1989 metais pasaulį išvydo šonu slenkantis veiksmo žaidimas „Strider“. Dabar kompanija „Capcom“ nusprendė – šis žaidimas privalo atgimti kitais metais, praėjus 25 metams nuo originalo pasirdoymo.
Perkurtas „Strider“ buvo anonsuotas šį savaitgalį vykstančioje Sand Diego Comi-Con parodoje pristatant „Capcom“ prodiuseriui Andrew Szymanski’ui. Žaidimo kūrėjai „Double Helix Games“ žada pateikti labai tikslų valdymą ir kelias kovojimo su priešais galimybes – stovint, bėgant, šuolio metu, kopimo siena metu, kabant ir t.t.
„Perkurtas „Strider“ suteiks nelinijinio pasaulio tyrinėjimo galimybę. Žaidėjas galės sugrįžti į vietas, kuriose jau buvo ir pasinaudoti vėliau gautais patobulinimais tam, kad pasiektų vietas, kurių prieš tai negalėjo.
Toliau jūsų dėmesiui – debiutinis filmukas ir žvilgsnis į patį žaidimą.
Strider announce trailer
Strider gameplay
„Strider“ bus platinamas skaitmeniniu būdu ir pasieks AK, X360, Xbox One, PS3 ir PS4 platformas kitų metų pradžioje.
4 Komentarai
Darkmanas
Atrodo žymiai lengvesnis už originalą. Tas tai buvo nesveikas – vienas, du šūviai ir tu miruoklis. Bet iš kitos pusės, originalo paskirtis buvo išmelžti iš žaidėjo kiek įmanoma daugiau žetonų.
sig
Savaime suprantama kad bus lengvesnis. Šiais laikais, kai nebereikia kišti monetų į žaidimų aparatą, nebėra prasmės kankinti žmonių, o ir šiaip žaidėjai darosi skystesni, tai dauguma kompanijų ir lengvina žaidimus. Nors, kita vertus, Mega Man 9 tikrai priminė savo šaknis, tai reikia tikėtis jog ir šis turės kokį nors „classic“ sunkumo lygį kuris leis prisimint tuos senus gerus laikus.
wrut
Kazakh, vytiaz – įdomus lore pasirinkimas 🙂
LifeIsLie
Jai padidinsi sunkuma, manau priartes prie savo 1989 dalies 🙂