Panašiai kaip 2006-taisiais „Assassin‘s Creed“, taip 2012-taisias „Watch Dogs“ buvo pristatytas kaip ateities atvirojo pasaulio žaidimas. Nors vėliau paaiškėjo, kad kūrėjams teko anonsuoti žaidimą anksčiau nei jie to norėjo, daugelis buvo maloniai nustebinti to, ką jiems ruošia studija „Ubisoft Montreal“.

Darbai prie „Watch Dogs“ prasidėjo dar tada, kai „PlayStation 4″ ir „Xbox One“ tebuvo abstrakčios „Sony“ ir „Microsoft“ idėjos, todėl žaidimas buvo kuriamas asmeniniam kompiuteriui. Tai suteikė reikalingo lankstumo ateityje, kai reikėjo pritaikyti „Watch Dogs“ naujos kartos konsolėms. Iki tol žaidimas spėjo vizualiai pasikeisti. Kaip labai, galima susidaryti įspūdį peržiūrėjus žemiau pateiktą dviejų versijų palyginimą. Pirmoji – 2012 metais „E3″ parodoje rodyta žaidimo demonstracija, kuriai buvo naudotas asmeninis kompiuteris. Antroji – finalinė „Watch Dogs“ versija, veikianti asmeniniame kompiuteryje aukščiausiomis grafikos nuostatomis.

Anot kūrėjų, dabar  „Watch Dogs“ atrodo geriau nei kada nors anksčiau. Bent jau asmeniniame kompiuteryje.

Šiandien leidėja „Ubisoft“ pranešė, jog  „Watch Dogs“ tapo daugiausiai kopijų per vieną dieną pardavusiu žaidimu kompanijos istorijoje. Nei kiek tiksliai buvo parduota kopijų, nei kas buvo praeitas rekordininkas neatskleidžiama.