2014 metų sausio 9 dieną, asmeninių kompiuterių savininkus pasieks „Metal Gear Rising: Revengeance“ žaidimas. Žaidimo kūrėjai nusprendė padaryti posūkį žaidimų serijos žanre. Šį kartą, vietoj įprasto sėlinimo, prie kurio serijos gerbėjai buvo pripratę, kūrėjai nusprendė atverti duris kažkam naujo.
Daugiau video galite rasti Games.lt TV Youtube kanale.
10 Komentarai
cidas
Na tikrai reikės išbandyt, įtikinot 🙂
DJDernix
Būtinai išbandysiu, nes jau seniai laukiu šio žaidimo ant PC. 🙂
sig
Seniai jau turėjo PC portas būti, po velnių. Nes kad ir kiek mėgavausi PS3 versija, malonumą vis mažino nuolatinis stabdymas, atsirandantis kai rimčiau pakapoji priešus ir objektus ir ekrane atsiranda daugiau nei kelios atskiros dalys, ar tiesiog susirinkus daugiau priešų ir visiems pradėjus maltis aplinkui. O jei dar koks sprogimas ar panašiai tai stabdis garantuotas. Žaidžiant Revengeance sunkumo lygiu tokie užstabdymai gali greitai užbaigti kovą priešingai negu norėtusi. Dabar bent galės žmonės pasimėgauti žaidimu kaip priklauso, su maloniu, stabiliu kadrų skaičiumi. Nebent, aišku, jeigu tai bus vienas tų klasikinų japoniškų PC portų, padarytas žmonių kurie nėra gyvenime PC žaidimo matę.
Špyžius
Jau beveik metai praėjo kaip žaidžiau šį žaidimą, na ir greit laikas lekia, o taip laukiau jo tada.
Deathsneak
As vis prisimenu Metal gear solid 2 klaviaturos nustatymus 8-|
turbinis_darzas
nieks man nestabde,nenusisnekek cia gal,ejo puikiai,o PC versija,visalaika buna veluojama,cia jau yprastas dalykas,arba isvis negauna,zaidimas tikrai geras
auriumis
Perejau ji ant xbox kaip hack &slah zaidimas gan neblogas bet kaip metal gear zaidimu serijos zaidimas man jis neprilygo metal gear solid zaidimam
sig
Matyt arba žaidei su X360 arba tavo PS3 magiškai užturbintas buvo.
Priklauso nuo kūrėjo/leidėjo. Nemažai multiplatforminių žaidimų PC versijų išeina tuo pačiu metu kaip ir konsolinės ar po mėnesio – dviejų. Jei būtų norėję, Platinum būtų galėję ir šitą išleisti anksčiau.
Nes jis ir neturi praktiškai nieko bendro su MG žaidimais apart pavadinimo ir poros veikėjų. Pagal originalią įdėją Rising turėjo vykti prieš MGS4 ir parodyti kas nutiko Raidenui po MGS2 ir kaip jis tapo „cyborg ninja“. Tačiau kai kūrimas buvo perduotas kitai studijai, buvo nuspręsta perkelti veiksmą į ateitį ir praktiškai atskirti žaidimą nuo serijos. Todėl ir nereikėtų jo vertinti kaip kitų MG žaidimų.
Špyžius
… Bet kalbant apie tęsinį tai patys Platinum Games norėtų visgį įgyvendinti originalųjį sumanymą ir sukurtu žaidimą apie tai kaip Raidenas tapo kyborgu. Rising istorija yra tokia kokia yra todėl, kad taip buvo greičiau. Platinum games neturėjo daug laiko šio žaidimo perkūrimui, nes jis ir taip buvo daug kartų atidėtas, tad jie pasirinko tokią istoriją pagal kurią lengviau kurti žaidimo mechaniką (nereikėjo Raideno pavaizduoti žmogumi, o jis iškart buvo kyborgas). Hideo Kojima (MGS siela) Rising laiko vykusiu projektu ir jo neišsižada kaip MG serijos žaidimo, taip istorija ten nepanaši į MGS ir šiaip nekažin kur vedanti mano akimis žiūrint, tačiau tai yra Metal Gear žaidimas.
turbinis_darzas