Kauno technologijos universiteto (KTU) Inovacijų ir verslo centre veikiančiame „StartupSpace“ studentų įkurta žaidimų studija „Tiny Lab Productions“ drauge su pasauliniu žaidimų leidėju „Bulkypix“ pristato galvosūkių žaidimą „Orborun“. Lietuvių sukurtą produktą jau šiandien gali išmėginti visi „iPhone“ ir „Android“ išmaniųjų savininkai.

Jaunojo verslo vystymo skyriuje „StartupSpace“ studentų įkurta žaidimų studija „Tiny Lab Productions“ drauge su pasauliniu žaidimų leidėju „Bulkypix“ pristato galvosūkių žaidimą „Orborun“. Lietuvių sukurtą produktą jau šiandien gali išmėginti visi „iPhone“ ir „Android“ išmaniųjų savininkai.

Anot studijos vadovo Jono Abromaičio, žaidimo idėja gimė „StartuWeekend“ renginyje, vykusiame Vilniaus televizijos bokšte. „Sumanėme sukurti žaidimą, perteikiantį adrenalino ir greičio pojūtį. Pirmąją žaidimo versiją sukūrę per 52 val. bei pasiūlę ją išmėginti renginio dalyviams, pastebėjome, kad dauguma jų žaidė labai įsijautę ir įsiaudrinę. Taip akimirksniu pavyko rasti atsakymą, kurio kitu keliu būtų tekę ieškoti kur kas ilgiau ir išleidžiant nemažai lėšų,“, – primena jis.

Vėliau sekė daugiau negu devyni mėnesiai intensyvaus darbo. Komanda per šį laiką atkakliai gilinosi į žaidimų kūrimo subtilybes, dalyvavo žaidimų akseleratoriuje „Game Founders“ Estijoje bei patirties sėmėsi iš „Angry Birds“ ir kitų garsių žaidimų kūrėjų. „Išmoktos pamokos privertė nuo pagrindų pakeisti mūsų pirminį žaidimą – dabar jis kur kas gyvesnis, siūlantis daugiau iššūkių ir galvosūkių bei neįtikėtinai lengvai žaidžiamas, – teigia Jonas Abromaitis bei džiaugiasi galimybe žaiidimą platinti kartu su patyrusiu leidėju, – Pasirašėme bendradarbiavimo sutartį su „Bulkypix“ ir žaidimą platinsime visame pasaulyje. Be to, kurdami produktą susipažinome su „GameStick“ konsolės kūrėjais įmone „Playjam“ ir netrukus „Orborun“ pasirodys drauge su pirmąja mobilia „Android“ žaidimų konsole.“

Šiuo metu „AppStore“ ir „Google Play“ parduodamą „Orborun“ žaidimą galima įsigyti už maždaug 6 litus „Android“ ir „iOS“ išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių savininkai. Anot žaidimų kūrėjų, jiems dar reiks luktelėti finansinės sėkmės, nes žaidimo uždarbis tiesiogiai priklauso nuo pardavimų, tačiau po pirmojo savaitgalio „Orborun“ sužaistas daugiau nei 30 tūkstančių kartų ir „iPhone“ žaidimų apžvalgininkų „Touch Arcade“ įvertintas keturiais su puse balo iš penkių galimų.

Jaunieji verslininkai veržiasi į pasaulį

KTU „StartupSpace“ vadovas Justinas Katkus teigia, kad pagaliau po metų pradėjus viso labo nuo idėjų galima pamatyti rezultatus, kurie ateityje atneš dar didesnę finansinę naudą. Studentams – tai neįkainojama patirtis. „Jau šiandien esu įsitikinęs, jog netrukus rinkoje startuosiantys studentų sukurti informacinių ir aukštųjų technologijų produktai nuaidės pasaulinės rinkos kontekste,“ – pabrėžė J. Katkus.

Anot KTU Inovacijų ir verslo centro direktoriaus dr. Almanto Danilevičiaus, verslumo dvasios ugdymas, entreprenerystės kultūros skleidimas, įvairūs mokymai, susitikimai su verslo atstovais ar mentoriais studentams suteikia didelį postūmį kurti naujus rinkos produktus ir išbandyti save versle. „Matau, kad Lietuvos jaunimo perspektyva yra dirbti Lietuvoje, o veikti globalioje rinkoje,“ – teigė vadovas.