Panašiai kaip 2006-taisiais „Assassin‘s Creed“, taip 2012-taisias „Watch Dogs“ buvo pristatytas kaip ateities atvirojo pasaulio žaidimas. Nors vėliau paaiškėjo, kad kūrėjams teko anonsuoti žaidimą anksčiau nei jie to norėjo, daugelis buvo maloniai nustebinti to, ką jiems ruošia studija „Ubisoft Montreal“.
Darbai prie „Watch Dogs“ prasidėjo dar tada, kai „PlayStation 4″ ir „Xbox One“ tebuvo abstrakčios „Sony“ ir „Microsoft“ idėjos, todėl žaidimas buvo kuriamas asmeniniam kompiuteriui. Tai suteikė reikalingo lankstumo ateityje, kai reikėjo pritaikyti „Watch Dogs“ naujos kartos konsolėms. Iki tol žaidimas spėjo vizualiai pasikeisti. Kaip labai, galima susidaryti įspūdį peržiūrėjus žemiau pateiktą dviejų versijų palyginimą. Pirmoji – 2012 metais „E3″ parodoje rodyta žaidimo demonstracija, kuriai buvo naudotas asmeninis kompiuteris. Antroji – finalinė „Watch Dogs“ versija, veikianti asmeniniame kompiuteryje aukščiausiomis grafikos nuostatomis.
Anot kūrėjų, dabar „Watch Dogs“ atrodo geriau nei kada nors anksčiau. Bent jau asmeniniame kompiuteryje.
Šiandien leidėja „Ubisoft“ pranešė, jog „Watch Dogs“ tapo daugiausiai kopijų per vieną dieną pardavusiu žaidimu kompanijos istorijoje. Nei kiek tiksliai buvo parduota kopijų, nei kas buvo praeitas rekordininkas neatskleidžiama.
7 Komentarai
cidas
Skirtumas akivaizdus. Antrame video PC Ultra grafikomis? Nes atrodo kaip low-medium…
vacoum
skirtumas akivaizdus, bet kad lygina zaidima skirtingais zaidimo paros laikais, kur vienas seselius nuo dienos sviesos rodo, o kitas kur tik dirbtinio saltinio sviesa. Siaip jo, 2012 man gerense grafika. Bet vel, jei lyginti, tai lyginti vienodai , o dabar net neaisku kaip vertinti gauta rezultata
Mickys
Spėju tas pats su grafika gali nutikti ir The Division.
(u) Dėl paros laiko ir aš sutinku, bet čia tik pati pradžia. Juk įėjus į tą pastatą turėtų būti daug dumų, bet nė velnio ten jų nėra. Išėjus į lauką irgi jau ryškiai matosi kaip skiriasi. Eh, Ubisoft, mane nuvylei
SonyEricson
Mano manymu, Ubisoft’as viską išpūtė. Parodė daug, viskas atrodė pasakiškai ir pan. Tačiau gavus patį žaidimą gali pamatyti, kad beveik nieko nėra. Nei tų nuostabių grafikų, nei pačio gameplay’aus.
Sly_Cooper
Apmulkino visus! Atkreipkite demesi i tas lemputes lubose, E3 jos kurkas tikroviskesnes, o galutineje versijoje kaip blynai priklijuoti. O kur tie vejo efektai, skraidantys lapai ir visos kitos smulkios detales – ju tiesiog nebera!? Kazkokia nesamone, bei apsurdas!
MasTer_of_DeaTh
Kažkas panašaus kaip su Operation Flashpoint ten irgi buvo tiek visko žadėta, kad atrodys pribloškiančiai, bet gavosi kažkoks šlamštas |) Aišq nesakau ,kad WD yra blogas , tačiau tikrai grafiškai downscale’ino :\
LiaM-
O ko jus visi apsidumet ir ziurit kazkokio megejo palyginta versija youtube fanatiko? Ka ten ypatingo parode per e3 2012-uosius? kad vienoj vietot masinos suduzo ir daugiau viskas. Paziurekit ta pati irasa e3 is dabatines zaidimo versijos ir palaukit tokio oro vejo, lietaus, lapu. KO cia verkiat tarsi mazi vaikai.