Vokietijos žaidimų tinklapis Gamestar.de gavo progą pažaisti „The Witcher 3“ dvi dienas iš eilės be jokių apribojimų. Žaidimą išbandęs žurnalistas savo įspūdžiais pasidalino naujausiame leidinio numeryje. Žinoma, vienas iš „NeoGaf“ vartotojų nusprendė išversti šią informaciją ir pateikti jos santrauką mums, internautams, kurią rasite čia. Žemiau pateikiame įdomiausias detales.

[li]Keturi sudėtingumo lygiai (lengvas, vidutinis, sunkus ir tamsus).[/li]
[li]Vietovėje „No Man’s Land“ rasime 25 mažesnius kaimelius, kai kurie iš jų dydžiu prilygs Flotsam’ui iš „The Witcher 2“.[/li]
[li]Žaidime rasime du išties didelius miestus: Novigrad’ą ir Oxenfurt’ą, abu jie labai gyvybingi.[/li]
[li]Žaidime bus momentų, kurių metu valdysime ne Geraltą, o Ciri. Šie epizodai labiau primins veiksmo-nuotykių žaidimą nei RPG.[/li]
[li]Žaisdami už Ciri iš viso praleisime 5-10 valandų.[/li]
[li]Visi daiktai, kuriuos Geraltas užsidės, bus detaliai atvaizduojami.[/li]
[li]Geriausi daiktai žaidime turės būti pagaminti.[/li]
[li]Galėsime dalyvauti žirgų lenktynėse, panašiose į tas, kurias matėme „RDR“ žaidime.[/li]
[li]Geraltui augs barzdikė. Kas kažkiek laiko turėsime nueiti pas kirpėją.[/li]
[li]Žaidimas veikė sklandžiai 1080p raiškoje aukščiausiais nustatymais su „GTX 980“ vaizdo plokšte.[/li]
[li]Krovimo langai truks labai trumpai „high-end“ kompiuteriuose.[/li]
[li]Žurnalistas, išbandęs žaidimą aptiko labai mažai klaidų, nepasitaikė jokių nulūžimų ar užlūžimų.[/li]

„The Witcher 3“ pasirodys gegužės 19 dieną „PC“, „PS4“ bei „Xbox One“ platformoms.