„Techland“ šiomis dienomis įvykusios „Twitch“ tiesioginės transliacijos metu pademonstravo veiksmo vaidmenų žaidimo „Hellraid“ pirmojo istorijos režimo lygio perėjimą. Pražiopsojai? Ne bėda. Transliacijos įrašas apačioje.
Žaidime galima lengvai įžvelgti „Dark Messiah of Might and Magic“ bei „Skyrim“ elementus. Iš pirmojo akivaizdžiai pasiskolinta kovos mechanika su burtais ir monstrų užpakalių spardymu, o iš pastarojo RPG elementai bei daugybė renkamo grobio. Grafika tikrai spindi – „Chrome Engine 6“ variklis puikiai atlieka savo darbą. Lygiai taip pat gerai, kaip ir „Dying Light“ žaidime.
Kad nepasimestume, eigą komentuoja žaidimo kūrėjai Mike’as ir Paul’as. „Hellraid“ pasirodys 2015 metais „PC“, „PS4“ bei „Xbox One“ platformoms. Asmeninių kompiuterių savininkai galės išbandyti „Early Access“ versiją „Steam“ tarnyboje dar šį rudenį.
3 Komentarai
LiaM-
Grafika mane pakerejo, dar tokios nebuvau mates 8-| kas mate grazesne parodykit…
Sly_Cooper
Atrodo gal ir neblogai, bet aplinka atrodo statiska, bei „apmirusi“, nesimato jokiu fizikos efektu, kaip puciantis vejas, dulkes ir t.t., kazkaip nyku, tuscia ir nuobodu. O dar tie skeletonai… simtus kartu panaudoti zaidimuose, o dar atakuojant juos suduzta kaip is kokio 2000m zaidimo. Dauzomos statines taipogi nesuduzo ispudingai o detales tiesiog pranyksta…
LiaM-
(u) OHO, cia jau nubegai kokius 5 metus i prieki. Galetum parodyti pvzdziu. Dayzymo fizika yra kaip tikro RPG stiliaus. Yra ir judejimo, pievos judejimo, dumu, ugnies, grazaus lapu kritimo, dulkiu, o jei nori fizikos vetru, veju, isijunk senaji FUEL (PS3), Red Dead Revolver(PS2), Vigilante(PS1).