„Capcom“ šiandien papeikė vakarų žaidimų kūrėjus, kurie, esą „orientuojasi tik į vaizdą“, kol tuo tarpu japonai labiau vertina žaidimo eigą, valdymą ir mechaniką.

„DmC Devil May Cry“ direktorius Hideaki Itsuno išreiškė šitokius komentarus, kai buvo aptarinėjami kūrimo stiliaus skirtumai tarp Japonijoje įsikūrusios kompanijos „Capcom“ bei Didžiojoje Britanijoje veikiančios studijos „Ninja Theory“.

Anot Hideaki, jam pasirodė, jog vakarų kūrėjai pirma sukuria vizualinę žaidimo pusę, o tik tada imasi dėlioti žaidimo valdymą, mechaniką ir eigą ant viso to. Japonijoje, anot jo, visa tai vyksta atvirkščiai.

Kadangi „DmC Devil May Cry“ ir bus dviejų kultūrų susidūrimas, turbūt rasime šiokį tokį hybridą, tačiau abi kūrėjos yra patenkintos gautais rezultatais.

„DmC Devil May Cry“ pasirodys kitų metų sausį Xbox 360 ir PlayStation 3 konsolėms.