Prie „PayDay 2“ žaidimo kūrimo prisidėjęs vyresnysis dizaineris David Goldfarb susikrovė mantą ir palieka „Overkill Software“ studiją.

Tolimesni jo planai – kurti „indie“ žaidimus nuosavoje studijoje. Nors jo naujoji studija pavadinimo dar neturi, tačiau darbuotojų komanda jau įdarbinta. „Nusprendžiau judėti toliau“, – sakė Goldfarb tinklapiui „Polygon“. „Jie (Overkill) geroje būklėje ir aš manau jiems pasiseks. Jiems einasi puikiai. Kaip rodo paskutinis „Steam“ išpardavimas, jiems ir toliau sekasi. Ten yra super protingų žmonių“.

David Goldfarb prisijungė prie „Overkill Software“ studijos 2012-aisiais. Prieš tai jam yra tekę dirbti „EA Digital Illusions“ komandoje, kuri dirbo prie tokių žaidimų kaip „Mirror’s Edge“ bei „Battlefield 3“. Pakankamai daug laiko praleidęs prie AAA lygio projektų, jis nusprendė pasitraukti ir išbandyti iššūkį, kurį jam gali pasiūlyti „indie“ žaidimų kūrimas.

„Jokių MOBA, jokio į komiksus panašaus dizaino, jokio pikselių meno. Tai yra dalykai, kurių aš nekursiu. Nieko blogo su jais nėra, šie dalykai yra nuostabūs, bet aš nenoriu kurti kažko iš jų“, – sakė jis. „Man patinka vaidmenų žaidimai, tad gal sukursiu vieną tokį“.

Žaidimų industrijoje jis praleido kiek daugiau nei 15 metų, o prieš tai jis buvo rašytojas ir poetas. Eksperimentavimas ir kūrybinė laisvė yra tai, ką jis tikisi daryti naujojoje studijoje. „Aš apleidžiu AAA. „PayDay 2“ nebuvo AAA lygio, bet jis turėjo AAA pardavimus“, – tęsė jis. „PayDay 2“ sulaukė didelio pasisekimo, komanda pasidarbavo puikiai. Bet man tai yra kaip „ką aš čia veikiu?“.

„Nesvarbu su kuo aš dirbu: troškimas niekuomet nebuvo kurti kitų žmonių žaidimus, nesvarbu kokie geri jie bebūtų“, – kalbėjo David Goldfarb.

„Overkill Software“ artimiausiu metu ruošiasi anonsuoti kažką didelio. Kas tai bus sužinosim kiek mažiau nei už mėnesio.