„Crytek“ darbuotojas, atsakingas už meniškumą, Rasmus Hojengaard, duodamas interviu Rock Paper Shotgun, pranešė, kad kompanija nenaudoja turinio iš „Crysis 2“.

„Norėčiau pabrėžti tai, jog tokią aplinką pasirinkome ne tam, kad mums būtų lengviau, – teigė R. Hojengaard. – Viskas kuriama nuo pradžių, „Crysis 3“ žaidime nematysite nieko iš „Crysis 2“.

„Mes iš tikrųjų norėjome grąžinti augaliją, tačiau nenorėjome daryti to paties, kas jau buvo padaryta ankščiau, todėl ir pagalvojome – kodėl gi nesumaišius urbanizuotos aplinkos su augalijos pasauliu, nesukūrus savotiško organiško miesto“.

Kaip tapo įprasta „Crytek“ darbuotojams, jis pridūrė, kad techniškai žaidimas atrodys visa galva aukštesnis už kitus projektus, kaip įmanoma geriau išnaudodamas galingiausių AK ir konsolių galimybes.

„Crysis 3“ turėtų pasirodyti kitų metų pavasarį.