Sukurta „PC“ žaidėjams, „PC“ žaidėjų. Tokiais žodžiais pavadintas žemiau pateiktas filmukas. „EA“ teigia, kad „Dragon Age: Inquisition“ bus puikiai pritaikytas žaisti su klaviatūra ir pele. Žaidimas palaikys 4K rezoliuciją, „AMD Mantle“ technologiją bei pasižymės visais „PC“ platformai būdingais bruožais – geresniais efektais, patogia ir lanksčia vartotojo sąsaja. Tie, kas sėdi su galingomis sistemomis, trina rankomis nekantraudami prisiliesti prie naujo projekto. Bet silpnesnių sistemų turėtojai visada užduoda klausimą: ar man veiks?
Minimalūs reikalavimai:
Operacinė sistema: Windows 7 arba 8.1 64-bit
Procesorius: AMD keturių branduolių @ 2.5 GHz, Intel keturių branduolių @ 2.0 GHz
Atmintis: 4 GB
Vaizdo plokštė: AMD Radeon HD 4870, NVIDIA GeForce 8800 GT
Vaizdo atmintis: 512 MB
Kietasis diskas: 26 GB
DirectX: DirectX 10
Rekomenduojami reikalavimai:
Operacinė sistema: Windows 7 arba 8.1 64-bit
Procesorius: AMD šešių branduolių @ 3.2 GHz, Intel keturių branduolių @ 3.0 GHz
Atmintis: 8 GB
Vaizdo plokštė: AMD Radeon HD 7870 arba R9 270, NVIDIA GeForce GTX 660
Vaizdo atmintis: 3 GB
Kietasis diskas: 26 GB
DirectX: DirectX 11
„Dragon Age: Inquisition“ pasirodys lapkričio 18 dieną.
6 Komentarai
Mickys
Ne ant max, o High nustatymų, norint turėt stabilų 60fps. Aišku ant max bus ten apie 30fps, bet kas gali žaist su tokiu fps?
Seniz
Ne visi turi GTX 980/R9 290X ar geresnes kortas ir 100Hz+ ekranus… |-|
(d) Susimažini efektus ar raiška ir loši… Kokios problemos? Bet kuris padoresnis (iki 2000 Lt) PC gali be problemų išgaut 60 fps, tereikia sumažint nustatymus.
cryska
neko nera blogiau negu 30 fps dar jolab ant pc tada dejia toki pc rekia i siuksline mesti
60 fps ira dabar minumas perkant padoru pc
JordanTr
Susidegink kaziolas 😀 nekenciu tokiu kausu, kurie nusipirke daigta bando pateisint isleistus pinigus. Realiai jau nesimato skirtumo virsyjant 50fps isbandes tiek 120Hz tiek 144Hz monikos nepamaciau ten nieko stebuklingo. maziau nei 45FPS visgi jau lagas 🙂
labasrytas93
Tai, kad tu nematai, nereiskia, kad kiti nemato. Ir tai nera joks placebo efektas.
Taip pat 120/144hz atrodo svelniau net prie zemu fps, nes atstumas tarp kadru sumazeja dvigubai. Pvz.: 60hz monitorius 45FPS atnaujins tokiu dazniu: 16ms/32ms/16ms/32ms, kas is esmes yra 60fps/30fps/60fps/30fps. Del to kai kurie zmones ir uzsirakina fps prie 30, jei ju kompiuteriai netraukia 60.
120hz monitorius ta pati padarytu taip: 24ms/24ms/24ms/24ms/32ms, kas is esmes butu 40fps/40fps/40fps/40fps/60fps. Taip pat prie didelio fps sumazeja motion blur del LCD „sample-and-hold“ efekto. Dar galima pridet ir lightboost ar panasias technologijas, kurios prie 60hz veikia prastai del mirgancio kaip CRT ekrano. Matos, kad net nesi bandes 120hz, kad sneki tokias nesamones.
Vien matematiskai galiu parasyt, kodel 45fps yra siaubingas su 60hz monitoriais, o tu dar cia lago nematai.. Tai apie kokius 120fps dar galima su tavim kalbet, „daigte“…
EDIT: Nesakau, kad singleplayer zaidimams labai reikalingas tas 120fps, bet svaigt, kad skirtumo nera, irgi nereiketu, tuo labiau iki tokio lygio.
JuztBe
(u) Prie gero pripratęs… Nereikia stumt ant tų, kurie negali net 60fps perkopt. Aišku, kad jie nematys didelio skirtumo. Aš pats žaisdavau žaidimus po 15fps. Kai atsirado galimybė žaist 30+ fps nelabai man rūpėjo ar 45 ar 60fps buvo.