Vakar asmeniniuose kompiuteriuose debiutavo praėjusių metų lapkritį „PS3“ ir „Xbox 360“ konsolėms pasirodęs „Assassin’s Creed: Rogue“. „Ubisoft“ asmeninių kompiuterių savininkams pažįstama kaip „puiki“ žaidimų „optimizuotoja“ — žaidimai išleidžiami sugriuvę ir, būna gerai, jei starto dieną jie išvis pasileidžia.

Taigi, ar „Assassin’s Creed: Rogue“ yra eilinis „Ubisoft“ marmalas technine ir optimizacijos prasme? Na, turiu jus nustebinti — žaidėjų atsiliepimai kol kas geri. Stulbinamai geri.

„Galiu drąsiai teigti, kad tai yra vienas iš geriausiai optimizuotų „Ubisoft“ žaidimų pastaruoju metu. Žaidžiu nešiojamame kompiuteryje su GeForce GTX 860M vaizdo plokšte ir gaunu stabilius 60 kadrų per sekundę aukštais/vidutiniais grafikos nustatymais 1080p rezoliucijoje“, — atsiliepia vienas iš žaidėjų.

Kitas žaidėjas rašo: „Tai absoliučiai fantastiškas žaidimas. Toks ir turėtų būti „Assassin’s Creed“. Grafika nuostabi. Sparta fantastiška, nusistatęs viską ant maksimumo, jokio kadrų kaitos smukimo, stabilūs 60 fps su 780 Ti vaizdo plokšte“.

„Net nereikia sakyti, kad žaidimas turi viską kas geriausia iš praeitų „Assassin’s Creed“ žaidimų, jau nekalbant apie dievišką optimizaciją — esu tikras, kad net Pentium’as jį gerai paleis“, — teigia žaidėjas.

„Steam“ puslapyje didžiąją dalį žaidėjų apžvalgų sudaro teigiami atsiliepimai. Ar ši tendencija pasikeis, sužinosime artimiausiu metu, kuomet žaidimą įsigis ir išbandys dar daugiau žaidėjų. Jau spėjo pasirodyti ir pirmoji pataisa, kuri sutvarko vieną kitą smulkesnę klaidelę, susijusią su vartotojo sąsaja bei grafika.

„Assassin’s Creed: Rogue“ pasakoja tamplierių pusėn perėjusio žudiko Šėjaus Patriko Kormako istoriją. Žaidimas užpildo siužeto spragą tarp „Assassin’s Creed III“ ir „Assassin’s Creed IV: Black Flag“ ir leidžia pažvelgti į visus įvykius kitu kampu — iš tamplierių pusės.