Studijos „DICE“ vadovas Karl-Magnus‘as Troedsson‘as duodamas interviu portalui „Gamespot“ pranešė, kad „Electronic Arts“ su naujuoju „Mirror‘s Edge“ kūrėjams leido atlikti neeilinį eksperimentą.
Vietoje to, kad kūrimui būtų paskirta didelė kūrėjų komanda ir jai būtų nustatyti tikslūs terminai, buvo nuspręsta tęsinį patikėti nedidelei grupelei, kurie visiškai nevaržomi laiko apribojimų – jiem leista kurti žaidimą tiek laiko, kiek tik jo prireiks.
Pasak Troedsson‘o, kūrėjai šiuo metu keičia valdymo sistemą, kuri, jų manymu, buvo ne tokia patogi ir originali, kad tęsinys būtų tapęs įdomesniu ir smagesniu. Taip pat didelis dėmesys skiriamas ne tik visiškai judėjimo laisvei, bet ir kovos pirmuoju asmeniu sistemai.
Spėjama, kad žaidimas pasirodys kitais metais. Tačiau dabar, kuomet žinome, kad ties žaidimu yra daug eksperimentuojama, negalime būti tuo užtikrinti.
Beje, šiek tiek anksčiau, pasibaigus E3 2014 parodai oficialiame „Mirror‘s Egde“ puslapyje pasirodė žaidimo prodiuserės Sara‘os Jansson kreipimasis į žaidėjus. Jei dar jo neskaitėte, tai padaryti galite dabar šiame puslapyje.
8 Komentarai
x3xs
Cia kaip Valve, kuria zaidima be terminu, o kiek prireiks laiko tiek ir kurs. Taigi manau tai yra didelis pliusas ir kurejai gales geriau pasireikst
bongas
na aisku tai yra didelis pliusas viska graziai gales padirbti istobulinti ir jokiu laiko apribojimu,o mums tie kurie yra nekantrus tai reiks laukt ilgai ilgai nes jie gali kur labai daug laiko kiek tik nori
seklas
Bet kuriuo atveju, kad ir kokia geranoriška EA šiuo atveju yra, skirdama lėšas kurti žaidimui, be jokio termino, kūrėjai negali tuo piknaudžiauti ir jau kitamet žaidimas pasirodys. Nemanau, jog Mirror’s Edge buvo, yra ar bus toks pelningas projektas, jog atsipirktų su tokiu dosniu planu, po ilgo kūrimo proceso. Taip pat manyčiau, jog iš idėjos, jie pasirinko blogą žaidimą „ekspermentavimui“ nes žaidėjai mieliau pirktų ir pažaistų kokią nors tobulai išdirbtą ir ilgai brandintą fantastinę šaudyklę, kuri būtų susitelkusi ne į nesibaigiančią daugelio žaidėjų kapoklę tinkle, o yra padorią istoriją turintį produktą, o galbūt ir su įdomiu kooperatyviniu režimu. Mirror’s Edge, šiuo atveju yra mažo biudžeto reikalaujantis projektas, o ir jo populiarumas nėra toks didelis, kaip kitų leidėjos žaidimų, todėl net neįsivaizduoju, kokio rezultato tikisi EA Games ir kaip tą infomaciją jie panaudos su tolimesniais savo žaidimais. Smalsiau, net ne apie žaidimą, o apie eksperimento rezultatų įtaką EA Games vizijai 🙂
Ignas47
Jeigu dirba maža komanda, tai lengviau galės sprendimus daryti, ką įdėti, ko ne. Neribotas terminas, vadinasi galės sukurti tikrai dėmesio vertą žaidimą. Nemanau, kad labai ilgai galėtų tempti ir kurti kaip kokį Duke Nukem, nes pasentų fizika, grafika ir pelno tikrai negautų, jei protingai dirbs ir neperdarinės 10 kartų, gausis geras produktas, ko aš ir daug kas tikisi. Mano asmeninė prognozė butų apie 2016 metus ir ne vėliau, vis dėl to jis kaip ir „alpha“ būsenoje, o ilgesnis kūrimas sugadintų jų verslo planus.
moliuskas
seklas, blecha koks geras nickas 😀
LiaM-
laimingai kliedek sau panosej. Zaidimas ant tiek populiarus, kad net kopiju nebera islike, nebeimanoma isigyt, ko kitu zaidomu dar ivalias gali rast.
atarim
Mirror’s Edge yra DICE meilės žaidimas, ties kuriuo kompanija pati nori dirbti. Manau jei tai būtų tik EA sprendimas, tai mirror’s edge 2 niekada nebūtų išleistas. Bet kadangi DICE yra didžiausia pinigų karvė EA bandoje tai ir leidžia mažai grupelėj žmonių kurti mirror’s edge, kad jie būtų patenkinti, svarbu EA tik kad battlefield nenukentėtų.
Silveris1337
Ir gerai padare mano manymu. Nes jei butu visa dice komanda dare butu šlapia vieta tas mirror’s edge nes manau ea skubintu tiktai išleist ir iki galo neišdirbtu žaidimo nes ea battlefieldas ir terupi. O dabar ta maža grupele privales pasistenkti ir išsdirbti mirro’s edge.