Prieš žaisdamas šį žaidimą buvau nuteiktas, kad nieko gero nelaukčiau, nes niekas iki šiol dar jo neįvertino daugiau negu vienu. Aš kaip visad optimistiškai šyptelėjęs pagalvojau, jog blogų žaidimų būti negali. Deja, smarkiai smarkiai klydau, nes šiame žaidime sukurta viskas prastai… čia – „Perished: The Zurkez Project“!

Apie žaidimo prastumą supratau jau vien jį įsirašęs, kai man teko knaisiotis po programų failus ir ieškoti žaidimo direktorijos, kad jį paleisčiau. Po to manęs jau turbūt niekas nebestebino… net ir tai, kad žaidimas nulūžo tuomet, kai norėjau prisitaikyt nustatymus pagal savo poreikius (o jei tiksliau norėjau nusistatyt Fullscreen). Po to sekė tikras nervų tampymas, nors dar nebuvau net pradėjęs žaisti.

„Perished: The Zurkez Project“ yra sėlinimo ir artimų kovų pirmojo asmens žaidimas, o tai retas reiškinys. Tačiau sėlinimas baigiasi tuo, kad bėgi priešui už nugaros laikydamas kairįjį pelės mygtuką ir palaukęs kol jis mirs bėgi prie kito…

Žaidime nerasime jokios strategijos. Tik bukų priešų žudymą. Dar ir aplinkos vienodos… išvis tik du medžių modeliai…. Dažniausiai tam tikrame lygyje bus tik viena tekstūra, kuri dengs viską, vienas priešininkų modelis, neaiškus valdymas, klaidos ir dar daugybė minusų.

Apskritai manau, kad didelis pliusas yra vien jau tai, kad žaidimą kūrė studija, kurią sudaro net aštuoniolika metų neturintys žmonės, tačiau šiuo atveju tai netgi labai įtakoja žaidimo kokybę. Tarkime dalis vaizdo intarpo piešta kreidelėmis. Kita dalis – varikliuku daryti paveiksliukai. Todėl, nors gal yra manančių ir kitaip, tačiau aš greičiausiai priklausau tai daugumai, kurie nemano, kad tokius žaidimus galima leisti išvis prekybon. Patys platintojai turėtų atidžiau žiūrėti ką pardavinėja, nes kitąkart ir reputaciją gali susigadinti.

„Perished: The Zurkez Project“ turi šiokią tokią istoriją. Tu esi Zurkezas. Atsimeni tik savo vardą ir kad pabėgai iš bandymų stoties. kur su tavim darė eksperimentus pavadintus Zurkezo projektu. Tu kažkodėl vietoj rankų turi kruvinus smaigalius. Esi miške, aplink tave pilna kareivių, kuriuos tu kažkodėl vadini dievais. Turi pasinaudoti aplinka kaip savo ginklu ir juos visus išžudyti. Tavo tikslas pasiekti bandymų stotį. iš kurios pabėgai ir atgaminti savo atmintį. Istorija padalinta į keturis skyrius. Mišką, per kurį turi pereiti. Požeminį tunelį, kuriame turėsime surasti jungiklį ir atverti duris. Laboratoriją, kurioje turėsime rasti planus ir atgausime šiek tiek atminties. Miestą per kurį turėsime sėlinti, o po to jį susprogdinti. O jeigu istorijos nepakaks kūrėjai įdėjo Multiplayer funkciją. Tiesa, nesukūrę jokių serverių tam, taigi ji neveikia. Nors gal ir gerai, nes po tos valandos – dviejų praleistų su vieno žaidėjo kampanija net nesinori matyti žaidimo ikonos, o ką jau kalbėti apie daugelio žaidėjų režimą.

Žaidimas buvo kurtas „Torque 3D“ varikliu, apie kurį turbūt žino visi besidomintys žaidimų kūrimu, o nežinantiems pasakysiu, jog tai gana paprastas nedidelio biudžeto žaidimams kurti skirtas variklis nereikalaujantis daug programavimo žinių.

Matosi, kad kuriant patį žaidimą daug pastangų nebuvo įdėta nei kuriant bei detalizuojant aplinkas, nei rašant istoriją. Žaidimas nepasižymi ir garsų gausa. Turi jis porą garsų, vieną kai nužudai priešą ir kitą kai į tave šaunama. Kai kituose žaidimuose yra bent jau šiurenimas kai žengi žingsnį.

Žaidimui galima būtų rašyti bent du, jeigu jame nebūtų grafinių klaidų, tačiau čia jų daug. Atradau funkciją, kur galima keisti režimus iš pirmojo asmens į trečiąjį ir žinot ką? Pasirodo herojus turi keturias rankas, o tos kurias matome pirmojo asmens režimu yra netgi neprijungtos prie paties kūno. Dar, pavyzdžiui, antrame lygyje yra durys kurias reikia atidaryti, tačiau jos visą laiką atviros, ir jeigu eini pro jas nepaspaudęs jungiklio krenti į begalinę tuštumą. Apskritai vienintelis dalykas kuris žaidime yra sukurtas gerai tai dangaus tekstūra, kurią turbūt darė net ne patys žaidimo kūrėjai.

Žaidimas labai prastas. Turbūt geresnis tik už vieną. „E.T. The Extra-Terrestrial“, žaidimą oficialiai pripažintą prasčiausiu. Turiu jums, mielieji skaitytojai, vieną patarimą. Nešvaistykit savo laiko ir pinigų. Tik išgirdę šį, „Perished: The Zurkez Project“ vardą bėkite nuo jo kaip nuo mirties.

Verdiktas: mano močiutė padarytų geriau.

„Perished: The Zurkez Project“ apžvalgai pateikė skaitmeninė žaidimų parduotuvė GamersGate!