„Chester“ nesunkiai įrodo, kad norint sukurti patrauklų ir stilingą žaidimą, nebūtina turėti kalno pinigų ir didelės profesionalių video žaidimų kūrėjų komandos. „Chester“ yra žavus platformeris, sukurtas (išskyrus muziką) vieno ir to paties žmogaus per mažiau nei metus. Žiūrim, kas gavosi.

Platforminių žaidimų rinka jau kuris laikas perpildyta, tačiau, rodos, „Chester“ nebus palaidotas užmirštų platformerių kapinėse.
Pagrindinis „Chester“ akcentas yra virsmas iš vieno dalyko į kitą. Žaidimo metu galėsi bet kada tapti viena iš dešimties pagrindinio veikėjo Česterio inkarnacijų. Visi česteriai pasižymi unikaliomis atakomis ir specialiaisiais judesiais. Be to, kiekvienas veikėjas, kaudamasis su priešais, gali keltis savo lygį ir tokiu būdu sustiprinti savo atakas. Pasikeitimas tarp česterių vykdomas vieno mygtuko paspaudimu. Nauji personažai atrakinami renkant raudonus štampus, išmėtytus po lygius. Paprasta.
Žaibiškas virsmas iš vieno personažo į kitą yra dar ne viskas. Kiekvienas lygis turi po šešetą stilistinių versijų, keičiamų, vėl gi, vieno mygtuko spustelėjimu. Vietovės, po kurias keliaus Česteris, vienu metu gali atrodyti tarsi paimtos iš eskizų knygutės, kitą – kaip pikseliuotas košmaras iš pirmojo „Game Boy“ laikų.

„Chester“ iš viso siūlo 20 lygių, kuriuos sugebėsi įveikti vienu ar dviem prisėdimai. Užtruksi ilgiau, jei nuspręsi žaidimą įveikti didžiausiu sudėtingumo lygiu, smarkiai sustiprinančiu priešus ir jų daromą žalą.
Šiaip jau „Chester“ yra visai greitas ir paprastas platfrormeris. Valdymas veikia tobulai ir nesudaro problemų greitai šokinėti nuo vienos sienos ant kitos ar išsisukinėti nuo atskriejančių priešų atakų. Lygių išplanavimas nepasižymi jokiais novatoriškais sprendimais ir bus lengvai nuspėjamas su šio žanro žaidimais anksčiau susidūrusiems žaidėjams.

Dėl savo greitos eigos, nuolat besikeičiančių veikėjų ir lygių išvaizdos, „Chester“ greitai užkabina. Tačiau pasiekus maždaug žaidimo vidurį susižavėjimas išblunka kaip aukštoje temperatūroje išskalbti marškinėliai. Akimirką stabteli ir pamatai, kad „Chester“ yra ne visai išbaigtas žaidimas.
Pradėkime nuo tų ypatingųjų virsmų į kitus veikėjus. Taip, česteriai pasižymi individualiais atributais bei gali keltis savo sugebėjimų lygius, tačiau iš tikrųjų Tau prireiks tik vieno iš jų, o tiksliau to, kurį gausi pačioje žaidimo pradžioje. Standartinis Česteris yra labai greitas, turi tiksliausiai veikiančias atakas ir yra patogiausias valdyti. Iš pradžių maniau, kad skirtingi česterio amplua yra reikalingi įvairioms kliūtims įveikti, bet vėliau paaiškėjo, kad beveik visą žaidimą galima įveikti su tuo pačiu veikėju nieko nekeitinėjant. Specialiuosius judesius panaudojau vos vieną ar du sykius per visą žaidimą, dagiausiai dėl smalsumo sumetimų.

Labiausiai mane nustebino, kad viskas, ką daro lygių apipavidalinimo pakeitimas, tai tik meninio stiliaus pakeitimas. Tikėjausi, kad kai kuriose žaidimo vietose reikės įsijungti tam tikrą vaizdo efektą, kad galėčiau pamatyti užslėptus lygių įveikimo kelius, bet to, deja, taip ir nebuvo.
Net ir atsižvelgiant į tai, kad keitinėti grafikos stilių ar valdomus veikėjus beveik nėra jokio reikalo, „Chester“ vis tik nėra blogas platformeris. Lygiai yra smagūs ir nevargina savo sudėtingumu, o tai savo ruožtu leidžia atkreipti dėmesį į kūrybiškai ir originaliai paruoštas vizualizacijas. Kūrėjas žada, kad išleis nemokamus „Chester“ papildymus, pridėsiančius papildomų lygių, bosų kovų (jų apžvalgos rašymo metu nėra nei vienos) ir naujų funkcijų. Reikia tikėtis, kad jis ne tik paruoš naują turinį, bet ir išbaigs jau dabar esančius žaidimo elementus. Tada turėsime tikrai puikų žaidimą už mažiau kaip dešimt litų.
1 Komentaras
DeividasLt
Nesamones,ne zaidimas cia o zilitono pieva.:DDD