Kompanija „Microsoft“ iš studijos „Epic Games“ nusipirko teisęs į didelio populiarumo sulaukusią „Gears of War“ frančizę. Sandėrio kaina? Ne daugiau kaip 100 milijonų dolerių, spėja vienas žymus analitikas.
„Gears of War 3“ tapo paskutiniuoju „Epic Games“ kurtu serijos žaidimu. Nuo šiol „Gears of War“ serija užsiims prieš metus įkurta vidinė „Microsoft“ studija „Black Tusk Studios“.
Naujų dalių kūrimą prižiūrės Rodas Fergussonas. Dirbdamas „Epic Games“ jis buvo atsakingas už „Gears of War“ žaidimus. 2012 metų rugpjūtį R. Fergussonas paliko „Epic Games“ ir prisijungė prie studijos „Irational Games“. Ši tuo metu dirbo prie „Bioshock Infinite“. Išdirbęs joje aštuonis mėnesius, R. Fergussonas iš jos pasitraukė ir, kaip matome, ilgai be darbo neliko.
Nors „Epic Games“ daugiau nebesilies prie „Gears of War“, studija žada teikti visokeriopą pagalbą pritaikant „Xbox One“ konsolei naujausią „Unreal Engine“ variklį.
Kartu su „Forza“ ir „Halo“, „Gears of War“ yra viena sėkmingiausių „Xbox“ frančizių. Iki šiol parduoti 22 milijonai „Gears of War“ žaidimų. Pagal sutartis su „Epic Games“ „Gears of War“ žaidimai buvo kuriami tik „Microsoft“ platformoms. Tiesa, „Windows“ operacinės sistemos naudotojai sulaukė vos vieno serijos žaidimo – pačios pirmosios dalies. Likusios trys pasirodė tik „Xbox 360“ konsolei.
„Black Tusk Studios“ generalinis direktorius Hanno Lemke užsiminė, kad naujas „Gears of War“ žaidimas bus anonsuotas jau šiais metais. Tikėtina, jog „E3 2014“ parodos metu.
3 Komentarai
Meshqis
Eksliuzyvas xbox liks, bet dar ir PC pasirodys visos dalys. Anokia čia naujiena.
Personazas
Pc kur čia buvo parašyta?
Agnyz
O kodėl neišleido anksčiau? Juk tai už „Microsoft“ pinigus sukurti ir reklamuoti žaidimai. Koks tikslas „Epic Games“ blokuoti AK versiją? Koks tikslas tą patį daryti „Microsoft“?
Kitų „Gears of War“ dalių neišleido AK todėl, kad pirmosios dalies pardavimai buvo pernelyg maži. „Epic Games“ suvertė kaltę ant piratavimo. O iš tikrųjų „Microsoft“ pati sau išsikasė duobę su „Games for Windows Live“. Būtų platinusi per „Steam“, būtų pardavusi daugiau, tačiau būtų reikėję dalintis pinigus su „Valve“.