„Assassin‘s Creed: Rogue“ žaidėjus nukelia į 1752 metus. Šį kartą istorijos centre atsiduria Šėjus Patrikas Kormakas, buvęs žudikas, tačiau po tragiškai pasibaigusios užduoties išduotas savo brolių ir pasirinkęs tamplieriaus kelią. Žaidimo veiksmas vyksta tarp ketvirtosios ir trečiosios „Assassin‘s Creed“ dalių.
Daugiau video galite rasti Games.lt TV Youtube kanale.
8 Komentarai
fotobich
AC kaip serialas 100 dalių….
Špyžius
Labai gera apžvalga ir įgarsintojo balsas labai tinkamas!
1Tomas666
(u)Tai šita aš suprantu. Tačiau kokia prasmė iš hype’o, kurį pastatė half-life, jeigu apie trečia dalį netgi nė vienos oficialios naujienos nėra. Valve turės kažka dar neregėto pagamint, kad pateisintu visų lūkesčius, antraip baigsis kaip su kokiu watch dogs. Nors netikiu, kad jie išleistų prastą žaidimą į rinką, tačiau dėl to milžiniško hype’o greičiausiai bus daugybė nepatenkintų žaidėjų. Ir iš vis dar ne faktas, kad išvis bus half-life 3.
Fanax
O, tai gal geriau kaip su Half Life? Po dali kas desimtmeti…
WMD
(u) tikrai taip, su Half-Life geriau. iseina naujas Assassin’s Creedas – visi ziovauja. naujam Half-life net nereikia iseit, tik atsiranda koks gandas – ir visas internetas kolektyviai gasp’ina 😀
1Tomas666
(u)o prasmė? Geriau žvirblis rankoje, negu briedis girioj.
WMD
(u) o prasme stai kur – Ubi turi viena talentingiausiu developeriu komandu industrijoj, turi daug resursu ir turi galimybiu. bet vietoj to, kad leistu naujus idomius IP, jie leidzia du (!!) Assassin’s Creed zaidimus per metus nuo siol. tai zaloja ne tik francizes isliekamaja verte, bet ir tai, ka mes potencialiai galetumem is ju gauti. ir ka ten nauji IP, jei Ubi nesvaistytu laiko, komandu ir resursu kepdami viena identiska AC dali po kitos, galetu galbut prisiminti senesnes savo francizes, kaip tarkim Prince of Persia, ar paimti visa tai, kas dare Rayman Origins/Legends nerealiais zaidimais, ir pameginti iskepti Rayman’o 3D platformer varianta, kuris mestu issuki Mario.
taip, „geriau zvirblis rankoj“, bet mes, kaip ju klientai, tikrai galim prasyti ir reikalauti daugiau, negu ju tingus, saugus biznio modelis suteikia mums dabar. be to, as jau geriau nebuciau niekada zaides Watch Dogs negu svaistes laika ant tos nuobodybes, kuria jie mums pateike. taigi ne visada ir geriau tas zvirblis rankoj
WMD
matai, del watch dogs – buvo galima itarti kad kazkas ne taip. pozymiai buvo stai kokie:
• staigus atidejimas i 2014-uosius pries pat new gen isleidima
• zemesnes kokybes gameplay video artejant isleidimo datai, lyginant su garsiaja 2012 demonstracija E3
• Ubi nera geriausios reputacijos ir prastu zaidimu ju reziume buvo jau pries tai – Assassin’s Creed 3 ir AC: Revelations, POP: Forgotten Sands
Valve reputacija, tuo tarpu, yra nepriekaistinga, ir jie belekiek goodwillo turi zaideju tarpe, tad nemanau kad nuviltu. be to, tas hype nera didesnis, nei buvo pries Half Life 2 isleidima.
faktas – siais laikais sunkua pateisinti gerbeju lukescius. internetas, socialine media ir kiti navarotai padaro marketingistu darba labai paprastais. bet tuo paciu – uzsihypinti del zaidimo kur kas lanegviau ir del to sunku paskui, kad tie lukesciai butu pateisinti.