Prieš dvi dienas informavome jus apie filmuką, kuriame buvo demonstruojamas Paryžiaus butas, sukurtas pasitelkus „Unreal Engine 4“ variklį. Netikite, kad tai kompiuterinė grafika? Manote, kad tai akių dūmimas? Manykite iš naujo.
Menininkas, sukūręs šį virtualų butą, pasidalino jo parsisiuntimo nuoroda savo tinklapyje. Siųskitės ir grožėkitės. Kai tai pamatysite, visos abejonės turėtų būti išsklaidytos.
12 Komentarai
Equinox
Atrodo unreal (no pun intended). Bet rimtai, labai graziai atrodo, net akys gali isvarvet *-*
Sweep
Atrodo gražiai, tik kad visas apšvietimas jau iškeptas į tekstūras.
Nėra nė vienos priežasties kodėl kokio Rage arba nesenai išleisto Dying Light interjeras negalėtu atrodyti taip pat gerai (beje, kai kuriose vietose ir atrodo). 😀
LiaM_HHHHH
tik popierius, reikia mechanikos kad zurnala pasiimt, atsisest pasklaidyt, nueit i tualeta , spardyt sienas, praskleist uzuolaidas, atsigult ant zemes, padegt buta, uzgesint, isskviest statybininkus. dabar ten niekas nejuda, net kede jauciu pricementuota, uzuolaidos pricementuotos, lempa nenuverciama. kad galetu dar dulkes nuvalyt… yra didziule ateitis kur tobulet zaidimams, dabar mes tik su realistiskumu kovojam ir sioka tokia nustebinancia AAA zaidimuose kokia detale menka mechanika…
VirgilHilts
Taip, aplinkos dydis kompensuoja resursus, bet čia juk tech demo. Akims žiaaauriai gražu, ir sunku patikėti, kad dar atrodo visai neseniai žaidžiau 4-5 gen žaidimus.
Sweep
Šios demonstracijos aplinkos dydis tik sutaupo tavo kietojo disko atminties. Lygiai taip pat galėtų būti atkurtas ir visas miestas, bet tam jau reikėtų kelių terabaitų.
Techniškai šis demo įtin nesiskiria ir nuo 5-6 kartos žaidimų, naudojami tie patys metodai išskyrus kelis patobulinimus ir svarbiausia – tekstūrų skiriamoji geba. Tai reiškia, kad didelė scena veiktų lygiai taip pat greitai, nes reikliausia dalis – apšvietimas jau apskaičiuotas iš anksto. Viskas kas liko vaizdo plokštei realiu laiku tai tik atspindžiai ir refrakcija (pvz. stiklinis vazonas).
Raijmiss
Man žandikaulis iš kart atvėpo… Jeigu taip stengtusi žaidimų kūrėjai, tai mes real life grafika džiaugtumėms jau dabar…:)
Raijmiss
Mechanika tu bl.et, tu pasižiūrėk į grafika, ką dabar pasakysi snargly n.x a? kad dabar tokia grafika patemt, tai konsolininkam teks dach.uja sienu aptriest, kad bent puse to isspaust o apie ateiti vapse tyliu, kaip buvot taip ir busit atsilike…
Frostas
Dėl šešėlių. Neimanoma pasakyti jie ten dinaminiai ar ne, nes vaikščiojant neturi materialaus kūno.
Personazas
P.T lošai? and konsoliu čia sillent hill teaser, nesakau kad grynai taip pat, bet panašai atrodo. Tolab, kad ten yra žaidimas, ne tec demo kaip čia padaryta…. Ir kaip sakė nėra materialaus kūno, kad patikrintu ar yra bent kiek dinamikos… Man panašu į tus laikus, kai pasirodė modern warfare, nesveikai man viskas tada atrodė tikroviška, bet ten ištiesiu jokios dinamikos nebuvo tai visu beveik pc tempe gerai, kitas pasirodė Crysis kuris, net iki kokiu 2010 visus pc žudė, nės technalogiškai jis žymai buvo pažangesnis, negu modern warfare…
Sweep
Pasakyti visai lengva. Dar nėra jokios technikos piešti tokios aukštos kokybės šešėlius su visu netiesioginiu apšvietimu real-time, tuo labiau 100+ FPS ant Radeon7850HD 😀
Sweep
Esmė, kad daugiau ir nėra kuo užimti vaizdo plokštę, jei ji turi pakankamai darbinės atminties visoms tekstūroms. Jei kažkurį daiktą pajudintum, tai liktų šešėlis ant žemės ten kur tas daiktas buvo prieš tai ir sugriūtų tikrovės iliuzija, o veikėjai vistiek turėtų įprastus žemos kokybės šešėlius kurie išsiskirtų iš aplinkos. Kaip pavyzdį gali pasižiūreti Wolfenstein:The New Order arba Rage.
< Video apie apšvietimo "kepimą" į tekstūras. < O čia tai jau viskas dinamiškai, su pilna šviesos simuliacija kurią tik praėjusį dešimtmetį pradėjo naudoti filmuose. Deja tam reikia 2 GTX Titan vaizdo plokščių, o rezultatas vis dar netinkamas išleisti žaidimui. Spėju per ateinančius 10 metų ši technologija ateis ir į žaidimų rinką, o po to jau nebėra kur tobulėti grafikai :D.
VirgilHilts
Aišku. Bet vis dėlto uždara erdvė, niekas nejuda, tai ir nėra to FPS smūgio.