Brianas Fargo, žinomas kaip žmogus, dirbęs prie „Fallout“ serijos žaidimų bei šiuo metu dirbantis „inXile Entertainment“ studijoje ties „Wasteland 2“ projektu, interviu metu „Eurogamer“ tinklapiui pareiškė, kad „Valve“ išgelbėjo „PC“ platformą nuo „tamsos amžiaus“ išleisdama skaitmeninio turinio platinimo tarnybą „Steam“.

„Jie yra PC platformos gelbėtojai“, – sakė Fargo. „Jie yra puikūs. Jūs pagalvokit, kur mes buvom, tai buvo tarsi tamsieji amžiai, kuomet nebuvo nieko“.

Fargo garbina „Steam“ tarnybą už tai, jog ji leidžia žaidimų kūrėjams platinti žaidimus tiesiogiai pirkėjams be jokio leidėjo įsikišimo. Tai atvėrė ypač dideles galimybes „indie“ stiliaus kūrėjams bei jų žaidimams.

Prieš kurį laiką duris atvėrė „Steam Greenlight“ bei „Steam Early Access“ sistemos, kurios suteikė „PC“ platformos kūrėjams dar didesnes galimybes. Dabar praktiškai kiekvienas norintis ir mokantis kurti, gali tiesiog imti ir pardavinėti savo sukurtus žaidimus per „Steam“. Skaitmeninio turinio platinimo tarnyba „Steam“ startavo 2003-ųjų rudenį ir šiuo metu tai yra populiariausia skaitmeninė žaidimų parduotuvė pasaulyje. Ją įkūrė visiems puikiai pažįstami legendinių žaidimų „Half-Life“ bei „Portal“ kūrėjai „Valve“.

Pasak Fargo, „Valve“ turi „Steam“ savo kontrolėje ir panorėję galėtų įvesti „savo tvarką“ sukurdama tam tikrus apribojimus. Bet Fargo nemano, kad taip įvyks. „Valve turi visas galias, bet jie jomis nesinaudoja. Jie leidžia mums dirbti atviroje sistemoje“, – sakė jis.