Šį mėnesį karaliauja minios finansuojamų projektų sąraše senieji nuotykių žaidimai. O ir dauguma kitų projektų gana susiję su senais dalykais. Atrodo, nostalgija valdo! Bet gal ir gerai, nes taip į pasaulį atkeliauja projektai, kurie bando gražinti į praeitį, bet tuo pačiu metu nebando kankinti labai senoviška grafika, kuri net ir gyvenusiems tais laikais dabar atrodo nevisada lengvai „suvirškinama“.

Prieš pradedant vardinti šio mėnesio projektus, verta pasakyti, jog viena geriausių rusiškų žaidimų eksporto serijų – „Death to Spies“ ieško finansuotojų. Taip pat ir „Dunegon Keeper“ bei „The Settlers hibridas „Dungeon Dwellers“, kurio naujieji alfa versijos vaizdai atrodo išties gerai.

Tesla Breaks the World!

Rankomis pieštas dvimatis žaidimas, kuriame reikia naudotis Teslos sukurtu elektriniu ginklu, norint įveikti įvairias kelyje pasitaikančias užduotis. Progesuojant bus galima sutikti visų laikų didžiausius fizikus (pvz. Tomą Edison, Eyvind Earle) bei šiek tiek zombių.

Abducted

Vieną dieną ateiviai atskrenda ir tave pagrobia. Dabar tavo vienintelis tikslas sugalvoti kaip pabėgti iš to pasaulio, kuriame atsidūrei. Žaidimas žada pasaulį nustebinti dinamiška pokalbių sistema, kurios dėka bus galima išgauti informaciją iš NPC, kuri buvo nenumatyta kūrėjų. Taip pat pagrindinė veikėja galės manipuliuoti aplinkos objektais per atstumą.

Storm

Nemokamas „Android“ bei „Windows Phone“ platformoms skirtas produktas, kuriame teks važiuojant su dviračiu pabėgti nuo lietaus. Iš esmės tai begalinio bėgimo žaidimas, kuriame teks ne tik ne sušlapti, bet ir išvengti netikėtai ant kelio atsiradusių kliūčių. Visa grafika, beje, sukurta su „Microsoft Paint“ programėle.

ANTHYMN

Fantasy nuotykių MMORPG žaidimai gana panašūs. Mechanika bei klasės mažai tesiskiria. Šią problemą bandys ištaisyti „ANTHYMN“ kūrėjai, savo žaidimą lipdantis idėja, kad būtų šaunu kurti muziką, kurią būtų galima pasidalinti su kitais žaidėjais.

PSYBLOCKS

Dar vienas žaidimas, kuriame pagrindinis veikėjas turi telepatinių galių? Na, ne visai. Visų pirma tai smėlio dėžės platforminis žaidimas, kuriame galima ne tik keisti aplinką savo galiomis, bet ir ginklais sukurti laikinas platformas.

A Vampyre Story: Year One

Tie, kurie bent šiek tiek domisi klasikiniais nuotykių žaidimais, greičiausiai yra girdėję apie „A Vampyre Story“. Žaidimas buvo sukurtas Bill Tiller, legendos dirbusios ties „Steven Spielberg’s The Dig“ bei „The Curse of Monkey Island“ žaidimais. Dabar jis nusprendė sukurti naują šios vampyriškos žaidimų serijos dalį, pasakosiantį apie vampyros Monos ankstesnius nuotykius.

Double Fine’s MASSIVE CHALICE

Genealieji „Double Fine“, pasaulį užkrėtę minios finansuojamų projektų manija, dabar vėl ieško pinigų naujam projektui. Idėja kaip visada epinė – sujungti geriausias „Final Fantasy“ bei „XCOM“ žaidimų savybes.

A Hat in Time – 3D collect-a-thon platformer

Pasigendi surink viską trimačių platformerių, karaliavusių „Nintendo 64“ laikais? Nebeilgai! „A Hat in Time“ bandys užpildyti šią spragą. Maža to, žaidimas turėtų pasirodyti ir PC platformoje Steam žaidimų parduotuvėje (KURIOJE VIS DAR KARALIAUJA TOKIØ ŽAIDIMØ BADAS!!!)

Rehearsals and Returns

Žaidimas apie pokalbius, kurie niekada neįvyks. Būtent taip šį projektą apibūdina kūrėjai. Žaidime teks rinkti pokalbių dalis, kurios priklausomai nuo to kaip bus surinktos bus pasakytos kiekvieno lygio gale. Gera tvarka, lems gerus rezultatus.

Call of the Wild

Nuotykių išlikimo žaidimas, kuriame reikia pabėgti iš magiškos vietovės, kol neateis žiema ir mirtinai sušalsi. Žinoma, prieš pabėgant reikia išsiaiškinti ir kažkokią istoriją…

Armikrog.

Teko žaisti „The Neverhood“? Jei ne, tuomet nemažai praradai! Nes plastelininių žaidimų nėra tiek daug. Ką jau kalbėti apie nuotykių? Žinoma, dabar tas žaidimas pasenęs, todėl grafika gali pasirodyti ne visai maloni akims. Tai viena iš priežasčių, kodėl senoji kūrėjų komanda iš dalies susibūrė vėl ir sugalvojo sukurti naują panašaus stiliaus žaidimą.

GoD Factory: Wingmen

Kodėl dažname kosminiame žaidime negalima statytis laivų, sudedant jų iš dalių ir taip gauti krūvą nenumatytų variantų? Šį klausimą taip pat užsidavė sau ir šio žaidimo kūrėjai ir nusprendė, kad pats metas sukurti kažką, kas užkaišytų šią spragą.

Nelly Cootalot: The Fowl Fleet! (Retro Pirate Adventure)

Dar vienas nuotykių žaidimas? Kodėl gi ne?! Ypač jei jis pasižymi geru scearijumi bei gražia grafika. Būtent toks žada būti šis žaidimas!

Afterland

„Jonathan Jacques-Belletête“ – „Deus Ex“ vyriausias dizaineris nusprendė, kad pats metas imti „jautį už ragų“ ir sukurti savą žaidimą. O kas toliau? Idėjos sugalvojimas! Būtent čia ji atrodo gana originali. Žadama, kad rezultatas turėtų apjungti tokius žaidimus kaip „Draw Something“ ar „Draw Mania“ su kolekcionuojamų kortų žaidimais.

DEUS EX MACHINA 2

Dar vienas klasikinio žaidimo prisikėlimas. Šį kartą 1984-ais išleisto „Deus Ex Machina“, kuris į istorijos knygas įrašytas kaip pirmasis visiškai multimedijos galimybes naudojantis žaidimas. Naujoji dalis nors ir neplanuoja pakliūti į knygas, tačiau siekiama dabartinius žaidėjus supažindinti su tų laikų idėjomis, panaudojant šiuolaikines galimybes.

Heavy Gear Assault

Daug metų praėjo nuo paskutinės „Heavy Gear“ dalies pasirodymo. Gaila, bet realių konkuruojančių serijų taip pat nelabai atsirado, todėl situacija šiai dienai tokia, kad neturime milžiniškų robotų simuliatorių. Laimei Jack Mamais (antros dalies kūrimo vadovas) nusprendė, kad pats metas šią klaidą ištaisyti ir su maža komanda pasiryžo sukurti tinklui skirtą „Heavy Gear“ versiją kartu su mažais vienam žaidėjui skirtais epizodais.

 

Fleish & Cherry in Crazy Hotel

Dar vienas nuotykių/galvosūkių žaidimas? Taip, bet šį kartą su grafiniu stiliumi, primenančiu senus nebylius filmus, kurie buvo ne tik kad nespalvoti, garso takelis buvo atliekamas gyvai filmo rodymo metu, bet dar ir herojų kalbos buvo rodomas tekstinių pranešimų pagalba.

Abducted

Vieną dieną ateiviai atskrenda ir tave pagrobia. Dabar tavo vienintelis tikslas sugalvoti kaip pabėgti iš to pasaulio, kuriame atsidūrei. Žaidimas žada pasaulį nustebinti dinamiška pokalbių sistema, kurios dėka bus galima išgauti informaciją iš NPC, kuri buvo nenumatyta kūrėjų. Taip pat pagrindinė veikėja galės manipuliuoti aplinkos objektais per atstumą.

Storm

Nemokamas „Android“ bei „Windows Phone“ platformoms skirtas produktas, kuriame teks važiuojant su dviračiu pabėgti nuo lietaus. Iš esmės tai begalinio bėgimo žaidimas, kuriame teks ne tik ne sušlapti, bet ir išvengti netikėtai ant kelio atsiradusių kliūčių. Visa grafika, beje, sukurta su „Microsoft Paint“ programėle.

ANTHYMN

Fantasy nuotykių MMORPG žaidimai gana panašūs. Mechanika bei klasės mažai tesiskiria. Šią problemą bandys ištaisyti „ANTHYMN“ kūrėjai, savo žaidimą lipdantis idėja, kad būtų šaunu kurti muziką, kurią būtų galima pasidalinti su kitais žaidėjais.

PSYBLOCKS

Dar vienas žaidimas, kuriame pagrindinis veikėjas turi telepatinių galių? Na, ne visai. Visų pirma tai smėlio dėžės platforminis žaidimas, kuriame galima ne tik keisti aplinką savo galiomis, bet ir ginklais sukurti laikinas platformas.

A Vampyre Story: Year One

Tie, kurie bent šiek tiek domisi klasikiniais nuotykių žaidimais, greičiausiai yra girdėję apie „A Vampyre Story“. Žaidimas buvo sukurtas Bill Tiller, legendos dirbusios ties „Steven Spielberg’s The Dig“ bei „The Curse of Monkey Island“ žaidimais. Dabar jis nusprendė sukurti naują šios vampyriškos žaidimų serijos dalį, pasakosiantį apie vampyros Monos ankstesnius nuotykius.

Double Fine’s MASSIVE CHALICE

Genealieji „Double Fine“, pasaulį užkrėtę minios finansuojamų projektų manija, dabar vėl ieško pinigų naujam projektui. Idėja kaip visada epinė – sujungti geriausias „Final Fantasy“ bei „XCOM“ žaidimų savybes.

A Hat in Time – 3D collect-a-thon platformer

Pasigendi surink viską trimačių platformerių, karaliavusių „Nintendo 64“ laikais? Nebeilgai! „A Hat in Time“ bandys užpildyti šią spragą. Maža to, žaidimas turėtų pasirodyti ir PC platformoje Steam žaidimų parduotuvėje (KURIOJE VIS DAR KARALIAUJA TOKIØ ŽAIDIMØ BADAS!!!)

Rehearsals and Returns

Žaidimas apie pokalbius, kurie niekada neįvyks. Būtent taip šį projektą apibūdina kūrėjai. Žaidime teks rinkti pokalbių dalis, kurios priklausomai nuo to kaip bus surinktos bus pasakytos kiekvieno lygio gale. Gera tvarka, lems gerus rezultatus.

Call of the Wild

Nuotykių išlikimo žaidimas, kuriame reikia pabėgti iš magiškos vietovės, kol neateis žiema ir mirtinai sušalsi. Žinoma, prieš pabėgant reikia išsiaiškinti ir kažkokią istoriją…

Armikrog.

Teko žaisti „The Neverhood“? Jei ne, tuomet nemažai praradai! Nes plastelininių žaidimų nėra tiek daug. Ką jau kalbėti apie nuotykių? Žinoma, dabar tas žaidimas pasenęs, todėl grafika gali pasirodyti ne visai maloni akims. Tai viena iš priežasčių, kodėl senoji kūrėjų komanda iš dalies susibūrė vėl ir sugalvojo sukurti naują panašaus stiliaus žaidimą.

GoD Factory: Wingmen

Kodėl dažname kosminiame žaidime negalima statytis laivų, sudedant jų iš dalių ir taip gauti krūvą nenumatytų variantų? Šį klausimą taip pat užsidavė sau ir šio žaidimo kūrėjai ir nusprendė, kad pats metas sukurti kažką, kas užkaišytų šią spragą.

Nelly Cootalot: The Fowl Fleet! (Retro Pirate Adventure)

Dar vienas nuotykių žaidimas? Kodėl gi ne?! Ypač jei jis pasižymi geru scearijumi bei gražia grafika. Būtent toks žada būti šis žaidimas!

Afterland

„Jonathan Jacques-Belletête“ – „Deus Ex“ vyriausias dizaineris nusprendė, kad pats metas imti „jautį už ragų“ ir sukurti savą žaidimą. O kas toliau? Idėjos sugalvojimas! Būtent čia ji atrodo gana originali. Žadama, kad rezultatas turėtų apjungti tokius žaidimus kaip „Draw Something“ ar „Draw Mania“ su kolekcionuojamų kortų žaidimais.

DEUS EX MACHINA 2

Dar vienas klasikinio žaidimo prisikėlimas. Šį kartą 1984-ais išleisto „Deus Ex Machina“, kuris į istorijos knygas įrašytas kaip pirmasis visiškai multimedijos galimybes naudojantis žaidimas. Naujoji dalis nors ir neplanuoja pakliūti į knygas, tačiau siekiama dabartinius žaidėjus supažindinti su tų laikų idėjomis, panaudojant šiuolaikines galimybes.

Heavy Gear Assault

Daug metų praėjo nuo paskutinės „Heavy Gear“ dalies pasirodymo. Gaila, bet realių konkuruojančių serijų taip pat nelabai atsirado, todėl situacija šiai dienai tokia, kad neturime milžiniškų robotų simuliatorių. Laimei Jack Mamais (antros dalies kūrimo vadovas) nusprendė, kad pats metas šią klaidą ištaisyti ir su maža komanda pasiryžo sukurti tinklui skirtą „Heavy Gear“ versiją kartu su mažais vienam žaidėjui skirtais epizodais.

 

Fleish & Cherry in Crazy Hotel

Dar vienas nuotykių/galvosūkių žaidimas? Taip, bet šį kartą su grafiniu stiliumi, primenančiu senus nebylius filmus, kurie buvo ne tik kad nespalvoti, garso takelis buvo atliekamas gyvai filmo rodymo metu, bet dar ir herojų kalbos buvo rodomas tekstinių pranešimų pagalba.

FRONTIERS

Kai kurie RPG gerbėjai keiksnoja „Bethesda“, kad šios gaminami naujieji žaidimai ne tokie gilūs kaip senieji. „Va, „Daggerfall“ buvo toks nesveikas! O dabar kas čia?“ Būtent šiems žaidėjams ir skirtas ši projektas.

World of Diving

Svajoji panardyti, bet neturi tam pakankamai pinigų? Ne bėda, trolių mokslas… ufff… atsiprašau… „Vertigo Games“ turi sprendimą! Nardymo žaidimą, kuriame „Oculus Rift“ priedo pagalba galima jaustis, kad iš tiesų nardytum!

2kB of Fun

Šį kartą šiame sąraše tai vienintelis ne žaidimas. Tai knyga apie kompiuterinius žaidimus, kai šie užimdavo tik kelis kilobaitus! Žinoma, knygoje taip pat bus galima rasti informacijos apie populiarius to meto žaidimų įrenginius.

Elliot Quest – Adventure Video Game

Jei Zelda stiliaus žaidimų pasekėjų vis dar nepakanka, „Elliot Quest“ bandys užpildyti šią spragą.

Tobuscus Adventures: THE GAME – by Toby Turner

„TobyGames“ Youtube kanalo autorius dėmesiu skųstis negali. Jo video bajerius apie kompiuterinius žaidimus prenumeruoja daugiau kaip 4 milijonai vartotojų. Dabar jų autorius nusprendė, kad pats metas kurti žaidimą panašiai kaip padarė „Penny Arcade“ komanda prieš kelis metus (šiuo metu išleisti jau 4 epizodai).

Bananaz In Space

Įsivaizduok pasaulį, kur beždžionės labai protingos. Jos susikonstravo kosminius laivus. Bet dabar nebeaišku, kur yra tie bananai. Žaidėjui, pasinaudojant savo išmaniuoju įrenginiu, reikės jiems padėti surasti tai, kas dingo.