Barry Burton’as sugrįžta. Žaidusieji kai kurias ankstesnes „Resident Evil“ serijos dalis žino, jog jis yra „S.T.A.R.S.“ kovotojas, ne kartą stojęs prieš kraupius monstrus. Ir jis stos dar kartą, nes naujas paviešintas „Resident Evil: Revelations 2“ filmukas patvirtina, jog Burton’as taps vienu iš žaidžiamų veikėjų.
Ką jis veiks žaidime? Ogi kupinas keršto, jis ieškos savo dukters Moiros. „Resident Evil: Revelations 2“ pasirodys 2015-ųjų vasario 17 dieną. Žaidimas bus leidžiamas epizodais, kurių iš viso bus keturi. Juos leisti planuojama po vieną per savaitę. Taigi, per mėnesiuką visi keturi epizodai turėtų būti išleisti.
29 Komentarai
cryska
viska nesomone kaip baris gali grysti jai jis mire per orginalu Resident Evil
tiems kas pamirso
Shotyyy
Kuo man patiko praeita Revelations dalis, tai tuom, kad buvo panaši į RE4 pagal kulkų skaičių, aplinką ir t.t. Tikiuosi, kad ši dalis nenuvils ir nebandys grįžti prie to action/Third person shooter režimo, kai kulkom apskirovęs eini į zombių tirą. Tikėkimes, kad ši dalis įrodis, kad žodis survival-horror yra ten neveltui, kad ten tikrai reikia išgyventi.
EDIT: Dar labai man priminė RE4- The Evil Within pirmi chapteriai. Jeigu kas nors nori prisiminti senus gerus rezidento laikus- butinai suloškite The Evil Within
Mage-7
Nei vienam residente nebuvo tų kulkų daug, apart RE5 (tik žaisti reikia ant didžiausio sunkumo).
WMD
(u) ummm… RE6??
Shotyyy
Racoon City. Resident Evil 6. Naujosios dalys po 4 buvo visos action, o ne survival, išskyrus Revelations.
auriumis
Resident evil revelations is pradziu toks baisesnis bet kuo toliau tuo jis vis labiau tampa veiksmo o ne siaubo zaidimu ir ant galo tapo panasus labai i re6 kas man nepatiko. Revelations 2 kolkas visi traileriai ir gameplay filmukai neatrode labai idomus bet sitas traileris dar suteikia biski vilties kad zaidimas nebus prastras.
Dark_Wesker
cryska, prieš rašydamas pasigilink į Resident Evil. Jis nemirė, žaidime sukurtą taip, kad gali gauti labai blogą pabaigą arba gerą, priklausys nuo tavo sprendimų ir veiksmų. Visi šie gyvi po 1 dalies žaidimo:
Chris Redfield (Alpha Team, gyvas iki šiol)
Jill Valentine (Alpha Team, gyva iki šiol)
Barry Burton (Alpha Team, gyvas iki šiol, tik jis pasitraukė)
Brad Vickers (Alpha Team, RE3 dalyje nužudo Nemesis)
Albert Wesker (buvo miręs, bet prisikėlė jau kaip ne žmogus, RE5 jis nužudomas ir skaitomas miręs oficialiai)
Rebecca Chambers (vienintelė iš Bravo Team, iki šiol gyva, pasitraukiusi)
cryska
labiusiai noretusi pamatyti sugryzusi hunk (i)
Dark_Wesker
Kad su Hunk nėra jokio normalaus žaidimo, jis tik kaip pašalinis veikėjas. Su kuriuo galima žaisti kaip ant tokių Mercenaries. Su juo dar galima žaisti The Umbrella Chronicles. Žiūrint internete nėra žinoma ar kažkokia informacija jog jis būtų gyvas ar miręs.
Meshqis
Chebra, pažaiskit kad buvo seniau negu RE4, kuris yra VISAI kitoks, negu senosios, TIKRAI GEROS, RE dalys.
Shotyyy
Esu visas perėjas (Su skaičiais, į tolesnes nesigilinau), tikrai RE4 geriau, pagal atmosferą bei mechaniką, tau jos geras tik dėl nostalginės ašaros, už ką nepeikiu, bet manau pervertini. RE4 is šedevras, praeitos serijos dalys yra perliukai kurie malonus perėjimui, bet nedaugiau.
wrut
koks žavus vardas mergaitei – Moira..
Talwar
Tai, kad RE4 buvo visų nevykusių RE dalių pradžia.Jokio survival, linijiniai lygiai, jokios nežinomybės, zombiai nebe zombiai, pilna kvailų qte.Eilinė trečio asmens šaudyklė ir tiek.
Meshqis
Vat čia arčiau tiesos. Dar pamiršai paminėti kreivą valdymą. RE4 buvo naujas vėjas serijoje.
Aplamai, neužtenka tų žaidimų sužaisti. Yra daug nebaigtų projektų, koncepcijų ir panašiai. Kas manau verta dėmesio.
P.S. Revalations1 yra ne kas kita, kaip DEAD AIM perdirbinys su RE5 valdymu, bei DS konsolės limituotom erdvėm.
P.P.S. kodėl Capcom negali padaryti RE su visai nauju veikėju? Kaip kad Survivor? Istorija mano galva ten buvo tikrai vykusi.
Resident_Evil
Motherfucking Barry Burton
WMD
nesamone suvelei, cia tas pats, kas sakyt „Doom buvo lieva saudykle, nes ka ten, eini saudai monstrus kaip ir visur kitur“
taip sako zmones, zaide RE4 ant PC, kuris isejo ar ne keli metai po GameCube isleidimo ir buvo tragiskas portas su tragisku valdymu. kai zaidimas buvo originaliai isleistas GameCube, tai buvo tikrai „one of a kind“ experience’as, nelabai turejes analogu gudziais 2005 metais. taip, is horror aspekto tai nebuvo baisus zaidimas, bet visos serijos charakteristikos isliko – limituoti resursai, stiprus priesai, mazai gyvybiu.
ilgainiui sita formule issigime i RE6, bet bent jau tuo laiku tai buvo nuostabus zaidimas, surinkes gausybe apdovanojimu
Talwar
Na ir kas, kad savo metu tai buvo unikalus žaidimas.Savo serijoje jis degradavusi dalis.Nesvarbu kokia paltforma, gameplay nekinta dėl to.
Vien dėl to, kad išlaikė kelis RE požymius, sakyt kad tai „šedevras“ yra kvaila.
WMD
(u) taip, yra labai svarbu kad savo metu tai buvo unikalus zaidimas. naudoju ta pati pavyzdi kaip virsuje – pirmasis Doom dabar tokiu geltonsnapiu kaip tu akyse irgi „degradaves zaidimas“, bet tai jo vietos zaidimu panteone nekeicia. lygiai tas pats su RE4 – zaidimas dabar mechaniskai gal ir pasenes, bet nauju veju inese lygiai taip pat.
geimplejaus nekeicia, bet keicia tavo zaidimo vertes suvokima. kadangi tu ji zaidei keli metai po originalaus isleidimo, per kuri ejo visi Splinter Cell’ai, Hitmanai ir kiti 3rd person zaidimai, tai ir RE4 atradimas nebuvo toks isimintinas, simple as that. butum zaides 2005-ais kai originaliai isejo – zabtai butu iki zemes.
zaidimas buvo laikomas sedevru del kitu priezasciu – itempto, leto, strategisko geimplejaus, puikios istorijos, puikiu survival aspektu, ilgo, ivairaus ir siuzetiniu vingiu kupino singleplayer rezimo bei revoliuciniu ideju 3rd person zanre..
zaidimas ir dabar zaidziasi kur kas geriau nei RE5 ir RE6. kad zaidimo pobudis issigime ir tapo labiau „action“ orientuotas, tai jau labiau ne RE4 ir ne Shinji Mikami kalte, o Crapcom’o, ju supratimo apie tai kas siuplaikiniams zaidejams patinka ir kas ne, bei ju ilgalaikes strategijos siai serijai
cryska
silent hill valdo nemala sudo kaip Capcom 🙂
Talwar
Aš geltonsnapis nes nejaučiu nostalgijos tam žaidimui, gerai.
Aš RE 4 vertinu pagal RE serija, ne pagal kitus žaidimus.Suprantu su žaidimu bandytą įnešt kažką naujo į serija, pavyko bet įnešė ne visai tai ko reikia.
Prie siužeto nerandu kuo prikibt, bet gameplay tai ne koks.
Viskas iš anksto aišku, eik ten, padaryk ta ir aną.Lygiai linijiniai, tirinėt aplinką praktiškai neįmanoma.Nereikia pamiršt qte siaubo.