1. FIFA 15 (1*)
2. MIDDLE EARTH: SHADOW OF MORDOR (naujiena)
3. FORZA HORIZON 2 (naujiena)
4. SUPER SMASH BROS. (naujiena)
5. DESTINY (2)
6. MINECRAFT: PLAYSTATION EDITION (9)
7. DISNEY INFINITY 2.0 (3)
8. MINECRAFT: XBOX EDITION (4)
9. CALL OF DUTY: GHOSTS (5)
10. THE SIMS 4 (7)
11. WATCH DOGS (6)
12. THE LEGO MOVIE VIDEOGAME (12)
13. PLANTS VS ZOMBIES: GARDEN WARFARE (10)
14. GRAND THEFT AUTO V (14)
15. THE LAST OF US: REMASTERED (11)
16. TOMODACHI LIFE (16)
17. LEGO MARVEL SUPER HEROES (15)
18. TERRARIA (17)
19. FANTASY LIFE (8)
20. FROZEN: OLAF’S QUEST (19)

*Jūsų patogumui nurodyta praėjusios savaitės pozicija.

Nors praėjusią savaitę debiutavo trys pajėgūs konkurentai, o pardavimai sumažėjo 70 %, „FIFA 15″ išliko perkamiausiu savaitės žaidimu. „Middle Earth: Shadow of Mordor“ debiutavo antroje vietoje, bet leidėja „Warner Bros. Interactive Entertainment“ neturėtų būti nusivylusi – jis tapo daugiausiai kopijų per pirmą savaitę pardavusiu „Lord of the Rings“ visatos žaidimu Jungtinės Karalystės istorijoje. Daugiausiai perduota „PlayStation 4″ versijos kopijų – 56 %. „Xbox One“ ir asmeninių kompiuterių versijų pardavimai atitinkamai sudarė 41 % ir 3 %. Ateityje dar pasirodys „Xbox 360″ ir „PlayStation 3″ versijos, kuriamos kitos studijos. Kalbant apie seną ir naują kartą, „Xbox 360″ ir „Xbox One“ skirtingų studijų sukurtas „Forza Horizon 2″ buvo aktyviau perkamas naujesnės konsolės savininkų – jie sudarė 73 % visų pirkėjų.

Šią savaitę pasirodo: „Door Kickers“ (PC), „Magic Stamp“ (An, iOS), „Alien: Isolation“ (PC, PS4, PS3, XO, X360), „Back to Bed“ (An), „Driveclub“ (PS4), „Final Fantasy XIII“ (PC), „Terra Battle“ (Mob), „A Golden Wake“ (PC), „Hay Ewe“ (iOS), „Skara – The Blade Remains“ (PC), „Sleeping Dogs: Definitive Edition“ (PC, PS4, XO), „NBA 2K15″ (PC, PS4, PS3, XO, X360), „Skylanders Trap Team“ (3DS, PS3, PS4, Wii, Wii U, X360, XO), „RuneFest 2014″ (PC, Mac).