„Sony“ kuriamas zombių apokalipsės išgyvenimo MMO „H1Z1“ startuos „Steam Early Access“ sistemoje kitų metų sausio 15 dieną.

Ankstyvoje versijoje rasime pradines daiktų gaminimo, bazės statymo, kovos sistemas, transporto priemones, dienos/nakties ciklą, orų kaitą, medžioklę, ir žinoma zombius.

„Ar „H1Z1“ bus geresnis nei kad buvo „DayZ“ pirmąją dieną? Ne, nebus. Mūsų klausia šio klausimo dažnai, tad norėjau tai iškelti į priekį“, tinklapyje „Reddit“ rašė „Sony Online Entertainment“ vadovas John Smedley.

Smedley perspėjo, kad nors „H1Z1“ ir „smagus žaidimas“, tačiau „ankstyvas“.

Tai nereiškia, kad žaidimas bus visiška griuvena. Tiesiog jis nėra baigtas. Prieš įsigydami projektą, pirkėjai turi žinoti, jog perka „Early Access“ versiją, kurioje gali pasitaikyti ir klaidų ir trūkti svarbių dalykų.

Jei tikitės užbaigto žaidimo, Smedley pataria nepirkti „Early Access“ versijos. Ji skirta tiems, kas nori padėti kūrėjams užbaigti projektą bei dalintis atsiliepimais, kuria linkme jis turėtų judėti toliau.

Pradinis „H1Z1“ žemėlapis bus sudarytas iš 64 kvadratinių kilometrų, kurį „Sony Online Entertainment“ vėliau planuoja išplėsti.

Bus galima įsigyti vieną iš dviejų ankstyvų versijų: standartinę, kuri kainuos 20 JAV dolerių bei brangesnę, kurios detalės bus paskelbtos vėliau. Kuriama ir „PlayStation 4“ konsolei skirta „H1Z1“ versija, tačiau kada jos sulauksime, nurodyti datos kūrėjai kol kas negali.