Per atviro kodo „PlayStation 3″ emuliatorių „RPCS3″ pavyko paleisti pirmąjį komercinį žaidimą. Juo tapo nepriklausomos prancūzų studijos darbas „Arkedo Series – 02 SWAP!“, išleistas 2009-tasiais.

Nors rezultatas atrodo prastai, jis žymi naują etapą „RPCS3″ vystymo istorijoje. Iki šiol kūrėjams pavykdavo paleisti tik nesudėtingas namuose parašytas programėles. Galutinis tikslas – pilnavertė visų „PlayStation 3″ žaidimų emuliacija.

Nors dabartinis progresas teikia vilčių, praeis dar nemažai laiko, kol asmeniniuose kompiuteriuose išvysime „Uncharted“, „Grand Turismo“ ar „Killzone“. Prie projekto dirba programuotojai savanoriai, todėl sunku prognozuoti, kaip bus įgyvendinami užsibrėžti tikslai ir ar jie bus išvis kada nors įgyvendinti.

Daugeliui įdomu, kokios galios kompiuterio reikės tokiam „PlayStation 3″ emuliatoriui. „RPCS3″ autoriai kol kas negali pateikti tikslaus atsakymo.

„Techniniai „RPCS3″ reikalavimai vis dar nėra iki galo žinomi ir dabartinėje kūrimo stadijoje gali smarkiai keistis. Absoliučiai mininamalūs reikalavimai šiai programai būtų modernus procesorius, palaikantis SSE, ir „OpenGL 3.3″ vaizdo plokštė“, – rašoma „RPCS3″ kūrėjų puslapyje.