„Assassin’s Creed IV: Black Flag“ liks paskutiniąja numeruota serijos dalimi. Puslapio thegamescabin.com paklaustas, kodėl „Assassin’s Creed: Unity“ pavadinime nėra penketo, už techninę žaidimo eigos pusę atsakingas studijos „Ubisoft Montreal“ darbuotojas Arnaudas Jaminas atsakė, kad „Assassin’s Creed“ žaidimai ateityje daugiau nebebus numeruojami – jiems bus priskiriami tematiką atitinkantys prierašai.
Nors „Assassin’s Creed“ serija susikūrė vos prieš septynerius metus, jau išleisti šeši konsolėms ir asmeniniams kompiuteriams skirti žaidimai. Dar du – „Assassin’s Creed: Unity“ ir „Assassin’s Creed: Rogue“ – pasirodys šiemet. Dar daugiau „Assassin’s Creed“ dalių pasirodė mobiliesiems įrenginiams, nešiojamoms konsolėms bei interneto naršyklėms – 9. Du iš jų buvo atšaukti. Vienas („Assassin’s Creed: Lost Legacy“) turėjo pasirodyti „Nintendo 3DS“, kitas („Assassin’s Creed: Utopia“) – iOS ir Android prietaisams. Iš pradžių tik „PlayStation Vita“ išleistas „Assassin’s Creed III: Liberation“ vėliau pasirodė ir namų konsolėms bei asmeniniams kompiuteriams.
Neseniai buvo anonsuotas naujas serijos žaidimas – „Assassin’s Creed Chronicles: China“. Šis šonu slenkantis veiksmo žaidimas debiutuos kitų metų pradžioje.
19 Komentarai
J0keR
Melžia melžia melžia… Nors pamačius ,,Assassin’s Creed Chronicles: China“ apsidžiaugiau, bet deja.
edvinas552
Kažkur girdėjau kad šis žaidimas labai įtraukantis dėl to jį ir kuria tuojau
auriumis
Kai tiek daliu daug nebera prasmes numerius rasyti prie zaidimu nes kestai atrodytu pvz AC 12, AC 21 ir panasei. Tokie numeravimai tinka tik sporto zaidimam pagal metus ir nebent final fantasy serijai
Talwar
Daugumai patinka lengvi ir vienodi žaidimai, tai ir kuria.
WMD
taigi assassin’s creed su situo sprendimu oficialiai stoja i gretas tokiu zaidimu kaip COD, FIFA ir NBA, su kasmetiniais „recycled“ releasais. manau kad unity bus paskutinis mano zaidziamas AC zaidimas, bent jau artimiausiu 2-3 metu laikotarpiu
cryska
zadime svarbiusias dalykas gerai praleisti laika ar zadimas pasirodys kas metus ira viskai pokui
labai laukiu ac unity far cry 4 evil within call of duty advanced warfare
LiaM-
GTA irgi vienodi, o kas kiek iseina?…
Talwar
GTA V palyginus su praeitomis dalimis matosi žymus patobulėjimas, žinoma yra ir neigiamų dalykų.AC serijos tobulėjimas nematomas, koks buvo neveikiantis stealth 2oje dalyje, toks išliko ir 4oje.
NorD
Aš nesuprantu kodėl kai kuriems yra tas užsišikimas, kad AC dabar išleidžiamas dažniau.
Taip, GTA 5 nuo GTA 4 daugiau skiriasi, bet dėl to, kad tarp jų išleidimo daug didesnis laikotarpis. AC2 ir AC4 irgi skiriasi smarkiai.
Jeigu finansiškai apsimoka ir studija gali išleisti daugiau žaidimų per tą patį laikotarpį, tuo tarpu tu gauni mažiau pasikeitusią grafiką, bet vistiek naują istoriją, kur problema? Nenori/neturi pinigų – neperki, nori – perki. Arba jeigu grafikos tobulėjimas toks svarbus dalykas, tai pirk žaidimą iš serijos kas 5 metus.
Visiškai kvailai atrodo kai pradeda kabinėtis ne prie žaidimo kokybės, o kas kiek laiko jis išleidžiamas.
WMD
(u) labai siaurai mastai. kasmetiniai releasai = agresyvus developinimo tvarkarastis = nera laiko nauju ideju igyvendinimui = recyclinamos senos idejos, senos zaidimo mechanikos = gaunam is esmes ta pati zaidima kiekvienais metais
tuo paciu, developeriai nenori labai ir rizikuoti su kasmetinias releasais, nes viskas ko reikia – tai viena dvi nepavykusios dalys su labiau rizikingais sprendimais, ir kasmetinio „cash cow“ nebebus (panasiai kaip buvo su guitar hero / rock band)
zaidejai elementariai gautu geresni zaidima, su idomesnemis ir labiau revoliucinemis zaidimo idejomis, jei jis butu leidziamas ne kasmet, o kas 3-4 metus. taigi kabinetis prie kasmetiniu releasu dar ir kaip pagrista
NorD
Guitar hero/rock band neturėjo istorijos. AC žaidimai man visalaik tik dėl istorijos patiko ir pasiūlyt kažką įdomaus pasiūlo kiekviena serija. Gameplay papasakot istoriją yra pakankamas, kiekvienas žaidimas grafiškai irgi atrodė padoriai.
Aš nelabai sutinku, kad išvis galima kažką labai naujo pasiūlyti kas liečia Assassin’s Creed. Yra istorija, ir dar yra grafika kuri turi atitikti šiandieninius standartus. Dar kažko? Nežinau, bet man viskas kas buvo „nauja“ nuo pirmos dalies iki dabar tai jaučiasi nereikalinga. Taip, paįvairina žaidimą „nuosavas“ kaimas/pilis/dar kažkas, galimybė užsiimti prekyba, plaukiojimas laivais, bet… Esmė vistiek lieka istorijoje apie Asasinų ir Tamplierių kovą, ta papildoma veikla tik prideda žaidimui valandų, bet tiesioginės vertės iš to mažai, galėtų to ir nebūti ar būti atskiri žaidimai, didelio nusivylimo nejausčiau.
O dėl istorijos tai čia jau priklauso kiek rašytojai įkvėpimo turi. Gal rašytojas jau būna suplanavęs 5 žaidimus į priekį.
gedunex
as pritariu nuomonei kad gera zaidima gali leisti kasmet.pokolkas nei viena dalimi nenusivyliau,kiekviena dalis atnese kazka idomaus ir naujo.
Unity dalyje tai pat bus nemazai naujoviu sios serijos zaidimams.
WMD
(u)(u)
taip, bet kur kertinio geimplejaus progresas? pvz:
– ar jie kada nors zada padaryti padoria stealth mechanika?
– combat sistema buvo stabiliai degraduojama sulig kiekviena AC dalim, kol nuo AC3 buvo nuspresta ivesti „apkarpyta Arkham sistema“ su pusiau responsive counteriais. velgi, gal reiketu kazka gudresnio sugalvot?
– gal butu galima pridet dar ir daugiau negu tris rusis vadinamu „investigative“ misiju, t.y. kad nereiktu vien sekti zmones/klausytis pokalbiu norint isgauti informacija? sitas aspektas vargiai dar nuo AC1 pasikeites
– nuo kada side misijos bus kazkuo labiau reiksmingos, o ne vien didziulis check-listas kaip „nuzudyti 10 triusiu su hidden blade“ ir „nuzudyti tris priesus per penkias sekundes“?
sutinku kad zaidimu istorija puiki, bet noretusi matyti kazkiek ir pacio zaidimo evoiliucija, nes dauguma AC geimplejaus aspektu – visiskoj stagnacijoj. o kol visi pirks kasmetinius releasus, tol ir kurejams nebus didelio stimulo stengtis pateikti kazka naujo ir sviezio
djmindziulis
manomanymuu, klientai, t.y. zaidejai yra geriausi ivertintojai. Jeigu jiems tinka ir patinka, tai perka ir zaidzia… GAl jie visai nenori tu kazkokiu naujoviu? Yra paklausa, bus ir pasiula. Pvz as zaidziu del istorijos, vaizdu, kaip sakant nukeliavimo i praeiti. o salutiniu misiju nuzudyti 10 triusiu su hiden blade tiesiog nevygdau.
WMD
(u) sutinku, bet tame ir slypi problema. tai, kad mases apsvaigusios nuo reklamos perka Destiny ir Watch Dogs, yra problema, nes ilgainiui developeriai paprasciausiai nustos stengtis, pamate kad belenkoki sh iskisus ir idejus i marketinga atitinkama suma pinigu, galima vis tiek parduoti milijonus kopiju.
panasi situacija su kasmetiniais releasais, nes Londone prie Game parduotuves eiles kilometrines iseinant naujai FIFA daliai, net jei naujas idejas galima suskaiciuoti ant vienos rankos pirstu.
dabar, as vis dar nededu AC i ta pacia kruva kaip COD ar FIFA, nes, nors gameplay ir yra stagnacijoj, kaip ir dauguma saket, istorija yra puiki, ir darbo creative/research teamai ideje sociai i tai, kad pasaulis butu sukurtas be galo itraukiantis.
taciau klausimas, kiek ilgai jie ir sita aspekta islaikys? Unity atrodo puikiai ir aciu dievui grazina mus i normalu europietiska miesta su normalia europietiska architektura kabarojimosi malonumui. bet Rogue pavyzdziui atrodo kaip tingus AC Black Flag rehash’as.
kitas klausimas – kiek jie dar turi idomiu istoriniu laikotarpiu nagrinejimui. yra Victorian England, su industrine revoliucija (ir zaisti 19a Londone butu visiskai awesome), gal pirmo pasaulinio karo laikotarpis. nemanau kad Ubi eitu kokiu netradiciniu keliu ir rinktusi labai netradicini/mazai zinoma istorini laikotarpi/vieta, nes realiai rizikuotu pardavimais. taigi ideju kaip ir nebera tiek daug.
va tada ir kyla klausimas, jei tarkim butu neisleide Brotherhood/Revelations, ilgiau padirbeje prie AC3, visai neisleide AC4 (arba isleide kaip papildyma), palauke dar pora metu isleisti unity, ar tu zaidimu kokybe nebutu buvusi aukstesne. manau kad butu, del mano minimu priezasciu virsuj. man tarkim paskutiniai du AC zaidimai zaidesi tokie kaip „missed opportunities“, t.y. visai geri zaidimai, bet galeje but kur kas geresniais, jei daugiau demesio butu skirta gameplay/zaidimo pasaulio tobulinimui
djmindziulis
cia man labiau panasu , kas butu jei butu. butu bobute su usasis , butu troleibusas. vienoj daly po medzius karstaisi , triusius medzioji , kitoj su laivais plaukioji. skirtumas gan nemenkas. o del istoriniu laikotarpiu ,taip , jie kazkada pasibaigs. galbut su jais pasibaigs ir AC. taciau anksciau ar veliau viskam pabaiga ateina.
WMD
tai bet apie ta ir diskutuojam, t.y. jei AC butu ne kasmet isleidziamas zaidimas, ar jis butu geresnis? mano isitikinimu – tikrai taip, del priezasciu isvardintu virsuj. esme tame, kad manau visi sutiksite du geri zaidimai yra geriau negu penki vidutiniski.
pavyzdziui, as esu isitikines kad be Brotherhood ir Revelations mes butumem tureje kur kas geresni AC3. dabar gi mes turejom viena gera (brotherhood), ir du labai vidutiniskus (AC3 ir Revelations) zaidimus. tai va klausimas, ar nebutu geriau buve, jei Ubi daugiau laiko/resursu butu skyre isimtinai AC3 su nauja era, o ne perleisdami ta pati zaidima (AC2) tris metus is eiles?
gedunex
ar tu supranti kad koks AC3 buvo kuriamas 3 metus? aisku,dar metai butu buve gal sitiek bugu nebutu buve,bet tuo metu kazko naujo negalejo prideti del konsoliu limitu.o apie Ezio istorija is vis nera ka sneket,jie jau buvo suplanave 3 dalis,pilna Ezio gyvenima.ir as dziaugiuosi kad jas visas pamaciau 🙂 tai kad kasmet leidzia dar nereiskia kad metus kuria.
tas pats Unity turbut kuriamas jau gerus tris metus.beto,atsizvelge ir i fanu prasymus,but stealth mygtukas,bus gilesnes galimybes,kaip kad daugiau skilu,daugiau sarvu ir kitokiu tipu,daugiau ginklu skirtingu.
nenustebciau jeigu kokius pora metu jau kuriamas ir kitas Assassins zaidimas.
WMD
(u) faktas kad zaidimai kuriami ne metus, ir as puikiai zinau kad skirtingos Ubi studijos developina kelis AC zaidimus tuo pat metu.
taciau tai labiau yra resursu klausimas. t.y. Ubi, kaip kompanija, turi limituota kieki resursu (labiausiai finansiniu, bet tuo paciu ir personalo ir is dalies – to paties laiko, kadangi isleidimo tvarkarasciai vis delto yra labai ambicingi). kai tie resursai yra naudojami leisti „papildymo“ tipo zaidimus, kaip Revelations ir Brotherhood (jau nekalbant apie visus handheld offshootus, kaip Bloodlines ir Liberation; plius pastarojo perleidimas ant namu konsoliu), norom nenorom pradedi galvot apie ta resursu eikvojima.
ir taip, trys pilni zaidimai padare Ezio istorija idomia, bet nuo to akivaizdziai kentejo Connor istorija. cia aisku jau kiekvieno skonis ir gincytis nera ko – tau labiau patiko tureti tris pilnus zaidimus su Ezio, kai as tuo tarpu buciau pasitenkines vienu Ezio zaidimu, bet turedamas ir Ezio zaidimui ekvivalentiska galinga Connoro zaidima. bet manyciau kad buvo galima pasiekti ir kazkoki kompromisa – tarkim isleisti tik Brotherhood, arba Brotherhood ir Revalations leisti epizodais/DLC budu, vietoj to, kad skirti didziaja dauguma savo resursu studijoms kurti du pilnus AC2 „klonus“