„Dark Souls“ prodiuseris Daisuke Uchiyama duodamas interviu portalui „Eurogamer“ pripažino, jog studijos „From Software“ darbuotojai neįvertino žaidimo perkėlimo į asmeninius kompiuterius sudėtingumo. Tai pat jis pareiškė, jog žaidėjai tegaus tiesioginį konsolinės žaidimo versijos port’ą be kokių nors patobulinimų ar optimizacijos.

„Jei kalbėti atvirai, patirties perkeliant žaidimus į AK platformą trūkumas įtakojo tai, jog susidūrėme su daugybę problemų.Iš pradžių mes manėme, jog tai bus lengvas darbelis, tačiau viskas pasirodė visiškai priešingai. Mes vis dar dirbame ties perkėlimu, stengiamės tilpti į grafiką.“

Į klausimą, ar asmeniniams kompiuteriams skirtoje versijoje bus pakeltas kadrų per sekundę skaičius, jis atsakė taip:

„Ne, mes neišpręsime problemos su kadrais todėl, kad norime išleisti AK versiją kuo greičiau. Tai yra tiesioginis konsolinės versijos perkėlimas. Mes neturėjome galimybių užsiimti kažkokia AK versijos optimizacija“

D. Uchiyama tuojau pat suskubo atsiprašyti kompiuterių vartotojų pridėję, jog užtat kūrėjai rado laiko sukurti naują parsisiunčiamą turinį „Artorias of the Abyssboth DLC“ (trys nauį kvestai, 4 bosai ir nauji ginklai), kurį pereiti prireiks dešimties valandų.

Artorias of the Abyssboth DLC“ taip pat įeis į „Dark Souls: Prepare to Die Edition“. Asmeniams kompiuteriams jis bus išleistas rūgpjūčio 24 dieną.