow Six: Patriots“ yra pasiruošęs žengti rizikingą žingsnį ir terorą pateikti, kaip naujai augantį amerikietiško patriotizmo šešėlį. Ką gi, atrodo Tom Clancy fikcijai suteikiamas dar vienas šansas.

Paskutinį kartą Rainbow Six sutikome Vegaso krizėje. Nežinau kaip jūs, bet nuo tų šlovingų laikų iki pat antrosios Vegas dalies, Rainbow vardas, kaip koks nenusisekusio kovinio filmo herojus, beviltiškai bandė prasimušti visais galimais būdais, kuo toliau, tuo labiau toldamas nuo savo vardą išgarsinusių šaknų. Džiugu tai, kad iš klaidų mokomasi, naujasis tęsinys žada ne tik grįžti prie seriją laikančių vijų, bet ir praplėsti vis labiau reikalaujamo autentiškumo kartelę.

Derlinga žemė
Pabodus kaltę versti artimųjų rytų kitataučiams, šiaurės Amerikoje įsikūrusi Ubisoft Montreal terorizmą brandina kur kas arčiau. „Rainbow Six: Patriots“ tai vienas iš galimų ateities scenarijų, kuomet pasipiktinimas valdžia, korporacijomis ir visa kita konspiracinių teorijų apipinta veikla tokius kasdienius darbuotojus, kaip tu ir aš, priveda prie drastiškų priemonių. Grupė, įvardinama kaip Tikrieji patriotai, yra nusiteikusi Jungtinėms valstijoms grąžinti tikrąsias vertybes, o tuos, stojusius kelyje, tiesiog sunaikinti. Čia, žinoma, į spektaklį įsijungia ir garsusis vaivorykštės būrys. Anot kūrėjų, siužeto formuojama atmosfera kur kas artimesnė Tom Clancy kūrybai, nei buvo ankstesnės dalys. Vienas iš knygoms būdingų elementų, tai charakterių išskirtinumas. Nuo šiol Rainbow būrio komanda ne tik atstos antiteroristinį ginklą, bet ir turės savo nuomonę, asmeninius jausmus bei emocijas.
Daug kalbų sukasi apie Patriotų kaukėmis vilkinčių teroristų ir jūsų valdomo vaivorykštės būrio panašumus, pirmą kartą serijos istorijoje atsitiktinės aukos bus toleruojamos ir neužbaigs žaidimo juodu ekranu. Pasitaikys situacijų kada būsite įspraustas sunkių pasirinkimų sankirtoje ir privalėsite rinktis mažesnį blogį. Kaip jau turbūt dauguma matėme, tai puikiai atspindėjo žaidimo vizijos filmukas. Vyruką, apipintą sprogmenimis, teko paaukoti vardan daugelio kitų aplink stovėjusių civilių – ne pati sklandžiausia operacija, tačiau padariniai galėjo būti kur kas dramatiškesni. Sekant T. Clancy romano motyvais, keičiasi ir antiteroristinio būrio taisyklės. Šiame fikciniame pasaulyje antiteroristinėms organizacijoms nebeliko vietos po vyriausybės sparnais, todėl Rainbow Six nuo šiol veikia, kaip privatus, save išlaikantis kovinis vienetas. Pasikeitė ir visuomenės požiūris į antiterorizmą. Manote, pražudžius tą vargšą sprogmenimis aprištą vyruką, žinių reporterės akimis vis dar liksite herojais? Tikrai ne, žiniasklaidos formuojamas paveikslas neabejos ir būtinai pripaišys jums teroristo antraštę, o tikrieji kaltininkai tuom, žinoma, tik pasinaudos.
Pasakojant interaktyvią istoriją, svarbu kuo daugiau laisvės palikti žaidėjui. Ubisoft Montreal planuoja garantuoti aukščiausios kokybės įtraukiantį veiksmą, gryniems vaizdo intarpams paliekant tik tris minutes. Protingai keičiant pasakotojo perspektyvas, teks pabuvoti ne tik vilko, bet ir avies kailyje, kaip kad matėme anksčiau publikuotame filmuke. Tokiu elgesiu kūrėjai stengsis išlaikyti intrigą, neleisdami žaidėjui atitrūkti nuo siužeto diktuojamų intrigų, o jei išrankiems žaidėjams to nepakanka, savo darbą atliks profesionalių aktorių įgarsinti dialogai bei patobulinta veido animacijų sistema. Nekantraujame išvysti daugiau scenų civilių akimis, kad ir kokios jos tragiškos būtų, visgi kūrėjų sprendimas parodyti ir kitą medalio pusę yra girtinas.

Varomoji galia
Manau, neverta ginčytis dėl tokių kertinių Rainbow Six savybių, kaip komandos valdymas, tiksliai suplanuotos situacijos ir žaibiškai eliminuota grėsmė. Nuo šios nišos niekas neplanuoja nusigręžti, kaip teigia vyresnysis žaidimo dizaineris David Sears, o išlaikyti pagrindines savybes padės unikaliai konstruojamas dirbtinis intelektas bei jau aprašyta netradicinės istorijos tėkmė. Pamirškite ratais vaikščiojančius karius, naujasis dirbtinio intelekto darbas atkurti kuo žmogiškesnias situacijas ir prisitaikyti prie žaidėjo daromų veiksmų bus labai realistiškas. Paprasčiau tariant, kiekvienoje situacijoje kompiuterio valdomi oponentai turės savo veiklą ir užduotį, o pasirodžius jums, bandys prisitaikyti prie situacijos. Tai gali būti ne visada pats geriausias sprendimas pralaimėjimo ir pergalės klausime, tačiau pats realiausias, visgi klaidos – vienas iš žmogiškumą įkvėpsiančių faktorių.

Užtikrinus autentišką aplinką, nevalia pamiršti komandos ir to, ką valdysime. Kadangi žaidimą suks gerai pažįstamas modifikuotas Anvil varikliukas, pasirodęs Assassin’s Creed serijoje, privalome tikėtis pritrenkiančių animacijų. Studija stipriai pluša, bandant atkurti pačias tiksliausias veikėjų animacijas, kiekvienas judesys turi atitikti originalą, pažymi Ubisoft Montreal. Kaip ir anksčiau veiksmą stebėsime trečiuoju arba pirmuoju asmeniu, pastarojo metu veikėjo animacijos tiek daug įtakos neturi, tačiau autentiškai atkurti ginklų modeliai yra būtent tai, ko nori kiekvienas antiteroristinio būrio vadas. Ir aš kalbu ne tik apie išvaizdą, nes modeliuojant ginklus buvo atkurtos visos viduje ir išorėje veikiančios dalys, šaudmenų tipai ne tik skirsis daroma žala, bet ir sąveika su skirtingomis kūno dalimis. Studija giriasi anatomijos analizavimu ir teigia, kad kiekviena kūno dalis į kulkas reaguos skirtingai, negano to, įtaką darys ir kampas, iš kurio pataikysite.
Panašius patobulinimus taipogi gavo taktiniai komandos valdymo pasirinkimai, kaip žinome, tai yra pagrindas dėl ko serija išgarsėjo ir ignoruoti šias savybes būtų tiesiog neprotinga. Pasitelkus atnaujintą dirbtinio intelekto modelį kompanionams netrūks drąsos elgtis savarankiškai. Sakykime, duotas snaiperio ginklas tam tikram komandos nariui automatiškai nurodys, ko iš jo tikitės, o jau toliau jis pats ieškos visų įmanomų būdų, kaip pateisinti tą suteiktą snaiperio rolę. Žinoma, tai nereiškia, kad žaidimas neleis planuotis kiekvieną žingsnį atskirai, jei esate vienas iš tų, kurie dievina taktines smulkmenas, veikti tikrai bus ką.
Daugiau nei priedas bei kylanti viltis
Kiek ten tos daugelio žaidėjų idealogijos liko senuosiuose dalyse išsiaiškinsime vėliau, svarbu tai, kad Ubisoft Montreal nusiteikusi kurti pilnai paruoštą, konkurencingą daugelio žaidėjų režimą, su visais šių dienų atnaujinimais ir integracijomis. Viena iš žvilgsnį patraukiančių naujovių – interaktyvi erdvė. Tai virtualus žemėlapio išplanavimas, kurį studijuosime mūšiams tinkle dar neprasidėjus, idėjos paskirtis pradžioje atstos pagalbinį vedlį, o vėliau toje pačioje interaktyvioje aplinkoje patys žymėsimės vietas, kurios mačui prasidėjus pravers tiek tau, tiek ir tavo komandai. Privalumas tas, kad sukūrus tikrai kietą planą, privalai rasti žaidėjų, su kuriais jį įgyvendinsi – štai čia pristatoma vado rolė. Tik esant būrio galva, leisi kitiems matyti savo sukurtus planus. Ši idėja turėtų priversti žaidėjus labiau bendradarbiauti, o komandinis darbas taktinėje šaudyklėje yra vienas iš tų sėkmės garantų.

Kaip studijai pavyks realizuoti užsibrėžtus planus pamatysime dar negreit, tačiau iš to, ką girdėjome ir matėme, projektas gali pretenduoti į pačias aukščiausias taktinių šaudyklių gretas. Žinant Ubisoft atsidavimą, skiriant milžiniškus išteklius kūrimo procesams vykdyti, rimtumu abejoti nereikia. Kontraversiškas siužetas, realizmu dvelkiantys susišaudymai ir įtraukiantis tinklo režimas skamba viliojančiai, tad nekantriai lauksime daugiau žinių. O iki pačio žaidimo pasirodymo dar teks gerokai pasikankinti, Xbox 360, PS3, Wii U bei Asmeniniuose kompiuteriuose „Rainbow Six: Patriots“ pasirodys ateinančiais metais.
6 Komentarai
aezakmi
Dabar kai taip uzsimaniau sio geimo…
Geras prewiev 🙂
Personažas
Nesveikai aprašyta atroda, kad žaidimas ypač pasižymės realistišku vaizdavimu.
cidas
Pacukininkai eilinį sykį gaus port’ą (ir dar žiūrint kokį). Applauds to Ubi! :N
Anck
Na kodel, ankstesni Rainbow PC platoformoj visiskai neblogai veike, o plius dar Assassin’s creedo varikliukas PC versijai gali buti tik i nauda. 🙂
Wallhard
Jau ne tie laikai ir ne tas klimatas, arba as per senas pasidariau, bet senesnis rainbow six buvo daug geresnis
mino
laukia labai geras Rainbow Six: Patriots zaidimas.Geras prewiev :)(i)(smart)