Jungtinėse Amerikos Valstijose leidžiamas žurnalas „Game Informer“ kartais gauna unikalią progą savo skaitytojus (o vėliau ir kitus pasaulio žaidėjus) supažindinti su išskirtinėmis žaidimo detalėmis. Turbūt geriausiai žinomas atvejis – praėjusių metų gruodis, komet „Game Informer“ pirmą kartą paviešino oficialias žaidimo „Grand Theft Auto V“ detales.
Naujausiame, rugsėjo mėnesio, numeryje, „Game Informer“ žaidėjus supažindina su pirma oficialia trečiojo „Dragon Age“ informacija. Taip pat šio žaidimo koncepcinis piešinys papuošė ir žurnalo viršelį.
„Dragon Age: Inquisition“ taps pirmuoju serijos žaidimus, kuriame bus galima joti arkliais. Taip pat buvo netiesiogiai užsiminta ir apie galimybę kovoti raitomis – „kalbame apie kai ką daugiau, nei tik keliavimą po žaidimo pasaulį ant arklių“.
„Dragon Age: Inquisition“ ketina žaidėjams pateikti didžiausią serijoje žaidimo pasaulį. Ir kūrėjai žada, kad jame nepamatysime panašių teritorijų. Taip pat atskirose teritorijose sutinkamų priešų lygis neprisitaikys prie žaidėjo lygio, kaip anksčiau. Dabar tyrinėti naujas teritorijas gali būti ne tik sudėtinga, bet ir pavojinga.
Pagrindiniu žaidimo veikėju šį kartą taps Inkvizitorius, kuris stengiasi susitvarkyti pasaulyje, kenčiančiame nuo „Dragon Age II“ įvykių pasekmių. Kuriantis veikėją mes ne tik duosime jam lytį, vardą ir klasę, tačiau, kaip ir „Dragon Age: Origins“, turėsime rinktis iš trijų rasių. Kiekviena rasė turės savą žaidimo pradžios istoriją. Vykdydami kvestus, rinkdami naudingus daiktus ir nugalėdami priešus ne tik tobulinsime savo veikėją, bet stiprinsime visą Inkviziciją. Nuo pastarojo aspekto priklausys, kada galėsime patekti į tam tikras teritorijas.
Priešų veiksmai kovos metu priklausys nuo veikėjo būsimos padėties, o taip pat nuo turimo sveikatos stulpelio ir kelių kitų neįvardytų priežasčių. Skirtingiems priešų tipams numatytas skirtingas vaidmuo kovos metu: kažkas puola iš toli, kažkas atakuoja tiesiogiai, kiti palaiko saviškius, o kažkas kovoja iš pasalų.
Žaidusieji „Dragon Age: Origins“ galėjo perkleti savo išsaugojimo failą į „Dragon Age II“ ir taip susidurti su kai kurių savo pasirinkimų pasekmėmis. Ši funkcija grįš ir į „Dragon Age: Inquisition“ – žaidėjai galės įkelti abiejų ankstesnių žaidimų išsaugojimus. Tačiau šį kartą kūrėjai nori pritaikyti galimybę perkelti išsaugojimus net iš kitos platformos.
„Dragon Age: Inquisition“ pasirodys kitų metų rudenį.
9 Komentarai
hydrogenet
Nu jo… Kovos su arkliais jauciu bus nieko gero, padarys pora ar trejeta scriptintu mediniu hitu ir vsio, viskas ko gero tuom ir uzsibaigs.
RIMVYDASM
labai laukiu šio žaidimo.džiaugiuosi,kad vėl galėsime rinktis rasę,kad nereiks žaisti vien žmogų,kaip da2.idomu bus pirmą karta dragon age žaidime joti su arkliais,turėtų būti smagios kautynės raitomis,jei jos bus žaidime.
Random_Dude
Tikiuosi kad siužetas nebus toks prastas kaip DA2.
procc1
Kad eis veikejus kurti taip kaip ir „dragon age origins“ su atskiromis istorijomis, tai didelis PLIUSAS! 🙂
Dantistas
SPOILER ALERT: It will be shit.
gustis14
Oj laukiu nesulaukiu 😀
Fallenexe
(u)(u)(u)(u) Siuzetas DA2 nebuvo prastas, gameplay buvo prastas, na o jei
viska ka raso sugebes ivykdyt butu super zaidmas gameplay prasme
(d) As nesakiau kad „labai“ geras
Random_Dude
(u) Labai „geras“ siuzetas jei toki turetu nes kiekvienas aktas turi savo ale siuzeta ir pabaigoje Andersas dare viska kad tik magam butu kuo daugiau pizdiec.
alisteris
Jia ligtais buvo apsestas kiek atsimenu